از سوی سازمان نصر در سراسر کشور صورت گرفت
هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات برگزار شد
هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای روز جمعه 25 تیرماه به‌طور هم‌زمان در 21 استان برگزار شد و داوطلبان در چهار رشته حوزه فناوری اطلاعات شامل شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت و آموزش، سخت‌افزار و مشاوره و نرم‌افزار در این آزمون شرکت کردند.

1606683296_1_0.gif

پیرو بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت حوزه فناوری اطلاعات، هشتمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه، روز جمعه 25 تیرماه  1395 راس ساعت 10 صبح در سراسر کشور برگزار شد. آزمون مشاوران در 21 نظام صنفی رایانه‌ای استانی و با استقبال گرم داوطلبان در سراسر کشور برگزار شد. شرکت‌کنندگان پس از قبولی در این آزمون و اخذ مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، قادر خواهند بود با عنوان کارشناس مشاور در مناقصات و پروژه‌های مشاوره فناوری اطلاعات حضور یابند.

طبق آیین‏‎نامه رتبه‎بندی شورای عالی انفورماتیک کشور، شرکت‎ها به‌منظور ارتقا از رتبه 4 به 3 و بالاتر لازم است نسبت به ارائه تعدادی قرارداد با نصاب ظرفیت انجام کار مرتبط به سامانه ساجات اقدام کنند. در تبصره 1 ماده 8 این آیین‏نامه، عنوان‌شده داشتن حداقل 3 مشاور احراز صلاحیت شده توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای معادل یک قرارداد محاسبه‌شده و به‌این‌ترتیب در فرآیند امتیازدهی و رتبه‎بندی شرکت‎ها لحاظ می‎شود. نتایج آزمون مشاوران پایه سه حوزه فناوری اطلاعات را از طریق پورتال های استانی سازمان نظام صنفی رایانه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟