در روزهای 30 و 31 تیرماه
اولین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران برگزار می‌شود
نخستین همایش توسعه‌دهندگان وب ایران برای توسعه‌دهندگان FrontEnd در دو روز برای طراحان و توسعه‌دهندگان JavaScript و CSS با هدف معرفی تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز جهانی، معرفی فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های متن‌باز بومی و همچنین آموزش در قالب کارگاه‌های آموزشی در روزهای 30 لغایت 31 تیرماه برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری گردهمایی بزرگ توسعه‌دهندگان وب، کارگاه‌های آموزشی نیز دایر است و شرکت‌کنندگان در همایش می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

1606683296_1_0.gif

این همایش با همکاری مجموعه آپارات به صورت آنلاین و رایگان پوشش داده خواهد شد. در این همایش دو روزه متخصصان حوزه‌‌های چون برنامه‌نویس ارشد جاوا و جاوا اسکریپت، طراح و توسعه‌دهندگان وب، طراح و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای تحت وب و همچنین طراح و توسعه‌دهندگان وب و موبایل سخنرانی خواهند کرد. افرادی که در این همایش شرکت کنند از مزایایی مانند «آشنایی با تکنیک‌ها، کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های جدید»، «شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوعات مطرح شده در همایش»، «برقراری ارتباط و شبکه‌سازی با سایر متخصصین این حوزه»، «دریافت گواهی شرکت در همایش» و «دو روز خوش همراه با یادگیری و شبکه‌سازی» بهره‌مند خواهند شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه این همایش به شماره 88985030 تماس گرفته یا به وب‌سایت "مدرسه استانداردهای وب" مراجعه کنند.

این همایش در "پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات" به نشانی تهران، خیابان کارگرشمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل‌احمد، روبروی سازمان انرژی اتمی و در روزهای 30 و 31 تیرماه برگزار خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟