اینترنت رایگان و حجم اضافه رایگان نیز برنده شوید
مبین‌نت در الکامپ روزانه ده ساعت هوشمند هدیه می‌دهد
شرکت ارتباطات مبین‌نت علاوه بر حضور پررنگ و فعال در نمایشگاه الکامپ امسال، برنامه‌های فوق‌العاده و استثنایی برای مشترکین و بازدیدکنندگان خود دارد که اهدای روزانه ده ساعت هوشمند در بازهای زمانی مختلف و اهدای اینترنت و حجم رایگان به قید قرعه بخشی از این برنامه‌ها هستند.

1606683296_1_0.gif

این شرکت اعلام کرد کلیه‌ مشترکین وایمکس مبین‌نت می‌توانند با به همراه داشتن شناسه اشتراک خود، ضمن بازدید از غرفه‌ شرکت ارتباطات مبین‌نت در قرعه‌کشی اهدای گیگ رایگان شرکت نمایند. در این برنامه ویژه به کلیه‌ مشترکین و به قید قرعه از 3 تا 30 گیگ حجم اضافه به همراه 15 تا 30 روز اینترنت رایگان اهدا خواهد شد.

در طرح دیگر مبین‌نت برای این نمایشگاه، کلیه‌ بازدیدکنندگان از غرفه‌ مبین‌نت می‌توانند با ثبت‌نام در قرعه‌کشی روزانه 10 ساعت هوشمند، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. این قرعه‌کشی هر روز در سه بازه‌ی زمانی 11:30 و 13:30 هر کدام سه ساعت هوشمند و 15:30 ، 4 ساعت هوشمند برگزار و این هدیه نفیس به برندگان خوش شانس اهدا خواهد شد.

لازم به یادآوری است بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی، ایران الکامپ 2015 از 23 تا 26 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و مبین‌نت در سالن 44 (خلیج فارس) منتظر علاقه‌مندان و مشترکین خود هست. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟