همراه با شبکه در الکامپ بیست‌وپنجم
27/04/1398 - 13:05
بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ افتتاح شد
الکامپ 2019 آغاز به کار کرد. صبح امروز پنج‌شنبه 27 تیر ماه 1398، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

1606683296_1_0.gif

صبح امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه ۹۸  بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور وزیران ارتباطات ایران،‌ روسیه، جمهوری آذربایجان و ترکیه با شعار «آینده بهتر» در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه بخش‌هایی مانند الکام استارز، الکام ترندز و الکام تالکز و الکام گیمز وجود دارد که علاقمندان می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. همچنین برای بازدیدکنندگان بخشی به عنوان الکامپ تور درنظر گرفته شده است تا بتوانند با بخش‌های مختلف نمایشگاه آشنا شوند. در این دوره از نمایشگاه با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، برای سرمایه‌گذاران خارجی که قصد شرکت یا حضور در نمایشگاه را دارند امکاناتی در نظر گرفته شده تا حضورشان در کشور بدون مشکل انجام شود.

 

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. در  نمایشگاه الکامپ شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات  به علاقمندان عرضه کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزارکننده دوره بیست و پنجم الکامپ با حمایت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا دوره بیست و پنجم الکامپ با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. انتظار می‌رود نمایشگاه الکامپ 98  که در روزهای 27 تیر تا 31 تیرماه برگزار می‌شود، نقش موثری در تعاملات بین شرکت‌های ایرانی و خارجی ایفا نماید.

 ماهنامه شبکه تلاش دارد همچون دوره‌های گذشته نمایشگاه الکامپ، گزارش‌های متعددی از جنبه‌ها و جلوه‌های بیست پنجمین دوره آن را به مخاطبان خود عرضه نماید. 

ما اهالی شبکه، در سالن 6 غرفه 1418 منتظر دیدار شما هستیم

ایسوس

نظر شما چیست؟