استارت‌آپ‌ها در الکامپ بیست‌و‌یکم فضای رایگان می‌گیرند
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد در نمایشگاه امسال، فضای کافی به کسب‌و‌کارهای نوپا تخصیص داده خواهد شد. این تصمیم به منظور حمایت از رشد فرهنگ کارآفرینی در چارچوب‌های ملی و بومی ایران اتخاذ شده که البته شرایطی نیز دارد. در همین راستا، استارت‌آپ‌های علاقمند به حضور در بیست‌و یکمین نمایشگاه الکامپ می‌توانند آمادگی خود را تا 17 آذرماه به دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کنند.

1606683296_1_0.gif

باقر بحری، سخنگوی کمیته اجرایی الکامپ بیست‌و‌یکم با اعلام خبر واگذاری فضایی خاص به استارت‌آپ‌ها و با اشاره به نیاز لزوم تولید انگیزه برای ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، پشتیبانی از طرح‌های جدید و خلاقانه در راستای رشد و توسعه صنعت ICT کشور را از اهداف این سازمان برشمرد. بحری با تاکید بر اینکه حضور استارت‌آپ‌ها فرصت‌های تجاری زیادی را فراهم می‌کند؛ از حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در الکامپ 21 به عنوان فرصتی مناسب برای استارت‌آپ‌ها یاد کرد. وی افزود با اختصاص این فضا، کسب‌و‌کارهای نو می‌توانند برای طرح‌های خود سرمایه‌گذار جذب کرده و علاوه بر آن، با ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه در نمایشگاه، با مخاطبان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و با معادلات بازار آشنا شوند.

صاحبان کسب‌و‌کارهای نو برای استفاده از فضای اختصاصی به آن‌ها  باید دارای شرایط ذیل باشند:

- کمتر از یک سال از تاسیس آن‌ها گذشته باشد.
- محصول یا خدمت نوآورانه آن‌ها به مرز ارائه تجاری رسیده باشد.
- برای رفع یک مشکل یا بهبود شرایط در کشور تلاش کنند.

صاحبان کسب‌و‌کارهای‌نوپای علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌یکم می‌توانند مشخصات و طرح‌های خود را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه 17 آذرماه به نشانی پست الکترونیک Info@irannsr.org ارسال کنند. شایان ذکر است که نمایشگاه الکامپ بیست‌و‌یکم از 23 لغایت 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟