برای خواندن جذاب‌ترین مطالب؛ عضو کانال تلگرام سایت شبکه شوید
سایت شبکه به دنبال روش‌هایی است تا خوانندگان و بازدیدکنندگان این سایت به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند از جدیدترین و بهترین اخبار و مقالات دنیای فناوری اطلاع پیدا کنند و همیشه به‌روز باشند. یکی از این روش‌ها راه‌اندازی کانال تلگرام و ارائه محتوای سایت در کنار مطالب جذاب و خواندنی دیگر البته با فرم و قالب متفاوت است.

1606683296_1_0.gif

همه ما در عصری زندگی می‌کنیم که سرعت و سادگی در انتقال اخبار و مطالب یکی از ضروری‌ترین ملزومات رسانه‌های خبری و اطلاع‌رسانی است. پلتفرم موبایل پلتفرم پیروز و غالب این دهه است و در دست هر فردی یک گوشی موبایل غالباً هوشمند دیده می‌شود. در این شرایط، واضح است که تمایل به پیگیری و خواندن جدیدترین اخبار و مطالب روی گوشی‌های موبایل به یک موج سراسری تبدیل شود و هم برنامه‌نویسان اپلیکیشن‌های موبایل را برای طراحی بسترهای ارتباطی سریع و ساده هدایت کنند و هم تولیدکنندگان محتوا به این سو گرایش پیدا کنند. 

سایت شبکه نیز به دنبال ابراز علاقه خوانندگان و بازدیدکنندگان به پیگیری مطالب سایت از طریق نرم‌افزار تلگرام؛ کانال رسمی تلگرام سایت شبکه را حدود دو هفته پیش افتتاح و پس از طی کردن دوره آزمایشی و برنامه‌ریزی برای نحوه ارائه مطالب با قالب و شکلی متفاوت و همچنین ارائه مطالب جذاب و حاشیه‌ای دنیای فناوری که به هر دلیلی امکان انتشار آن‌ها روی سایت میسر نیست؛ از تمامی خوانندگان سایت دعوت می‌کند با عضویت در این کانال، علاوه بر سایت، فیدخوان، خبرنامه و شبکه‌های اجتماعی؛ روش جدیدی برای ارتباط و پیگیری بهترین مطالب و مقالات دنیای فناوری را تجربه کنند. 

کانال تلگرام سایت شبکه این امکان را برای شما فراهم می‌کند خیلی سریع و ساده عنوان و عکس مطالب منتشر شده روی سایت شبکه را از نظر گذرانده و هر یک را علاقه داشتید؛ در مرورگر وب باز و مطالعه کنید. همچنین؛ در این کانال عکس‌هایی از گجت‌ها جدید و محصولات تازه معرفی شده معروف بازار خواهید دید. در پایان هر روز فهرست مقالات منتشر شده آن روز را می‌توانید پیگیری کنید. یک امکان دیگر کانال تلگرام شبکه مشاهده پربازدیدترین مقالات هر هفته است. به تدریج سعی می‌کنیم سرویس‌ها و مطالب دیگری هم روی این کانال در اختیار اعضا قرار دهیم. تخفیف‌های اتفاق افتاده در دنیای فناوری، قیمت محصولات شبکه و دانلود رایگان نرم‌افزارهای کوچک برخی از برنامه‌های آینده ما هستند که به زودی در کانال شبکه مشاهده خواهید کرد. 

برای عضویت در کانال سایت شبکه کافی است لینک زیر را در نرم‌افزار تلگرام باز کرده و از پایین صفحه روی گزینه JOIN کلیک کنید:

 

لینک کانال تلگرام سایت شبکه

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟