محصولات امنیتی 2016 پاندا وارد بازار ایران شدند
شرکت ایمن رایانه پندار به عنوان نماینده انحصاری توزیع محصولات امنیتی پاندا در ایران گزارش داد نسل جدیدی از محصولات این شرکت وارد بازارهای ایران شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. در محصولات جدید تغییرات گسترده و عمده‌ای در فناوری‌ها و ارتقاء قدرت شناسایی ویروس‌های ناشناخته صورت گرفته است. همچنین محصولات جدید از نظر طراحی و بسته‌بندی و طرح‌های سازمانی شاهد تغییرات مثبتی هستند.

1606683296_1_0.gif

محصولات خانگی ضدویروس پاندا 2016 از تاریخ 16 آبان به صورت هماهنگ در سراسر کشور عرضه خواهد شد. این محصولات همچون سال‌های گذشته شامل محصولات آنتی ویروس پرو، اینترنت سکیوریتی و گلوبال پروتکشن هستند. در تغییرات قابل توجه، مجوز تمامی محصولات به صورت مالتی دیوایس عرضه می‌گردد که بر این اساس تمامی نسخه‌های خانگی با توجه به تعداد مجوزهای خریداری شده از مجوز نصب نسخه موبایل سکیوریتی به صورت هدیه بهرمند خواهند شد.

محصولات پاندا 2016 با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته پاندا مبنی بر تکنولوژی کلاود، حجم نرم‌افزار را به 62 مگابایت کاهش داد که هم اکنون جزو سبک‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی محسوب می‌شود. از دیگر تغییرات محصولات خانگی پاندا می‌توان به استفاده کامل از تکنولوژی ابری در دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزار و ارتباط با آزمایشگاه پاندا سکیوریتی اسپانیا اشاره کرد که باعث سبک‌تر شدن عملکرد نرم‌افزار روی سیستم‌های شخصی و کاهش حجم دریافت اطلاعات مرتبط به به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی نرم‌افزار می‌شود.

پاندا سکیوریتی در چندین دوره اخیر در تست‌های سایت av-comparatives.org موفق به دریافت عنوان برترین نرم‌افزار در قدرت شناسایی ویروس‌ها و دریافت نشان Advanced+ در شناسایی ویروس‌های ناشناخته طی آخرین ارزیابی انجام شده که این امر درماه‌های اخیر نوید بازگشت پاندا به روزهای اوج خود در قدرت شناسایی ویروس ها را می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نسخه جدید محصولات و قابلیت‌های افزوده شده به آنها، می‌توانید از طریق این لینک، جدول مقایسه‌ای محصولات خانگی پاندا را مشاهده نمایید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟