هدف‌گذاری سازمان نصر کشور
الکامپ امسال به دنبال بازدیدکننده تخصصی است
طی سال‌های اخیر از بازدیدکننده‌های تخصصی نمایشگاه الکامپ کاسته شده است که این موضوع مورد رضایت عمده‌ بخش تخصصی صنعت IT نیست. اکنون، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌خواهد این بازدیدکننده‌های تخصصی را دوباره با الکامپ آشتی دهد.

1606683296_1_0.gif

ناصرعلی سعادت با اعلام اینکه بازدیدکنندگان هر بخش را به همان سو هدایت می‌کنیم، گفت: «وقتی کسب‌وکاری در نمایشگاه در سطح B2B فعالیت می‌کند، ترجیح می‌دهد مخاطبان و بازدیدکنندگانی در سطح مدیران عامل، تصمیم‌گیرندگان تجارت‌های مرتبط و کارشناسان حوزه داشته باشد تا در پایان نمایشگاه حداقل چند قرارداد امضاشده با خود به خانه ببرد و با شرکت‌های رقیب و آشنا شده باشد.» او افزود: «از سوی دیگر باید مصرف کنندگان نهایی را به سمت کسب‌وکارهای B2C هدایت کنیم. به طور طبیعی این گروه از بازدیدکنندگان به سوی محصولات و خدمات مرتبط با کاربر نهایی جذب می شوند.»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور خاطرنشان ساخت: «شرکت‌ها با صرف هزینه سنگین به این نمایشگاه می‌آیند باید برایشان فرصتی فراهم کنیم تا بتوانند بیشترین فایده را از آن ببرند. هدف ما افزایش بهره‌وری غرفه داران از نمایشگاه الکامپ است که با هدایت بازدیدکنندگان مرتبط به‌سوی آن‌ها این امر امکان‌پذیر است.»

رئیس سازمان نصر کشور در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ باید تمامی توانمندی‌های صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات را منعکس کند، افزود: «هدف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از برگزاری این دوره نمایشگاه تنها برگزاری و گرفتن مجوز نبوده و نیست بلکه الکامپ را فرصتی برای تحقق اهداف و برنامه‌هایمان می‌دانیم. نمایشگاه الکامپ فرصتی برای تولیدکنندگان محتوا، اپلیکیشن های موبایل، تولیدکنندگان نرم‌افزار در سطوح مختلف، نوآوری‌های روز و غیره است.»

سعادت با یادآوری اینکه فضای نمایشگاهی محدود بوده و بیش از ظرفیت موجود پیش ثبت‌نام انجام‌شده است، افزود: «سازمان نصر مدافع حقوق تمامی اعضاست. در خصوص سالن‌های پرطرفدار، تعداد حاضران اهمیت پیدا می‌کند. از صنف درخواست همکاری و همراهی داریم. اگر شرکتی هزار متر درخواست غرفه داشت، اما 200 متر به آن اختصاص داده شد نباید ناراحت شده یا از سازمان دلگیر شود باید توجه داشته باشند؛ در حال حاضر ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا امکان حضور برای تمامی شرکت‌های متقاضی را فراهم کنیم.»

او در ادامه به آینده الکامپ اشاره کرد و گفت: «نمایشگاه الکامپ باید تبدیل به یک نمایشگاه فرا منطقه‌ای شود و دستاوردهای صنعت IT را در کشورهای اطراف و خاورمیانه حتی در آسیای مرکزی، چین، کره جنوبی و غیره به نمایش بگذاریم نباید در حد یک نمایشگاه داخلی باقی بماند. برگزاری این دوره نمایشگاه الکامپ شروعی تازه برای این رویداد بین‌المللی محسوب می‌شود.»

بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ 23 تا 26 آذر ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود. مجوز برگزاری نمایشگاه به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور واگذار شده است و تاکنون در مرحله پیش ثبت‌نام و ثبت نام رزرو بیش از 40 هزار متر درخواست شده است؛ با توجه به میزان استقبال چشمگیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می توان انتظار برگزاری نمایشگاهی پررونق، باشکوه و شایسته صنف را داشت. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟