نمایشگاه مطبوعات امسال با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» آغاز به کار کرد + گزارش تصویری
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از امروز 16 آبان در محل مصلی بزرگ تهران آغاز به کار کرد و تا 22 آبان ماه ادامه خواهد داشت. شعار نمایشگاه امسال «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» انتخاب شده است. در این دوره بیش از 700 رسانه از داخل کشور و 80 رسانه خارجی حضور دارند. ساعات بازدید 9 صبح الی 8 شب اعلام شده است.

1606683296_1_0.gif

در نمایشگاه مطبوعات امسال، در بخش دین و اندیشه ۲۷ شرکت کننده، در بخش فرهنگی ۵۷، در بخش سیاسی و اقتصادی ۷۸، در بخش آموزشی ۷۱، در بخش عمومی و خانواده ۴۴، در بخش کودک و نوجوان ۷، در بخش موسسات مطبوعاتی ۲۲ و در بخش نشریات استانی منطقه‌ای و محلی ۳۳ شرکت کننده حضور دارند. رسانه های منطقه‌ای و محلی، نشریات دانشجویی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد، روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات کل ارشاد استان‌های کشور نیز همچون دوره‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین غرفه‌های رسانه و مقاومت، دفاع مقدس، چهره‌ها و تجربه‌ها، موزه مطبوعات، نمایشگاه عکس توافق هسته‌ای و کارگاه کاریکاتور در نمایشگاه مطبوعات برپا می‌شود. ماهنامه شبکه نیز طبق روال هر ساله در این نمایشگاه در غرفه 203 بخش نشریات تخصصی منتظر بازدید و میزبانی از علاقه‌مندان و اهالی شبکه است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟