جدول همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی- مرداد 99
افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی-مرداد 99
اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران در کنار افزایش سنواتی و معمول حقوق این عزیزان در سال 99 منجر به افزایش مجموع حقوق و مزایای آنان بیش از تورم سال 99 شده و در برخی از اقشار مستمری‌بگیران افزایش دریافتی حتی تا 80 درصد نیز انجام شده است.در ادامه مطلب به تغییرات حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی-مرداد 99 و همچنین نحوه ی دریافت فیش حقوقی اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس ضریب پایه سنوات-مرداد 99

با استفاده از مشارکت‌های حداکثری و استفاده از نقطه نظرات کانون‌های عالی بازنشستگان، بر اساس فرمول‌های بیمه‌ای و میزان مشارکت هر فرد در پرداخت حق بیمه و همچنین مدت زمان پرداخت حق بیمه، ضمن رعایت اصل عدالت، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرانجام رسید.

  • در این امر، ضریب پایه سنوات در نظر گرفته شد و مبنای آن از صفر تا 10 سال و از 10 سال تا 35 سال است و هر مستمری‌بگیر بر اساس مدت سابقه و ضریب پایه حق بیمه مشمول همسان‌سازی حقوق می‌شود.
  •  سابقه بالای 25 تا 35 سال را نیز در نظر گرفته‌ایم گرفته شده است.
  •  مدیر کل امور فنی مستمریهای تأمین اجتماعی: مشمولین متناسب سازی، کلیه بازنشستگان، از‌کار‌افتادگان و بازماندگان آنها هستند و این افزایش به همه سطوح دستمزد تعلق می‌گیرد.  به گفته حیدری حدود 17 هزار و 500 میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعتبار اختصاص داده شده است.

جدول تغییرات حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی-مرداد 99

جدول افزایش حقوق ناشی از همسان‌سازی برای حداقل‌بگیران


سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری بگیران-99

  • جهت دریافت فیش حقوقی و آگاهی از احکام صادره در مورد افزایش مستمری بگیران میتوانید به سایت سازمان تامین اجتماعی www.tamin.ir مراجعه کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر رضا
رضا

37 درصد افزایش حقوق بازنشسته های کارگری چی شد . با افزایش حقوق 10 درصد ، کارگری که اسفند 1400 بازنشسته شده ، حقوقش از بازنشسته های سالهای قبل و شاغلین امسال بمراتب پایین تره . آیا این میشه عدالت یا عین ظلم؟!(مثله سوراخ قیف حقوق ما ته سوراخه و دو لبه قیف ، باز نشسته های چند سال قبل و کارگرانی هستند که هنوز بازنشسته نشده اند) . افزایش حقوق کارگران شاغل رو چرا اول نزدید ، حتما" می خوان بازنشسته ها رو اول ساکت کنید و بعد حقوق شاغلین رو 37 درصد بیشتر بزنند؟! (دست شیطان رو از پشت بستند).اگه تجمع تو خیابان نشه نتیجه نمیده.