شرایط خرید سربازی سال 1399
سال ۱۳۹۴ قانونی به منظور تعیین تکلیف سربازی مشمولان غایب تصویب شد و طبق این قانون مشمولان وظیفه‌ای که بیش از ۸ سال غیبت داشتند، می‌توانستند در طرح جریمه مشمولان غایب یا همان فروش سربازی شرکت کنند و خدمت وظیفه خود را بخرند.
این قانون تا سال ۱۳۹۷ ادامه داشت و مشمولان خدمت وظیفه عمومی غایب می‌توانستند در طرح جریمه مشمولان غایب یا همان فروش سربازی شرکت کنند.در سال ۹۷ نیز در بودجه ی کشور که از سوی دولت به مجلس تقدیم شد و به دولت اجازه داده شده است که مشمولان غایب با پرداخت جریمه ، از سربازی معاف شوند ونسبت به خرید سربازی خود اقدام کنند.دراین مطلب به آخرین وضعیت خرید سربازی سال ۱۳۹۹ میپردازیم.

1606683296_1_0.gif

آخرین وضعیت شرایط خرید سربازی سال 1399

سال ۱۳۹۴ قانونی به منظور تعیین تکلیف سربازی مشمولان غایب تصویب شد و طبق این قانون مشمولان وظیفه‌ای که بیش از ۸ سال غیبت داشتتد، می‌توانستند در طرح جریمه مشمولان غایب یا همان فروش سربازی شرکت کنند و اقدام به خرید سربازی خود کنند..
این قانون تا سال ۱۳۹۷ ادامه داشت و مشمولان خدمت وظیفه عمومی غایب می‌توانستند در طرح جریمه مشمولان غایب یا همان فروش سربازی شرکت کنند.
اما طرح خرید سربازی مشکلاتی را به همراه خود داشت و بار‌ها از سوی مسئولان مربوطه حذف آن مطرح میشد، چراکه نه‌تنها مشکلاتی را برای نیرو‌های مسلح در تامین نیروی انسانی دنبال داشت، بلکه بسیاری از خانواده‌ها هم با مشکل مواجه شده بودند.

*در همین راستا در سال ۹۸ طرح خرید سربازی حذف و تعدادی از مشمولان غایب که ۸ سال غیبت و مشکل مالی داشتند، با اقساطی کردن آن اقدام به خرید سربازی کردند و دیگر گزینه‌ای مبنی بر فروش سربازی نداشتیم و خرید سربازی سال 99 لغو گردیده است. 
 مقام ارشد انتظامی اظهارکرد : در صورتیکه تاپایان سال ۹۸ قسطی پرداخت نکرده اند از شمول این مقررات خارج شده و می بایست به خدمت اعزام شوند.

 مهلت پرداخت مبلغ جریمه مشمولان غایب درسال 1399

افرادی که تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ درخواست مربوط به معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 ثبت کرده اند و درسال ۹۸ موفق به پرداخت بخشی از اقساط خود شده اند می توانند تا پایان سال ۹۹ نسبت به پرداخت مبلغ جریمه بصورت نقدی یا اقساط اقدام کنند.
لازم به ذکر است مهلت در نظر گرفته شده جهت پرداخت جریمه غیبت سربازی قابل تمدید نبوده و مشمولان غایب می بایست هر چه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، در غیر این صورت با محرومیت های اجتماعی بیشتری مواجه خواهند شد..

*جهت آگاهی از شرایط و فرایند اقدام جهت خرید سربازی ویژه افرادی که تا پایان فروردین ماه ۹۸ ثبت نام کردند به سایت http://vazifeh.police.ir/index.jsp?pageid=5549 مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟