سریع‌ترین گوشی جهان در راه است
هوآوی میت 20 ، پرچم‌دار بعدی هوآوی در راه است
هوآوی با معرفی سری P20 نشان داده است که می‌تواند به خوبی خود را به عنوان یک شرکت جریان‌ساز در بازار گوشی‌های هوشمند نشان دهد. اما P20 پرو با دوربین سه‌گانه خود پایان کار این شرکت در سال 2018 نخواهد بود. به روال هر ساله، هوآوی دو سری گوشی پرچم‌دار را روانه بازار می‌کند: سری P و سری Mate. حالا همه چشم انتظار شاهکار جدید چینی‌ها هستند: سری هوآوی میت 20 .
این سری هم احتمالا شامل سه عضو خواهد بود: هوآوی میت 20، هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 لایت.

1606683296_1_0.gif

هوآوی قصد دارد پیشرفت سریع خود را به رخ همگان بکشد. این مسئله حتی از نحوه انتخاب نام گوشی‌های این شرکت مشخص است. تا سال گذشته، هر سال پسوند عددی سری P و Mate یک عدد، یک عدد اضافه می‌شد؛ اما در سال 2018 شاهد آن بودیم که پس از P10، به جای P11، سری P20 معرفی شده است. این اتفاق برای سری Mate هم قرار است تکرار شود و به همین دلیل است که پرچم‌دار بعدی این شرکت، هوآی میت 20 پرو نامیده خواهد شد. 

مشخصات هوآوی میت 20 پرو

مهم‌ترین شاخصه‌ میت 20 پرو را می‌توان تراشه قدرتمند Kirin 980 دانست. هوآوی چند ماهی است که نتایج مربوط به عملکرد این تراشه را در آزمون‌های مختلف منتشر می‌کند. مهم‌ترین این آزمون‌های فنی، تست Antutu V7 بوده است؛ جایی که میت 20 پرو حسابی درخشان ظاهر شده است و با کسب امتیاز 356918 بالاتر از تمام گوشی‌های دیگر ساخته شده تا به امروز قرار گرفته است. با اتکا به این تراشه، میت 20 پرو قابلیت‌های هوش مصنوعی را در بهترین حالتی که تاکنون روی گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است عرضه خواهد کرد. در کنار این تراشه، هوآوی میت 20 پرو دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا خواهد بود.

میت 20 پرو با داشتن دوربین سه‌گانه، احتمالا جایگاه هوآوی را در صدر جدول سایت معتبر و مرجع عکاسی DxOMark محکم‌تر از همیشه خواهد کرد. سنسور اصلی دوربین میت 20 پرو 12 مگاپیکسلی است و اگر از همان ستاپ دوربین P20 Pro روی این گوشی استفاده شده باشد، دوربین‌های دیگر 40 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. 

نمایشگر میت 20 پرو 6.9 اینچی است و بر روی یک پنل Super AMOLED ساخت شرکت سامسونگ توسعه خواهد یافت. برخی از منابع رزولوشن این نمایشگر را Full HD+ اعلام کرده‌اند؛ اما با توجه به ابعاد بزرگ این نمایشگر، در صورت استفاده از این رزولوشن تراکم پیکسلی نمایشگر Mate 20 Pro کمی پایین خواهد بود؛ پس حدس ما این است که روی آن از رزولوشن QHD+ استفاده خواهد شد.

مطابق معمول هوآوی در بخش باتری به هیچ وجه خساست به خرج نداده است و روی میت 20 پرو شاهد استفاده از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با پرچم‌دار جدید هوآوی چیست؟ آیا حاضرید خرید میت 20 پرو را به خرید آیفون‌ جدید اپل یا پرچم‌داران سامسونگ ترجیح دهید؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟