قرار است این محصول مشکلات وای‌فای شما را حل کند
روتری که کانال‌های رادیویی مخفی را پیدا می‌کند
وقتی به روترها نگاه می‌کنیم؛ می‌بینیم که آن‌ها دستگاه‌های لازم و ضروری هستند که همه‌جا حضور دارند هرچند ممکن است در برخی موارد حس تنفر نسبت به آن‌ها وجودداشته باشد. اما شاید یکی از بدترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها چهره زشت و غیرقابل تحمل‌شان است.

1606683296_1_0.gif

وقتی یک شرکت می‌تواند ترموستات یا دستگاه‌های تشخیص دود را به شکل واقعا زیبا طراحی و تولید کند؛ چرا نتواند همین کار را برای روترها انجام دهد.

«پورتال» نام دستگاهی است که در ماه مِی سال جاری میلادی توسط گروه کوالکام معرفی شد تا میزان تلاش‌ها برای سازگار کردن فناوری با نیازهای داخل خانه تطابق داده شود. این دستگاه بر خلاف دستگاه‌های دیگر مانند Almond از شرکت Securifi که تمرکز خود را روی تاچ اسکرین گذاشته یا دستگاه لوما که بیشتر روی طول برد تأکید دارد؛ متعهد شده تا برد بی‌سیم خود را فراتر از فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز ببرد.

از دیگر خصوصیات این روتر؛ استفاده آن از سیستم شناسایی رادار برای دست‌یابی به بیت‌های دست نخورده طیف 5 گیگاهرتز است. این استارت‌آپ از فناوری چند باند با نام "Fastlanes" یاد می‌کند. هم‌چنین در این دستگاه یک ویژگی دیگر به‌نام "Smartlanes" دیده می‌شود که قرار است میزان استفاده از شبکه را بر اساس پهنای باند در دسترس بهینه‌سازی کند.

تمام این وعده‌ها موجب شد تا استارت‌آپ ارائه دهنده این ایده؛ کمپین بسیار موفقی را در کیک‌استارتر راه‌اندازی کند و به مبلغ خارق‌العاده 791 هزار و 862 دلار دست پیدا کند. در حالی‌که هدف اولیه آن‌ها روی 160 هزار دلار تعیین شده بود.

هم‌اکنون این شرکت آماده است تا روتر سفید رنگ کوچک خود را برای خرده فروشی آماده کند و پیش‌سفارش‌های آن با قیمت 199 دلار در حال ثبت شدن است. رقمی که در ابتدا برای آن درنظر گرفته شده بود 60 دلار کمتر از این مبلغ بود. قرار است این روترها از اوایل ماه آینده میلادی در بازار عرضه شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟