سوییچ‌های جدید ترندنت با پشتیبانی از اترنت 2.5 و 10 گیگابیت
با تصویب و استقبال از استاندارد 2.5G، شرکت‌های سازنده محصولات شبکه به سوی استفاده از این استاندارد در محصولاتشان رفتند. شرکت ترندنت نیز دو سوییچ جدید هوشمند و مدیریتی مبتنی بر استاندارد اترنت 2.5 گیگابیتی معرفی کرد که البته درگاه‌های 10 گیگابیتی هم دارند.

1606683296_1_0.gif

سوییچ TPE-30102WS ده درگاهه با 8 درگاه 2.5 گیگابیت RJ45 و 2 درگاه SPF+ هستند. البته، درگاه‌های این سوییچ از شبکه‌های اترنت با سرعت‌های یک گیگابیت و صدمگابیت نیز پشتیبانی می‌کند. در این سوییچ، درگاه‌های 2.5Gbps از فناوری و قابلیت PoE+ نیز پشتیبانی می‌کنند. سوییچ دیگر ترندنت به نام TEG-30102WS همان مشخصات سوییچ قبلی را دارد، ولی دیگر از PoE+ پشتیبانی نمی‌کند. هر دو سوییچ یک درگاه RJ45 ساده هم برای ارتباط با کنسول مدیریتی دارند. این سوییچ‌های پنل مدیریتی تحت وب دارند و از 32 آدرس IP نسخه‌های 4 و 6 پشتیبانی می‌کنند. 
همچنین، از قابلیت‌های IGMP Snooping ،VLAN و LACP پشتیبانی می‌شود. اندازه بافر حافظه رم این سوییچ‌ها 2 مگابایت است و جدول آدرس‌های MAC هم 32 کیلوبایتی است. فریم‌های جامبو حداکثر 9 کیلوبایتی هستند و نحوه کار سوییچ‌ها store and forward است. قیمت این سوییچ‌های ترندنت 759 و 629 دلار اعلام شده که سوییچ‌ گران‌تر از قابلیت PoE+ پشتیبانی می‌کند 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟