سکوی پرتاب تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ای
اگر در کدنویسی تازه کار هستید، اول این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید
با فراگير شدن استفاده از فناوری و کار با کامپیوتر در دنیای امروز پیرامون ما، کسب و کار کسانی که از مهارت‎های برنامه نویسی برخوردار هستند نیز بسیار رونق پیدا کرده است. اگر شما هم قصد دارید به این حرفه روی بیاورید و به یک برنامه نویس روبات، طراح وب‎سایت یا یک کارمند حرفه‎ای تبدیل شوید، یادگیری این زبان برنامه نویسی نقطه شروع خوبی برای شما است.

1606683296_1_0.gif

پایتون (Python) به دلیل تکیه کمتر به هماهنگی بین قسمت‎های مختلف کدنویسی نسبت به سایر زبان‎ها، یکی از ساده‎ترين زبان‎های برنامه نویسی برای یادگیری است. اگر شما پرانتزها را فراموش کنید و یا چند سیمی‎کالن را جا بگذارید، به نسبت دیگر زبان‎ها با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد.

همچنین می‎توان به این زبان به عنوان سنگ بنای یادگیری سایر زبان‎های دیگر مثل C++ و JavaScript نگاه کرد. علاوه بر این، برنامه نویسان پایتون بیشترین رشد تقاضا در سال گذشته را داشته‎اند، به این معنا که اگر شما قصد دارید مهارت‎های جدید خود را به یک حرفه درآمدزا تبدیل کنید، با کسب دانش کافی در زمینه این زبان برنامه نویسی شانس بیشتری برای پیروز شدن خواهید داشت.

برای رسیدن به این هدف، در حال حاضر Infinite Skills یک دوره آموزشی تحت عنوان The Ultimate Python Programming Tutorial را از طریق Udemy معرفی کرده است که می‎توانید از آن استفاده کنید. این دوره آموزشی به گونه‎ای طراحی شده تا کسانی که به تازگی با دنیای برنامه نویسی آشنا شده‎اند بتوانند از آن استفاده کنند. شما برای شروع یادگیری نیازی به تجربه قبلی در زمینه کدنویسی نخواهید داشت. در انتهای این دوره آموزشی کاربران با کسب مهارتهای عملی برنامه نویسی پایتون می‎توانند به ساخت اپلیکیشن‎های مورد نظر خود بپردازند. اگر شما هم به دنبال راهی برای آشنا شدن و ورود به دنیای کدنویسی هستید و نمی‎دانید باید از کجا شروع کنید، گذراندن این دوره آموزشی می‎تواند سکوی پرتاب خوبی برای شما باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر وحید محمدی
وحید محمدی

سلام


عجیبه. این زبان پایتون چقدر طرفدار پیدا کرده ولی من بجز اسمبلی بقیه  زبانهای برنامه نویسی را قبول ندارم. دست خودم نیست. علاقه ی شدید به علم الکترونیک و مدارات دیجیتال و کدهای 0 و 1 زبان ماشین و سادگی گرامر زبان اسمبلی و انعطاف پذیری   فراوان اسمبلی و قدرت و سرعت فراوانش واقعا مرا مجذوب کرده است . واقعا نمی توانم با زبانهای سطح بالا برنامه نویسی کنم . شرمنده ولی بجز زبانهای ماشین و اسمبلی با بقیه ی زبانها احساس راحتی نمی کنم. اسمبلی دیدگاه من به دنیای برنامه نویسی را عوض کرده است . دیگر نمی توانم به زبانهای سطح بالا حتی فکر کنم .