با بهترین‌های ایفا 2017 آشنا شوید
15/06/1396 - 11:56
معرفی بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017
اگر بنا به هر دلیل اخبار نمایشگاه IFA 2017 را از دست دادید، نگران نباشید. ما در این مقاله اختصاصی قصد داریم بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه مذکور را خدمتتان معرفی کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

نمایشگاه IFA 2017 برگزار شد و مثل هر سال گجت‌های مختلف و متعددی در آن رونمایی شدند. اما در بین تمام محصولات جدید معرفی شده، برخی از آن‌ها برتری محسوسی نسبت به سایر محصولات دیگر و مشابه داشتند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بپردازیم. پس اگر بنا به هر دلیل اخبار IFA 2017 را دنبال نگردید، نگران نباشید و با سایت شبکه همراه شوید.

بهترین گجت کلی معرفی شده در IFA 2017: گوشی ال‌جی وی 30

به نظر ما گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 (LG V30) بهترین گجتی بود که در نمایشگاه IFA 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم. این گوشی هوشمند با طراحی بسیار زیبا و مدرن می‌تواند رقیبی جدی برای پرچمداران اندرویدی مثل گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) به شمار آید. برخی از مشخصات فنی اصلی گوشی مذکور شامل مواردی همچون صفحه نمایش 6 اینچی، دوربین اصلی دوگانه، رم 4 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 835 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی می‌شوند. بنابراین گوشی وی 30 یکی از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بود.

بهترین گجت مرتبط با واقعیت افزوده در IFA 2017: پک Star Wars Jedi Challenges

در نمایشگاه IFA 2017 شرکت لنوو با همکاری شرکت دیسنی (Disney) از یک پک واقعیت افزوده بسیار جالب توجه با نام اختصاصی Star Wars Jedi Challenges رونمایی کرد. این پک شامل یک هدست واقعیت افزوده تولید شده توسط لنوو، یک کنترلر اختصاصی و یک گیم پد خاص به منظور استفاده به عنوان شمشیر است! به موجب این پک شما می‌توانید انجام بازی جنگ ستارگان را به شیوه بسیار منجر به فردی تجربه کنید و در محیطی ترکیب شده از دنای مجازی و واقعی به نبرد با دشمنانتان بپردازید. بنابراین پک مذکور از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 محسوب می‌شود.

بهترین ساعت هوشمند IFA 2017: ساعت گیر اسپرت سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2017 از ساعت هوشمند گیر اسپرت (Samsung Gear Sport) رونمایی کرد و عنوان داشت که این ساعت به شکل ویژه‌ای ضد آب است و کاربران می‌توانند از آن در حین دوش گرفتن، حمام کردن و حتی شنا کردن استفاده کنند. این ساعت هوشمند حتی به حالت اختصاصی برای سنجش عملکرد کاربر در حین شنا کردن مجهز شده است. به نظر ما ساعت هوشمند گیر اسپرت سامسونگ یکی از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بود.

بهترین دستبند فیتنس IFA 2017: دستبند Garmin Vivoactive 3

در نمایشگاه IFA 2017 گجت‌های پوشیدنی زیادی رونمایی شدند و بخشی از آن‌ها فیتنس ترکر (Fitness Tracker) یا دستبندهای ردیابی سلامت کاربر بودند. در بین این دسته محصولات دستبند Vivoactive 3 شرکت گارمین (Garmin) یکی از بهترین محصولاتی بود که شاهد معرفی آن بودیم. این دستبند فیتنس از بدنه‌ای دایره‌ای شکل بهره می‌برد و شبیه به یک ساعت هوشمند است. همچنین این دستبند از قابلیت پرداخت الکترونیکی و موبایلی اختصاصی گارمین با نام گارمین پی (Garmin Pay) هم پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی معرفی شده در IFA 2017: گوشی موتو ایکس 4 موتورولا و اکسپریا ایکس زد 1 سونی

به نظر ما دو گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس 4 و همچنین اکسپریا ایکس زد 1 سونی دو گوشی هوشمندی بودند که می‌توانند به عنوان بهترین گوشی‌های معرفی شده در IFA 2017 انتخاب شوند. موتو ایکس 4 موتورولا یک محصول میان رده رو به بالاست که از تراشه اسنپدراگون 630، اندروید 7.1، نمایشگر 5.2 اینچی، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه و 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در سمت مقابل گوشی اکسپریا ایکس زد 1 سونی محصولی رده بالا بوده و از نمایشگری 5.2 اینچی، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، اندروید 8.0 و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. سونی در کنار این گوشی از نسخه کامپکت آن هم رونمایی کرد، اما به نظر ما این محصول نمی‌تواند به عنوان بهترین گوشی معرفی شده در IFA 2017 انتخاب شود. پس از نظر ما موتورولا موتو ایکس 4 و سونی اکسپریا ایکس زد 1 به صورت مشترک بهترین گوشی‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 هستند.

بهترین لپ‌تاپ معرفی شده در IFA 2017: لپ‌تاپ یوگا 920 لنوو

بدون تردید لپ‌تاپ یوگا 920 شرکت لنوو بهترین لپ‌تاپی بود که در نمایشگاه IFA 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم. این لپ‌تاپ به نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل مجهز بوده و نمایشگر آن شامل آپشن 4K می‌شود. این لپ قدرتمند از ظاهری بسیار شیک و چشم نواز بهره می‌برد و قلم استایلوس اختصاصی دارد که بنا به ادعای لنوو می‌تواند تا 4096 سطح فشاری مختلف را تشخیص دهد. بنابراین لپ‌تاپ لنوو یوگا 920 هم یکی دیگر از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بود.

بهترین گیمینگ لپ‌تاپ معرفی شده در IFA 2017: لپ‌تاپ ROG Chimera ایسوس

ایسوس یک سورپرایز بزرگ را برای دوست داران گیمینگ لپ‌تاپ‌ها به نمایشگاه IFA 2017 آورد. این شرکت تایوانی در جریان نمایشگاه مذکور لپ‌تاپ ROG Chimera را معرفی کرد و از نظر ما این لپ‌تاپ بهترین گیمینگ لپ‌تاپی بود که در IFA امسال شاهد رونمایی از آن بودیم. این لپ‌تاپ قدرتمند از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1080 و پردازنده مرکزی اورکلاک شده Intel Core i7 بهره می‌برد. صفحه نمایش 17.3 اینچی آن هم شامل ویژگی‌هایی خاصی می‌شود که بهترین تجربه گیمینگ را برای علاقمندان به بازی های رایانه‌ای به همراه خواهد داشت. بنابراین گیمینگ لپ‌تاپ ایسوس ROG Chimera هم یکی دیگر از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 به شمار می‌رود.

بهترین لپ‌تاپ دو منظوره IFA 2017: لپ‌تاپ Switch 7 Black Edition ایسر

بهترین لپ‌تاپ دو منظوره یا دو کاره‌ای که در نمایشگاه IFA 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم هم بی‌شک لپ‌تاپ Switch 7 Black Edition ایسر محسوب می‌شود. این محصول نسل هشتم سری پردازنده‌های Core i7 اینتل مجهز بوده و کارت گرافیک NVIDIA MX150 در آن بکار گرفته شده است. ایسر در این محصول از سیسم خنک کننده مایع و اختصاصی استفاده کرده که کیفیت خنک کاری بالایی دارد. این محصول هم از یک قلم استایلوس اختصاصی با توان تشخیص 4096 سطح فشاری مختلف بهره می‌برد. بنابراین لپ‌تاپ Acer Switch 7 Black Edition هم از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بود.

بهترین محصول مرتبط با پخش موزیک در IFA 2017: ایرباد WF-1000X سونی

در نمایشگاه IFA 2017 نمونه‌های متعددی از هدفون‌های بیسیم رونمایی شدند، انواع به نظر ما هدفون WF-1000X سونی بهترین هدفون بیسیمی بود که شاهد معرفی آن بودیم. این هدفون از سیستم نویزگیر بسیار قدرتمندی بهره می‌برد که به موجب آن صدای کاربر به شکل عالی برای طرف مقابل ارسال خواهد شد. به نظر ما هدفون بیسیم یا ایرباد WF-1000X سونی یکی از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 محسوب می‌شود.

بهترین لوازم جانبی کامپیوتر در IFA 2017: موس Razer Basilisk

موس Razer Basilisk هم به دلیل کیفیت ساخت و طراحی بسیار عالی که دارد از نظر ما می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 انتخاب شود.

بهترین دسکتاپ کامپیوتر در IFA 2017: کامپیوتر Predator Orion 9000 ایسر

یکی از جالب‌ترین و بدون تردید بهترین محصولاتی که در نمایشگاه IFA 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم، دسکتاپ کامپیوتر Predator Orion 9000 محسوب می‌شود. این کامپیوتر می‌تواند از چهار کارت گرافیک Radeon RX Vega یا دو کارت گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti بهره‌مند شود. همچنین این کامپیوتر از پردازنده Intel Core i9 Extreme Edition و رم 128 گیگابایتی بهره می‌برد! بنابراین با توجه به این اطلاعات کاملا مشخص است که چرا کامپیوتر مذکور در لیست بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 ما جای دارد.

بهترین نوآوری در IFA 2017: پرینتر سه بعدی XYZ Da Vinci Color

پرینتر XYZ Da Vinci Color به نظر ما یکی از بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بود و از نظر نوآوری حرف اول را در بین سایر محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی شدند می‌زد. این پرینتر بر خلاف اغلب پرینترهای سه بعدی دیگر امکان پرینت 3 بعدی و رنگی را فراهم می‌آورد. این پرینتر می‌تواند تا 16 میلیون رنگ را در الگوهای پیچیده ارائه کند.

جمع‌بندی

به نظر ما محصولات فوق بهترین گجت‌های رونمایی شده در نمایشگاه IFA 2017 بودند. اگر شما هم محصولی را می‌شناسید که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شده و باید در لیست ما جای گیرد، حتما آن را به ما معرفی کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟