گلکسی نوت 8 اولین اسمارتفون با دوربین دوگانه سامی نیست!
18/02/1396 - 02:45
گلکسی C10 اولین اسمارت‌فون با دوربین دوگانه سامسونگ!
طبق گزارش‌هایی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، ظاهرا به‌زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی سی 10 سامسونگ (Samsung Galaxy C10) خواهیم بود. نکته جالب توجه این اسمارت‌فون مربوط به بهره‌مندی احتمالی آن از دوربین دوگانه می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ برخلاف سایر برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون چندان اعتقادی به تجهیز این محصولات به دوربین دوگانه نداشته است. اما به نظر می‌رسد که به‌زودی غول کره‌ای صنعت موبایل در این زمینه تجدیدنظر کند و از اولین اسمارت‌فون مجهز به دوربین اصلی دوگانه‌اش پرده‌برداری نماید.

مطلب پیشنهادی

تماشا کنید: انتقام دیدنی روبات KUKA از قهرمان پینگ‌پنگ جهان

تا پیش از این پیش‌بینی می‌شد که فبلت گلکسی نوت 8 احتمالا اولین محصول مجهز به دوبین دوگانه سامسونگ می‌شوند، اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که اولین اسمارت‌فون مجهز به دوربین دوگانه سامی گلکسی سی 10 نام دارد! اطلاعات مربوط به این مسئله امروز در توییتر و از سوی منابع چینی فاش شده است.

ظاهرا گوشی مورد نظر با کد SM-C9150 شناخته می‌شود و با نام تجاری گلکسی سی 10 روانه بازار خواهد شد. سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 660 در این گوشی به‌کار می‌رود و دوربین اصلی آن دوگانه خواهد بود. البته باید اشاره کنیم که تراشه اسنپدراگون 660 هنوز به صورت رسمی از سوی کوالکام معرفی نشده است و ظاهرا در روز نهم ماه می یعنی دو روز دیگر از سوی این شرکت معرفی می‌شود!

بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده بسیار نزدیک شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی سی 10 از سوی شرکت کره‌ای سامسونگ باشیم. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد سایر مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی مذکور به دست نیامده، اما بی‌شک در آینده خبرهای بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟