اپلیکیشنی برای کنترل فضای مجازی و تمرکز روی کار
با برنامه پایش بر روی کارهایتان متمرکز بمانید!
اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که با استفاده از آن بتوانید در ساعت‌های خاصی از روز فعالیت برخی از برنامه‌ها و اعلان‌های آن‌ها را متوقف سازید، برنامه پایش (متمرکز بمون) یکی از بهترین ابزارهایی است که قادر به استفاده از آن خواهید بود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

همه ما ممکن است در ساعت کاری خود یا در شرایطی که درگیر کارهای اصلی خود هستیم، اعلان‌هایی از سوی اپلیکیشن‌های مختلف مثل تلگرام، اینستاگرام، لاین و غیره دریافت کنیم که منجر به بروز اختلال در انجام کار اصلی ما شوند و به نوعی از متمرکز ماندن ما بر روی وظیفه اصلی خود ممانعت به عمل آورند.

در سمت مقابل شرایط عکس هم قابل رخ دادن است. برای مثال ممکن است در روزهایی که تعطیل و زمانی که تمایل داریم با خانواده خود زمان بگذرانیم، ایمیل‌های کاری دریافت کنیم و این مسئله منجر به بروز اختلال در اختصاص دادن زمان ما به خانواده شود. اگر شما هم با مشکلاتی این چنینی رو به رو هستید، اپلیکیشن پایش (متمرکز بمون) مشکلات را برطرف می‌کند.

اپلیکیشن پایش به شما اجازه این امکان را می‌دهد تا روزهای هفته را در دو دسته‌بندی مختلف شامل "روزهای کاری" و "آخر هفته" تقسیم‌بندی کنید. برای مثال اگر از روز شنبه تا پنجشنبه کار می‌کنید، این روزها را در برنامه پایش به عنوان روزهای کاری خود انتخاب کنید تا بتوانید برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف در ساعت مشخص این روزهای محدودیت تعیین نمایید. از سمت مقابل در بخش آخر هفته می‌توانید روز جمعه را به لیست اضافه کنید.

برای انتخاب روزهای کاری کافیست که این گزینه را در محیط برنامه پایش لمس کنید. در این شرایط محیطی شبیه به عکس زیر نمایان می‌شود. حالا می‌توانید از بخش فوقانی صفحه روزهای کاری مورد نظرتان را مشخص کنید. در بخش "زمان‌ها" هم می‌توانید زمان مورد نظر را مشخص کنید. برای مثال اگر از ساعت 8 صبح تا 13 و سپس 15 تا 18 کار می‌کنید، تنظیمات اپلیکیشن را مثل عکس زیر در نظر بگیرید.

سپس می‌توانید از بخش زیرین صفحه با لمس گزینه "افزودن" اپلیکیشن‌هایی را انتخاب کنید که تمایل دارید در ساعات کاری انتخاب شده قابل اجرا نباشند و اعلانی هم از سوی آن‌ها دریافت نمایید. برای مثال ما نمایش اعلان و اجرای دو برنامه اینستاگرام و تلگرام را در ساعات کاری خود غیرفعال کرده‌ایم. با مراجعه به بخش "آخر هفته" هم می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را انتخاب کنید که تمایل ندارید در آخر هفته اجرا شوند.

برای مثال همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، ما اجرای برنامه جیمیل را در کل ساعات روز جمعه غیرممکن کرده‌اید. بدین صورت می‌توانیم این روز را با خیال راحت به دوستان و خانواده خود اختصاصی دهیم. در برنامه پایش حتی امکان تعریف کردن نمایه جدید و دستورات مختلف دیگر هم وجود دارد و این قابلیت بسیار کاربردی است. به منظور دانلود اپلیکیشن پایش از بخش زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن پایش (متمرکز بمون) از کافه بازار

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟