توسط همکار رسمی مایکروسافت در ایران
19/06/1396 - 17:31
قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت برای ترویج فرهنگ کپی‌رایت
شرکت رایان‌نت این قرعه‌کشی را جهت آشنایی عموم مردم با مزایای نسخه‌های اصلی مایکروسافت و همچنین گسترش فرهنگ حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری در ایران برگزار می‌کند.

1606683296_1_0.gif

به گزارش شرکت رایان نت سهامی خاص (آی تی ریسرچز)، این شرکت که تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID : 4560062) است، این قرعه‌کشی را جهت آشنایی عموم مردم با مزایای نسخه‌های اصلی مایکروسافت و همچنین گسترش فرهنگ حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری در ایران برگزار می‌کند. برای شرکت در این قرعه‌کشی نیازی به خریداری محصولات مایکروسافت نیست و کافی است علاقه‌مندان برای ثبت‌نام رایگان در قرعه‌کشی به لینک زیر مراجعه کنند.
microsoftlicense.com/IranAward

امنیت، نیاز هر شخص و دستگاه متصل به اینترنت
داشتن امنیت در دنیای دیجیتالی امروز مقوله‌ای بسیار پیچیده است، در عصر حاضر که انجام تمام امور بانکی، تجاری، اداری و شخصی توسط رایانه‌ها و بر بستر شبکه اینترنت انجام می‌شود، توجه به امنیت اطلاعات امری ضروری است.
هر چه تکنولوژی پیشرفت می‌کند خطرات و عوارض جانبی زندگی در دنیای دیجیتال نیز گسترش پیدا می‌کند. نخستین گزینه‌ای که به ذهن کاربران رایانه‌های شخصی و سازمان‌ها در مقوله امنیت اطلاعات می‌رسد، نصب نرم‌افزارهای امنیتی یا همان ضد ویروس از یک شرکت معتبر و به‌روزرسانی لحظه به لحظه آن است. اما نکته اینجاست که وجود قوی‌ترین نرم افزارهای امنیتی در یک بستر ناامن همچون ویندوز کرک شده بی‌فایده است.
دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیک، اطلاعات سازمانی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی، بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.

ویندوزهای کرک شده، بمب ساعتی سازمان‌ها و افراد در ایران
در کشور ما که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی، سازمانی و سرورها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، متاسفانه به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم‌افزارهای اصل، عدم آگاهی از تفاوت نرم‌افزارهای اصلی با غیراصلی و نبود زیرساخت فرهنگی پرداخت هزینه برای کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده است بخش زیادی از کاربران از ویندوز‌های Crack ‌شده و نسخه‌های غیر اورجینال استفاده کنند.

از مهم‌ترین مشکلات سیستم‌های عامل غیر اصلی ناپایداری سیستم‌ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه‌های نگه‌داری (Maintenance) بالاست.
این مشکلات در مقیاس سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ می‌تواند هزینه‌ای به مراتب بیش‌تر از هزینه تهیه نسخه اصلی را به مجموعه تحمیل کند، هم‌چنین احتمال نفوذ در هر سازمان به تناسب اهمیت وظیفه هر شخص بالاتر می‌رود و هزینه‌هایی که هر سازمان برای نقص سرورها و سیستم‌های اصلی خود متحمل می‌شود بسیار بیش‌تر از هزینه‌هایی است که برای نقص و یا نفوذ به سیستم یک کارمند ساده متحمل می‌شود.

رفع مشکل نبود نمایندگی مایکروسافت در ایران
از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت و کاربران آن در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آن‌ها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب شده است که نه تنها بازار محصولات این شرکت‌ها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را برای استفاده غیرقانونی از محصولات‌شان متضرر شوند. این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده است تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی و گاهی در جعبه و بسته‌بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید‌کننده در بازار و سایت‌های اینترنتی به کلاه‌برداری یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی اقدام کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه‌های اصلی را دارند.

تهیه نسخه اصلی محصولات مایکروسافت
شرکت رایان نت، سهامی خاص به عنوان تنها تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID : 4560062) با سابقه فعالیت هفت‌ساله در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی مطرح کشور و برخی کشور‌های همسایه، تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت آنی ارائه می‌دهد. تمامی محصولات، مستقیما از مایکروسافت ارائه می‌شوند و محدودیتی برای فعال‌سازی، آپدیت یا استفاده در ایران ندارند.

روش شرکت در قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت:
شرکت در این قرعه کشی کاملا رایگان است و شامل هیچ گونه هزینه‌ای قبل و بعد از انجام آن نیست.
در زمان تحویل جوایز اطلاعات هویتی و تماس ثبت نام کننده احراز می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان در قرعه‌کشی به لینک زیر مراجعه کنید.
http://microsoftlicense.com/IranAward

علاقه‌مندان به محصولات اصلی مایکروسافت برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت فارسی‌زبان این مجموعه در زمینه محصولات اصلی مایکروسافت به نشانی MicrosoftPartner.uk  و  هم‌چنین فروشگاه آنلاین به نشانی  MicrosoftLicense.com مراجعه کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟