15/05/1396 - 17:14
آچارفرانسه؛ خدمات مطمئن منزل با چند کلیک
یکی از کارهای پر دردسر این روزها انجام کارهای مربوط به خانه است: از نظافت و پذیرایی گرفته تا تعمیر و بازسازی. آچار فرانسه www.achareh.ir استارت‌آپی است که برای پاسخ به همین نیازها ایجاد شده و با آن تمام خدمات منزل فقط با چند کلیک در اختیار کاربر قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

به گزارش تیم آچار فرانسه، داشتن یک خانه‌ منظم و مرتب دغدغه هر کسی است. خیلی اوقات یک مشکل کوچک در خانه برای چندین و چند روز ما را درگیر مشکلات زیادی می‌کند. از مشکل نظافت و آشفتگی خانه گرفته تا یک چوب پرده که بایدد محکم شود، یا مواردی چون یک بخش کوچک از دیوار که باید رنگ شود، شیر آبی که چکه می‌کند، آیفونی که خِرخِر می‌کند، کمدی که باید در آن قفسه زده شود، پذیرایی و تدارکات یک مهمانی و یا جابجایی میزی که می‌خواهیم از خانه به جای دیگری منتقل کنیم.

زمانه‌ مدرن سبک زندگی مدرن می‌خواهد. بسیاری از کارهایی که در گذشته به سختی انجام می‌شد حالا به راحتی انجام می‌شوند. در بسیاری از مواقع هم نحوه‌ انجام کارها عوض شده است. در این روزها که ترافیک و فشار کار امان همه را بریده، در بسیاری از خانه‌ها گاه تعویض یک شیر آب که چکه می‌کند یا لامپی که سوخته، سرویس کولر در  آستانه‌ فصل گرم، رسیدگی به گیاهانی که حالشان خوب نیست یا نظافت منزل، روزها طول می‌کشد. آقا و خانم خانه‌ای که شاغلند، پدر و مادری که تنها بار زندگی را به دوش می‌کشند، جوانی که تنها زندگی می‌کند، هیچ کدام وقت و حوصله ای برای انجام این خدمات منزل و خرده کاری‌ها ندارند.

راه حل آچار فرانسه:
آچارفرانسه یک استارت آپ است که برای پاسخ به همین نیازها ایجاد شده است. به جای اینکه از در و همسایه سراغ نیروی نظافتچی مطمئن یا لوله کش و الکتریکی ماهر را بگیرید، تمام خدمات منزل فقط با چند کلیک در اختیار کاربر است. برای این کار کافی است کاربر وارد سایت شده و سفارش مورد نیاز خود را ثبت کند. نیازی هم نیست که برای هر کدام از این خدمات منزل کاربر به دنبال یک تامین کننده خوب بگردد، آچارفرانسه تمام این خدمات را به صورت جامع و یکپارچه ارائه می‌کند.

آچار فرانسه چطور کار می‌کند؟
آچارفرانسه یک پلتفرم دو جانبه است. در این پلتفرم کسانی که کاری در منزل دارند و می‌خواهند یک نفر این کارها را انجام دهد، به کسانی که توانایی انجام این خدمات را دارند معرفی می‌شوند. نیروهای متقاضی انجام کار یا به اصطلاح «آچار»، می‌بایست با ارائه مدارک شناسایی و مهارتی، در سامانه ثبت‌نام و تایید شوند. با انجام هر کار، هر مشتری، آچار خود را برای آن کار ارزیابی نموده و در نتیجه کاربر می‌تواند ببیند که کسی که می‌خواهد کار را انجام دهد قبلا چه تعداد کار انجام داده و نظرات دیگران در مورد او چیست.

آچارفرانسه با دسترسی به تعداد زیادی از نیروهای خدماتی یا همان آچارها، این امکان را دارد که کار را به نزدیکترین و بهترین آچار ممکن ارجاع دهد، در نتیجه کاربر در مقایسه با حالت‌های دیگر هزینه کمتری می‌پردازد. با توجه به نظرسنجی از تک تک مشتریان، آچارها می‌دانند که اگر امتیاز بالایی نگیرند ارجاع کار به آنها با مشکل مواجه شده و در نتیجه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربر انجام می‌دهند. آچار فعلا در تهران فعال است و در آینده به سایر شهرهای بزرگ نیز امکان خدمات دهی فراهم خواهد شد.

دانلود و استفاده از آچار فرانسه:
علاوه بر وبسایت که از سال گذشته به ثبت سفارش مشتریان پرداخته، این روزها از اپلیکیشن آچارفرانسه هم رونمایی شده است. برای سفارش انواع خدمات منزل شما هم می‌توانید در وبسایت ثبت نام کنید و اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید با نصب اپلیکیشن از طریق بازار این کار را انجام دهید. این اپلیکیشن ثبت سفارش را از حالت قبلی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟