14/06/1396 - 14:44
قاب‌ گوشی‌ را دور بیندازیم، حال زمان «برپوش» است
اگر از قاب‌ گوشی‌تان خسته شده‌اید و احساس می‌کنید دیگر میلی به خرید گاردهای پر زرق و برق ولی بی‌کیفیت چینی و به دور از فرهنگ ایرانی ندارید، پس تنها نیستید. اگر هم مشتری قاب‌های لوکس و گران برندهای معتبر هستید اما حیفتان می‌آید آن را عوض کنید باز هم تنها نیستید. راه حل نو؛ برپوش‌های ماهوت است.

1606683296_1_0.gif

اما برپوش چیست و چرا با یک بار استفاده از آن، می‌توان با قاب‌، گارد و محافظ خداحافظی کرد؟

 برپوش چیست؟
در لغت نامه دهخدا، برپوش به معنای جامه‌ای است که روی جامه‌ای دیگر پوشند، برپوش برگردان فارسی واژه Sticker است و یک معادل معنایی برای برچسب. بر به معنای کنار یا همراه است. منظور از واژه برپوش کالایی است که بر پشت گوشی هوشمند سوار می‌شود اما قاب یا پوشش کامل نیست. بلکه وجهی از دستگاه هوشمند را در بر می‌گیرد.

ماهوت: نام ایرانی - محصول ایرانی - فرهنگ ایرانی
اگر برای اولین بار با واژه برپوش آشنا می‌شوید، احتمالا نام ماهوت را هم نشنیده‌اید، این برند ایرانی اخیرا به بازار لوازم جانبی موبایل و قاب‌های رنگارنگ که در قبضه چینی‌هاست، وارد شده و محصولی معرفی کرده که حس زیبایی شناختی و احترام به فرهنگ ایران در آن موج می‌زند؛ نام این محصول جدید «برپوش» است.
علارغم روال بازار، ماهوت نمی‌خواهد کالایی تولید کند تا تمامی گوشی هوشمند را بپوشاند و یا با ضخامتی نامتعارف، ارگونومی دستگاه را از بین ببرد. بلکه هدف برپوش، ایجاد طرح، رنگ و احساسی نو برای گوشی هوشمند است در حالی که برند، شخصیت اصلی و ظرافت آن حفظ شود.

اصالت ایرانی، جذابیت امروزی و فن‌آوری پیشرفته
شاید کمی اغراق‌آمیز باشد اما گوشی هوشمندمان نمایش‌دهنده شخصیت ماست. هوشمندهای ما دیگر تنها ابزاری برای برقراری تماس نیستند و جزئی از زندگی روزمره‌مان شده‌اند. حال لازم است پوششی فاخر و معرف شخصیتمان برای گوشی هوشمند انتخاب کنیم و اینجاست که ماهوت، اصالت، زیبایی و دقت را در تمام فرآیندهای خود از طراحی و ساخت گرفته تا ارسال و پشتیبانی نوید می‌دهد.

چرم اصیل ایران زمین و طرح‌های گسترده در بستر آنلاین
برپوش‌ها از چرم اصیل ایران و دیگر مواد پلیکربناتی تهیه می‌شوند و با دستگاه‌های CNC پیشرفته برش می‌خورند. سپس به دست استادکار پرداخت و رنگ آمیزی می‌شوند و در آخر در یک بسته‌بندی زیبا و به همراه راهنمای نصب تصویری به دست مشتری می‌رسند. رابط کاربری وب‌سایت این برند و مراحل سفارش‌گیری آن برای یک مشتریِ دقیق و حساس طراحی شده است. عکس‌های زیبا و گویا از محصولات، قابلیت انتخاب گسترده و طرح‌های اختصاصی، سفارش‌گیری ساده و کاربردی و ارسال سریع، چیزهایی است که یک کاربر از یک "خرید اینترنتی لذت‌بخش" انتظار دارد. این بستر آنلاین در وب‌سایت ماهوت فراهم شده که یک بار تجربه‌ی آن، خاطره خوبی از خرید یک کالای کاملا ایرانی به صورت مستقیم از تولیدکننده را در ذهن به یادگار می‌گذارد. توجه بالای این شرکت به پشتیبانی و خدمات پس از فروش نکته‌ای حائز اهمیت است که با مروری اولیه بر وب‌سایت به سرعت مشخص می‌شود. پشتیبانی 24 ساعته تلفنی خبر از کسب و کاری آگاه به تجارت الکترونیک را می‌دهد.

چگونه از ماهوت خرید کنم و چه چیزی نصیبم می‌شود؟
بچه‌های تیم UNBOXFA (آنباکس‌فا) که تخصصشان در باز کردن و تست محصولات جدید است در ویدیویی یکی از بسته‌های تحویل گرفته از ماهوت را آنباکس )جعبه گشایی( کرده و محصولات را بررسی کرده‌اند. تجربه آنها را می‌توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

علاقه‌مندان به امتحان این محصول می‌توانند با کد تخفیف MAHOOT-NEWS25 از 25 درصد تخفیف خرید از وب‌سایت ماهوت به آدرس https://mahoot-leather.ir استفاده کنند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟