منتظر تبلت ویندوزی جدید و قدرتمند لنوو باشید!
تبلت ویندوزی جدید لنوو با نام Miix 720 رونمایی می‌شود
بنا به گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت لنوو قصد دارد که در آینده نزدیک نسخه‌ای جدید و قدرتمندتر از تبلت‌های ویندوزی خود را با نام اختصاصی Lenovo Miix 720 معرفی و روانه بازار کند. این تبلت به احتمال زیاد به منظور رقابت مستقیم با تبلت سرفیس پرو مایکروسافت (Microsoft Surface Pro) به بازار عرضه می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

بازار تبلت‌های ویندوزی گرم است و روز به روز به تعداد افرادی که نسبت به خرید این محصولات علاقمند می‌شوند افزوده می‌شود. تبلت‌های ویندوزی همچون سری محصولات سرفیس مایکروسافت امروز به قدری قدرتمند شده‌اند که حتی نسبت به بسیاری از لپ‌تاپ‌ها قدرت پردازشی و بازده بهتری دارند. در عین حال سهولت استفاده از تبلت‌های ویندوزی به دلیل ابعاد کوچک‌تر، ظرافت بیشتر و وزن کمتر در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها بیشتر است.

مطلب پیشنهادی

فبلت هوآوی میت 9 رسما معرفی شد + گالری عکس
با پرچمدار جدید سری فبلت‌های هوآوی آشنا شوید

بنابراین جای تعجبی ندارد که شرکت‌های تولید کننده تبلت دست به اقدام شده و سعی بر این داشته باشند که بازار تبلت‌های ویندوزی را در دست بگیرند. در این بین دو شرکت مایکروسافت و لنوو همواره در حال رقابت هستند. اگرچه مایکروسافت محصولاتش را با سبک و سیاق خاصی تولید می‌کند که به واقع چشم نواز هستند اما این موضوع به آن معنا نیست که سایر کمپانی‌ها نظیر لنوو سهم بازاری از تبلت‌های ویندوزی نداشته باشند.

لنوو تقریبا به تازگی تبلت Miix 510 را معرفی کرد. این تبلت ویندوزی در واقع نسخه جایگزین تبلت Miix 700 لنوو بود. حال و طبق تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، لنوو در تلاش است تا نسخه‌ای قدرتمندتر از سری تبلت‌های ویندوزی خود را با نام اختصاصی Lenovo Miix 720 معرفی کند. به احتمال زیاد این تبلت با هدف رقابت مستقیم با سرفیس پرو مایکروسافت تولید می‌شود.

در رابطه با مشخصات فنی تبلت Miix 720 باشد اشاره کنیم که خبرهای منتشر شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند. بنا به گزارش سایت WinFuture، تبلت ویندوزی Lenovo Miix 720 از صفحه نمایشی لمسی و 12 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 2880 پیکسل بهره‌مند می‌شود. رم آن تا سقف 16 گیگابایت قابل ارتقاء بوده و حافظه داخلی دستگاه می‌تواند حداکثر ظرفیت یک ترابایتی را ارائه کند. از نظر پردازنده هم تبلت ویندوزی Miix 720 لنوو یک محصول قدرتمند خواهد بود و گفته شده که لنوو این تبلت را به نسل هفتم سری پردازنده‌های Core i اینتل با میکرو معماری کبی‌لیک (KabyLake) مجهز می‌کند.

ظاهرا تبلت Lenovo Miix 720 شامل نسخه‌های مختلف Core i3 ،Core i5 و Core i7 می‌شود. بنا به اطلاعات به دست آمده، لنوو تبلت ویندوزی Miix 720 را به دو پورت اتصال یو اس بی قدیمی (USB 3.0) و یک پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) مجهز می‌کند. شارژ این تبلت با اتصال به پورت یواس‌بی نوع سی نسبت به شارژ باتری دستگاه اقدام خواهد کرد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلت جدید و قدرتمند Lenovo Miix 720 منتشر نشده است. احتمال می‌دهیم که در آینده نه چندان دور شاهد معرفی رسمی این محصول باشیم. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که شرکت لنوو برای این تبلت قیمتی رقابتی را در نظر بگیرد تا بدین صورت بتواند رقابت جدی‌تری با سری تبلت‌های ویندوزی سرفیس مایکروسافت داشته باشد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟