نگاهی به بهترین محصولات بازار
۱۰ لپ‌تاپ قدرتمندی که در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند
شرکت‌های بزرگ نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود را در سال ۲۰۱۷ معرفی کردند. در مطلب زیر می‌توانید با جدیدترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، ایسوس، ایسر، لنوو، اچ‌پی و غیره آشنا شوید.

1606683296_1_0.gif

مایکروسافت لپ‌تاپی باریک‌تر، سبک‌تر و قدرتمندتر از مک‌بوک ایر معرفی کرد + گالری عکس

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس Microsoft EDU به طور رسمی از لپ‌تاپ سرفیس رونمایی کرد. این لپ‌تاپ یک محصول قدرتمند، باکیفیت و فوق‌العاده ظریف است.

لپ‌تاپ پرچمدار ایسوس با صفحه‌نمایش لمسی 4K معرفی شد + عکس

شرکت ایسوس در جریان کنفرانس اختصاصی خود که پیش از نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برگزار شد، لپ‌تاپ جدید و قدرتمندی تحت عنوان ZenBook Pro UX550 را معرفی کرد. این لپ‌تاپ یک پرچمدار به تمام معنا محسوب می‌شود. 

ایسوس از باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده دنیا رونمایی کرد + عکس

ایسوس در ادامه کنفرانس اختصاصی خود که پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برپا شد، جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل شونده (Convertible Laptop) خود را با نام اختصاصی ZenBook Flip S معرفی کرد. این لپ‌تاپ از طراحی بسیار ظریف و دقیقی بهره می‌برد که باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده کنونی موجود در دنیا است.

اچ‌پی از سه لپ‌تاپ جدید سری Envy رونمایی کرد

شرکت اچ‌پی از سه لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد که از سری محصولات انوی (Envy) این برندمحسوب می‌شوند. این سه لپ‌تاپ به ترتیب Envy 13، Envy 17 و Envy x360 نام دارند و ظاهرا برای رقابت مستقیم با سرفیس لپ‌تا‌پ مایکروسافت طراحی شده‌اند.

اچ‌پی تبلت هیبریدی و بسیار زیبای Spectre x2 را معرفی کرد + عکس

شرکت اچ‌پی به صورت رسمی از تبلت هیبریدی جدید HP Spectre x2 رونمایی کرد. این تبلت هیبریدی به منظور رقابت با مایکروسافت سرفیس پرو 2017 طراحی شده و پتانسیل خوبی برای کسب موفقیت دارد. 

سامسونگ از نوت‌بوک 9 پرو رونمایی کرد + عکس

غول کره‌ای صنعت موبایل یعنی سامسونگ از جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل شونده خود با نام اختصاصی نوت‌بوک 9 پرو (NoteBook 9 Pro) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از قلم استایلوس اختصاصی بهره‌مند بوده و نمایشگر آن امکان چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند. 

ایسر جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود را به کامپیوتکس 2017 آورد!

ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود با نام اختصاصی Acer Predator Triton 700 پرده برداشت. این لپ‌تاپ از فناوری Max-Q انویدیا بهره می‌برد که منجر شده ضخامت بدنه محصول به 18.9 میلیمتر برسد. 

نسخه جدید لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر رونمایی شد + عکس

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت شیائومی به صورت رسمی از نسخه جدید لپ‌تاپ شیائومی می نوت‌بوک ایر (Xiaomi Mi Notebook Air) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از نمایشگری 13.3 اینچی بهره‌مند بوده و به اسکنر انگشت کاربر هم مجهز است. 

کنگره جهانی موبایل: لنوو از 4 لپ‌تاپ فوق‌العاده رونمایی کرد!

شرکت لنوو در جریان نمایشگاه MWC 2017 از چهار محصول جدید رونمایی کرد. این چهار محصول شامل دو لپ‌تاپ 2 در 1 یا اصطلاحا دو منظوره، یک تبلت ویندوزی با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای نمایشگر و یک تبلت ویندوزی مقرون به صرفه 200 دلاری می‌شوند. 

شرکت MSI از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد + عکس

شرکت MSI در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید و قدرتمند رونمایی کرد که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند. این پنج لپ‌تاپ به ترتیب MSI GT75VR، MSI GS63VR، MSI GS73VR، MSI GE63VR Raider و MSI GE73VR Raider نام دارند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟