جدول سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار
رده بندی جدید Antutu اعلام شد
وبسایت Antutu یکی از معتبرترین مراجع جهان در زمینه گزارش قدرت گوشی‌های بازار است. این سایت در آخرین گزارش خود به بررسی بهترین گوشی‌های اندرویدی جهان پرداخته است و نتایج آن ممکن است برایتان جالب باشد.

1606683296_1_0.gif

با شبکه همراه باشید:

بر اساس اعلام موسسه بنچمارک انتوتو، در حال حاضر قوی‌ترین گوشی اندرویدی جهان از نظر قدرت پردازش، گوشی Mate 10 Pro است. این محصول کمپانی چینی هوآوی با اقتدار در رده اول قرار گرفته است و نکته جالب این است که در آن خبری از استفاده از تراشه Snapdragon نیست. هوآوی با اتکا به تراشه سری HiSilicon Kirin توانسته است رتبه‌های اول، دوم و سوم را از آن خود کند تا قدرتش را به وضوح به رخ دیگران کشیده باشد. گوشی‌های Mate 10 و Honor V10 که هر دو محصول هوآوی هستند، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

رتبه چهارم این رده‌بندی هم نصیب یک گوشی چینی دیگر شده است. استارتاپ OnePlus در سال‌های اخیر به لطف رابط کاربری سبکی که دارد، همواره در بین 10 گوشی برتر اندرویدی جهان قرار گرفته است. امسال هم این شرکت به ترتیب با گوشی‌های OnePlus 5 و OnePlus 5T رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده است. تراشه مورد استفاده در این گوشی‌ها Snapdragon 835 است.

رده ششم هم نصیب یک شرکت چینی دیگر شده است! گوشی Nubia Z17 که محصول زیرشاخه اروپایی شرکت ZTE است، در رده ششم قرار گرفته است. تراشه مورد استفاده در این گوشی هم Snapdragon 835 است.

رده هفتم و هشتم، و باز هم یک شرکت چینی دیگر! گوشی‌های Xiaomi Mi 6 و Xiaomi Mi Mix 2 هم که تراشه Snapdragon 835 مجهزند، در این رده بندی در رده‌های هفت و هشت قرار دارند.

و اما پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال گذشته، با وجود قیمتی به مراتب بالاتر از اکثر گوشی‌هایی که رتبه‌های بالاتری در این آزمون فنی کسب کرده‌اند، در رده‌های آخر این جدول قرار دارند. فبلت‌های Galaxy Note 8 و Galaxy S8+ با تراشه‌های ساخت شرکت سامسونگ، موسوم به Exynos در رده‌های نهم و دهم این جدول قرار گرفته‌اند. 

مشخص است کره‌ای‌ها با وجود تبلیغات گسترده، هنوز نتوانسته‌اند در این آزمون‌ها به پای شرکت‌های چینی برسند. البته باید توجه داشت که این آزمون‌ها بیش از حد به جزئیات اهمیت می‌دهند و در استفاده روزمره، عموم کاربران متوجه تفاوت‌های کمتر از کسر ثانیه‌ای این گوشی‌ها نمی‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟