11/06/1396 - 12:18
10مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته اول شهریورماه
در هفته‌ای که گذشت مقالات آموزشی بیشترین بازدید را در سایت شبکه داشتند و موضوعات: گجت،موفقیت و خودرو در رده های بعدی مطالب پربازدید سایت شبکه بودند.

1606683296_1_0.gif

هنگام استفاده از وای‌فای دیگران، آیا آن‌ها می‌توانند ببینند که شما از چه سایت‌هایی بازدید کرده‌اید؟

این روزها اخبار زیادی در مورد تحت نظر قرار گرفتن از طریق وب توسط افراد غریبه از سازمان‌ها تا خدمات دهنده اینترنت شما به گوش می‎رسد. اما چیزی که کمتر به آن پرداخته می‎شود تحت نظر قرار گرفتن در سطح محلی است. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا این امکان وجود دارد که شخص دیگری در زمان استفاده از وای‎فای آنها وب‎سایت‎هایی که شما بازدید کرده‎اید را مشاهده کنند.

100 میان‌بر صفحه‌کلید که کار را شما در لینوکس اوبونتو ساده می‌کند

میان‌برهای صفحه‌کلید یکی از کاربردی‌تری ابزارهایی هستند که در زمان کار با اوبونتو در اختیار کاربران قرار دارد. همه ما با میان‌برهای ویندوز آشنا هستیم، اما چه تعداد از کاربران لینوکس اوبونتو با میان‌برهای این توزیع آشنا هستند؟ به ویژه افرادی که تازه‌ به دنیای لینوکس وارد شده‌اند.

با رزبری‌پای پخش‌کننده موسیقی پرتابل بسازید

همان‌طور که می‌دانید برد کوچک و دوست داشتنی رزبری‌پای این روزها طرفداران و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است. هر روز شاهد تعریف کاربردهای بیشتری برای این برد هستیم. در این مقاله، قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه با استفاده از یک برد رزبری‌پای 3 یک پخش‌کننده پرتابل موسیقی بسازید.

مهارت‌هایی که از شما یک مدیرعامل موفق می‌سازند

آیا رویای مدیرعامل شدن را در سر می‌پروانید؟ آیا می‌خواهید با راه‌اندازی شرکت خودتان و یا رهبری یک شرکت، ایده‌هایی که دارید را وارد زندگی کنید و جهان را تحت تاثیر قرار دهید؟ باید بگوییم این رویا خیلی دور نیست، شما می‌توانید با کسب برخی مهارت‌ها این رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

آزمایش موشکی کره شمالی موجب رکوردشکنی قیمت بیت‌کوین شد

قیمت بیت‌کوین در معماملات روز سه‌شنبه با ثبت یک رکورد تاریخی به بیشتر از 4 هزار و 700 دلار رسید. دلیل این رکوردشکنی آزمایش موشکی کره شمالی بر فراز ژاپن بود که باعث شد میزان تقاضا برای این پول رمزگذاری شده به‌طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کند.

اسمارت‌واچ قدرتمند و جدید فیت‌بیت آیونیک رونمایی شد + عکس

شرکت فیت‌بیت یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید کننده ساعت و دستبندهای هوشمند محسوب می‌شود که محصولاتش از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند. این کمپانی به تازگی از پرچمدار جدید سری ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید این کمپانی فیت‌بیت آیونیک (Fitbit Ionic) نام دارد.

آموزش تصویری ساخت دستگاه CNC حکاکی لیزری با استفاده از قطعات DVDدرایو

با وجود انواع و اقسام دستگاه‎های مختلف که می‎توان به راحتی آنها را خریداری و استفاده کرد، اما گاهی اوقات ساخت وسیله و ابزار مورد نیاز با دست خود لذت و هیجان خاص خود را دارد. در ادامه ما روش ساخت یک لیزر حکاکی با استفاده از DvD درایوهای قدیمی‎ را بررسی خواهیم کرد.

ایسر از جدیدترین دوربین همه‌کاره 360 درجه خود رونمایی کرد

به‌نظر می‌رسد این روزها همه می‌خواهند شانس‌شان را در خصوص دوربین‌های 360 درجه آزمایش کنند. در ماه‌های گذشته شاهد چند دستگاه جدید از جمله Moto 360 Camera ,و ماد برای موتو Z بوده‌ایم. حالا نوبت به ایسر (Acer) رسیده تا وارد این بازار شود.

رهبران موفق این ۵ عادت را کنار می‌گذارند

برای آن که رهبر تجاری بهتری باشید ابتدا باید برخی عادت‌ها را از زندگیتان حذف کنید. یک رهبر خوب شدن، با گذشت زمان اتفاق می‌افتد و نیاز به تمرین‌های آگاهانه دارد. این که می‌گویند " مدیریت باید در خون انسان باشد" فقط شما را از هدف دور می‌کند. رهبران بزرگ کسانی هستند که مدام مشغول یادگیری و تمرین کردن هستند. در حقیقت، طبق گزارشات ارائه شده، مدیرعاملان برجسته ، در ماه 4 تا5 کتاب می‌خوانند. یادگیری مترادف است با رهبری فوق‌العاده. ‌

آغاز فروش خودروی پژو 508 مدل 2017 - قیمت نهایی

شرایط اولین عرضه عمومي خودروی پژو 508 که از سوی ایران خودرو اعلام شد.

ایسوس

نظر شما چیست؟