نام کتاب: پایتون: هنر استاد شدن در الگوهای طراحی
‌پایتون یک زبان اسکریپت‌نویسی شی‌گرا است که تقریبا در همه حوزه‌ها از توسعه برنامه‌های تحت وب گرفته تا علم داده‌ها به کار گرفته می‌شود. اما برای آن‌که بتوانید از پایتون به شکلی موثر و کارآمد استفاده کنید، به‌گونه‌ای که کدهای شما قابلیت استفاده مجدد در پروژه‌های مختلف را داشته باشد باید با الگوهای طراحی پایتون آشنا شوید. این مسیر یادگیری برنامه‌نویسی پایتون به شما اجازه می‌دهد الگوهای طراحی سنتی و پیشرفته را در تعامل با یکدیگر به کار گرفته و کدهایی با بالاترین کیفیت ممکن را بنویسید. اما برای آن‌که به چنین سطح از مهارتی دست پیدا کنید به یک منبع آموزشی خوب نیاز دارید. کتاب فوق دقیقا با چنین هدفی تالیف شده است.

1606683296_1_0.gif

نام کتاب: پایتون: هنر استاد شدن در الگوهای طراحی 
(Python: Master the Art of Design Patterns)
ناشر: Packt Publishing
نویسندگان: چتن گیریدار، داستی فیلیپس 
(Chetan Giridhar, Dusty Phillips, Sakis Kasampalis)
سال انتشار: 2016
شابک: 13: 9781787125186
تعداد صفحات: 784 صفحه

فصل اول کتاب به شما یاد می‌دهد که مفهوم انتزاعی بودن چیست و برای شما یک مثال در دنیای واقعی، مثالی در دنیای نرم‌افزار و یک پروژه تحقیقاتی را تشریح می‌کند.
فصل دوم شما را با الگوهای نمونه‌سازی اولیه آشنا کرده و همانند فصل قبل با ارائه نمونه‌های واقعی، نرم‌افزاری و یک پروژه تحقیقاتی شما را با این مفهوم به خوبی آشنا می‌کند. در فصل چهارم با الگوی طراحی وفق‌دهنده (آداپتور) آشنا می‌شوید. در فصل پنجم، با الگوی Decorator آشنا می‌شوید. الگویی که امکان اضافه کردن رفتار به یک شی به شکل پویا یا ایستا را تشریح می‌کند. در فصل ششم با الگوی طراحی‌نما یا همان Facade آشنا خواهید شد. در فصل هفتم با الگوی flyweight آشنا می‌شوید. الگویی که به شما یاد می‌دهد چگونه باید تعداد اشیا ساخته شده در کدها را کم کنید. در فصل هشتم با الگوی معروف مدل-‌نما-‌کنترل‌کننده یا همان MVC آشنا خواهید شد. در مجموع این کتاب در 16 فصل شما را با مهم‌ترین الگوهای طراحی در پایتون آشنا خواهد کرد. الگوهایی که با تسلط بر آن‌ها کدهای شما تحسین هر منتقدی را برخواهند انگیخت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟