31/05/1396 - 00:32
19 ترفند برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر
در عصر تکنولوژی کمتر کسی را می‌توان یافت که با کامپیوتر سر و کار نداشته باشد. روزانه ساعت‌ها پای کامپیوتر می‌نشینیم و کار خود را پیش می‌بریم. یک سری ترفند های ساده وجود دارد که در صورت اعمال آن‌ها بر کامپیوتر شخصی خود شما را به یک کاربر حرفه‌ای کامپیوتر تبدیل کرده و کار را بسیار راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. در این مطلب به معرفی 19 ترفند کاربردی کامپیوتر پرداختیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب 3 مقاله مجزا را در زمینه "ترفندهای کاربردی کامپیوتر" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

 

19 ترفند برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر (بخش اول)

ما در طول روز بسته به نیاز خود به شکل‌های مختلفی از سیستم‌های کامپیوتری استفاده می‌کنیم. در نتیجه به ابزارهای مختلفی نیازمند هستیم که هر یک برای اهدافی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کنار ابزارهای مختلفی که در اختیار کاربران قرار دارد، یکسری ترفندها و نکات نیز وجود دارند که در بعضی موارد راه‌گشای ما هستند. ما در این سری از مقالات به معرفی تعدادی از این ترفندها می‌پردازیم.

19 ترفند برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر (بخش دوم)

در بخش اول این مقاله به معرفی تعدادی از ترفندهای کاربردی دنیای ویندوز پرداختیم. در این شماره در نظر داریم تعداد دیگری از این ترفندها را مورد بررسی قرار دهیم. ترفندهایی که کار با کامپیوتر را حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر می‌کنند و استفاده بهینه‌ای از ابزارهای ویندوز را فراهم خواهند ساخت.

19 ترفند برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر (بخش پایانی)

در دو شماره گذشته به معرفی تعدادی از ترفندهای پلتفرم ویندوز پرداختیم. در این شماره بخش پایانی این ترفندها را به شما معرفی می‌کنیم. شاید به طور معمول به این ترفندها نیاز نخواهید داشت ولی دانستن‌شان به شما کمک می‌کند کارهای روزانه خود را سریع‌تر و بهینه‌تر انجام دهید و همانند یک کاربر حرفه‌ای از ویندوز و کامپیوتر استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟