اگر عاشق نوشتن روی میز هستید این محصول برای شما ساخته شده
تماشا کنید: روی این میز نقاشی بکشید و پاک کنید
شاید شما هم مثل من زمانی که مدرسه می‌رفتید، دوست داشتید روی میز نقاشی بکشید یا شعر بنویسید. حالا میزی درست شده که همین امکان را به شما می‌دهد، با این تفاوت که آخر کار می‌توانید آن را پاک کنید.

1606683296_1_0.gif

اگر یک نابغه ریاضی هستید که هنوز کشف نشده‌اید و همواره در حال نوشتن معادلات پیچیده ریاضی هستید یا این‌که بیشتر دنبال خراب کردن و آسیب رساندن به وسایل عمومی. در هر دو صورت "رایتی‌دِسک" مخصوص شما درست شده است و می‌تواند نظرتان را به خوبی جلب کند. این وسیله در حقیقت یک وایت‌برد خیلی بزرگ است که می‌توانید روی آن بنویسید، بکشید یا طراحی کنید. جالب این‌که قابل پاک کردن است. این تخته در دو رنگ سفید و طوسی ساخته شده و با 300 دلار در کمپین کیک‌استارتر معرفی شده است. وقتی برای خرده‌فروشی وارد بازار شود قیمت آن به 400 دلار می‌رسد.

این محصول توسط همان کسانی ساخته شده که موفق به تولید رنگی شدند که دیوارها را به وایت‌برد تبدیل می‌کند. هدف این تیم از حضور در کیک‌استارتر جذب سرمایه‌ای بالغ بر 25 هزار دلار است. اما مشکل این‌جا است که روند جذب سرمایه به کندی صورت می‌گیرد و تا رسیدن به نقطه موردنظر زمان زیادی باقی مانده است. ویدیوی زیر را مشاهده کنید شاید دوست داشتید در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟