چگونه بفهمیم که عکس‌های وبسایت‌مان کجا و توسط چه کسی استفاده می‌شود
با پیکسی استفاده غیرقانونی آنلاین از عکس‌های‌تان را ردگیری کنید
اگر حرفه شما عکاسی است یا اغلب در حال آپلود کردن عکس‌های مختلف در وبسایت‌تان هستید و همواره نگران به‌سرقت رفتن این عکس‌ها توسط سایرین هستید از "پیکسی" استفاده کنید. "پیکسی" سرویسی است که به‌شما کمک می‌کند تا استفاده غیرقانونی از عکس‌های‌تان را ردیابی کنید.

1606683296_1_0.gif

اگر حرفه شما عکاسی است یا اغلب در حال آپلود کردن عکس‌های مختلف در وبسایت‌تان هستید، احتمالا همیشه نگران به‌سرقت رفتن این عکس‌ها توسط سایرین هستید. متأسفانه، خیلی راحت می‌توان عکس‌های آنلاین را سرقت کرد.

از آن‌جایی که ممکن است منبع درآمد شما از طریق همین عکس‌ها و تصاویر باشد، دزدیده شدن و استفاده بدون اجازه از آن‌ها به‌شما ضربات زیادی وارد می‌کند. اما از کجا می‌توانید بفهمید که چنین اتفاقی افتاده است؟ خوشبختانه، لازم نیست که خودتان آن‌ها را ردگیری کنید.

چگونه بفهمیم که چی کسی به‌صورت غیرقانونی در حال استفاده از عکس‌های ما در محیط آنلاین است

"پیکسی" سرویسی است که به‌شما کمک می‌کند تا استفاده غیرقانونی از عکس‌های‌تان را ردیابی کنید. برای این کار نیاز به‌ساخت یک اکانت رایگان دارید و سپس، باید پلتفرم هاست عکس‌ها را به این اکانت لینک کنید. پیکسی از فلیکر، 500px، اینستاگرام، دراپ‌‌باکس و بسیاری سرویس‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. اگر از سرویسی به‌غیر از مواردی که اشاره شده استفاده می‌کنید می‌توانید عکس‌ها را دستی آپلود کنید.

وقتی چندین عکس را اضافه کردید، پیکسی آن‌ها را تحت‌نظر می‌گیرد تا هرگونه استفاده غیرمجاز و غیرقانونی را شناسایی کند. هر زمان که این اتفاق افتاد، به‌راحتی از طریق داشبوردی که در اختیارتان قرار دارد آن‌ها را مشاهده کنید.

حتی، پیکسی به‌شما کمک می‌کند تا به‌صورت قانونی از سارقان عکس‌های خود شکایت کنید. این پلتفرم یک طرح پولی برای این منظور دارد. در این طرح، به‌افرادی که به‌صورت غیرقانونی و بدون مجوز از عکس‌های شما استفاده می‌کنند تذکر داده می‌شود و زمانی‌که تصمیم به پیگیری این موضوع بگیرید، پیکسی کل ماجرا را مدیریت می‌کند.

تیم پیکسی مدارک و شواهد موجود را جمع‌آوری می‌کند، به اسناد رسیدگی می‌کند و شروع به‌مذاکره در خصوص پرداخت غرامت می‌کند. این تیم همیشه شما را در جریان تمام کارها قرار می‌دهد. این فرآیند رایگان است و تنها در صورتی که پرونده شما پیروز شود، هزینه پرداخت می‌کنید. پیکسی 50 درصد از خسارتی که به‌شما تعلق می‌گیرد را برای خودش برمی‌دارد. اما، موضوع مهم آن است که هم‌چنان با کمی صبر و حوصله و چند کلیک ساده می‌توانید هزاران دلار دریافت کنید.

با سرویس رایگان پیکسی می‌توانید تا 500 عکس را مانیتور کنید، اما برای تذکرات پیگیری که برای سارقان ارسال می‌شود باید پول پرداخت کنید. در عین‌حال، می‌توانید از طریق طرح رایگان پیکسی تا هر اندازه که خواستید پرونده‌های مختلف ثبت کنید. اما، اگر به‌دنبال چیزی بیشتر از این‌ها هستید باید اقدام به‌خرید طرح‌های بیشتر کنید که هزینه ماهیانه آن از 19 دلار شروع می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟