بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای قفل واتساپ در سال 2020
چگونه واتساپ را قفل کنیم؟!
بسیاری از پیام‌‌های رد و بدل شده در واتساپ که حاوی فایل‌ها، عکس‌ها و مکاتبات خصوصی ست برای همه ما مهم بوده و تمایل نداریم که این موارد توسط شخص دیگری رصد شود. برای قفل واتساپ در گوشی‌های اندوریدی، برنامه‌های بسیاری طراحی شده‌اند. البته ناگفته نماند که گوشی‌های هوآوی، سامسونگ و حتی شیائومی در نسخه‌های جدید سیستم عامل خود، از وجود برنامه‌ای برای قفل نرم‌افزاری درون خود بهره‌مند هستند ولی در بعضی مواقع نیاز است که از یک برنامه جانبی برای این منظور در گوشی خود استفاده کنید. دراین مقاله شما را با چندین برنامه کاربردی برای قفل واتساپ در گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در اطراف همه ما، انسان‌های کنجکاو و شایعه‌سازی وجود دارند که هدفشان فقط و فقط انتشار شایعات است. با توجه به اینکه واتساپ به محلی برای رد و بدل کردن مکالمات شخصی و حرفه‌ای ما تبدیل شده، بهترین مکان برای افراد سودجویی که سعی در خبرچینی و سرک کشیدن در زندگی دیگران دارند، مهیا گردیده است. بنابراین محافظت از زندگی شخصی و استفاده از بهترین قفل‌های نرم‌افزار واتساپ امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

تمامی این اپلیکیشن‌ها دارای رمز عبور هستند، پس مطمئن باشید کسی جز شما نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این اگر حس و حال این را ندارید که هر لحظه برنامه‌های موردنظر را قفل‌گشایی کنید، باید بگوئیم که نرم‌افزارهایی برای قفل واتساپ وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تنها چت‌ها را قفل کرده و از دید افراد کنجکاو پنهان کنید.

ما این برنامه‌ها را از ابعاد مختلف مانند سطح امنیت، رابط کاربری و ... بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که هر یک از این اپلیکیشن‌ها به نوبه خود بسیار مفید هستند. اطمینان داریم که شما هم پس از امتحان کردن این برنامه‌ها، با ما هم‌نظر خواهید بود.

بهترین اپلیکیشن‌های قفل واتساپ در سال ۲۰۲۰

برنامه‌های معرفی شده در این مقاله تنها چیزی هستند که زندگی شما را از ترند شدن در بین شایعه‌سازان نجات می‌دهد. با استفاده از این برنامه‌ها می توانید برای چت‌های خود پسورد بگذارید و یا در صورت تمایل کل اپلیکیشن را تا زمان استفاده مجدد قفل‌گذاری کنید.

CM Security - Master of Cleaner & Antivirus

این برنامه در واقع یک اپلیکیشن تمام عیار است که نه تنها شما را از دست افراد کنجکاو نجات می‌دهد بلکه گوشی شما را از حمله هکرها محافظت می‌کند. این برنامه فقط یک قفل امنیتی برای برنامه واتساپ نیست، بلکه یک آنتی ویروس، پاک کننده حافظه، و حتی تقویت کننده باتری نیز می­‌باشد. قابلیت دیگر این برنامه این است که بدلیل برخورداری از ویژگی امنیت WIFI، گوشی شما را از حملات فیشینگ درون شبکه‌های WIFI محافظت می کند که البته اینها تمام ویژگی‌های این برنامه نیستند. سایر ویژگی‌های این برنامه که عبارتند از سلفی‌گیر اشخاص مزاحم، هشدار ضد سرقت، امنیت پیام و ... CM Security را به بهترین قفل نرم‌افزاری در حال حاضر تبدیل کرده است.

CM Security - Master of Cleaner & Antivirus

Lockdown Pro-AppLock & Vault

انتخاب بعدی ما بعد از CM Security این برنامه خواهد بود. یکی از دلایلی که Lockdown Pro را به یک برنامه قفل واتساپ تبدیل می‌کند ویژگی جالب این برنامه در رمزگذاری روی تصاویر و فیلم‌‌هایی ست که نمی‌خواهید دیگران در گوشی شما ببینند. علاوه بر این، این برنامه ویژگی جالبی دارد که هر زمان که شخصی سعی کند بدون اجازه و برخلاف میل شما به موارد قفل شده دست پیدا کند با یک پیغام خطای جعلی روبرو خواهد شد. همچنین پیامی حاوی اطلاعات و تصویر کسی که سعی در سرک کشیدن در گوشی شما بوده را برایتان ایمیل می‌کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند که سارق را قبل از آنکه آسیبی به گوشی و یا شخص شما بزند شناسایی کنید. Lockdown Pro از ویژگی‌های دیگری نظیر قفل هوشمند، پشتیبان‌گیری، بازیابی و ... برخوردار است که ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

Lockdown Pro-AppLock & Vault

Messenger and Chat Lock (ChatLock+)

ChatLock+ نه تنها بهترین اپلیکیشن قفل چت واتساپ برای اندروید است بلکه برنامه‌های دیگر نظیر فیسبوک را نیز توسط یک پین قفل می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید عکس و فیلم‌های بخصوصی که نمی‌خواهید دیگران آن‌ها را ببینند توسط این برنامه مخفی کنید. همچنین برای کسانی که دوست ندارند هر لحظه برنامه‌های خود را قفل‌گشایی کنند، دارای ویژگی قفل خودکار است که به شما اجازه می‌دهد زمان قفل شدن برنامه‌ها را سفارشی‌سازی کنید. و این همه ماجرا نیست، این برنامه از افراد کنجکاوی که قصد سرک کشیدن به گوشی شما را دارند عکس سلفی می‌گیرد تا بتوانید آن‌ها براحتی شناسایی کنید. سبک بودن این برنامه، رابط کاربری ساده و طراحی جذاب ChatLock+ باعث شده که این برنامه به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های قفل چت واتساپ تبدیل شود.

Messenger and Chat Lock (ChatLock+)

App Lock-Fingerprint

اگر گوشی شما دارای سنسور اثر انگشت باشد، این برنامه بهترین برنامه‌ای‌ست که برای قفل واتساپ در اندروید می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر استفاده از پسورد و الگو، App Lock به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از اثر انگشت، امنیت برنامه‌های گوشی خود را تأمین کنید. هر زمان که شخصی گوشی‌تان را بگیرد و سعی کند که به واتساپ شما وارد شود، عکس آن برایتان ایمیل خواهد شد. بهترین بخش این برنامه این است که هیچکس نمی‌تواند بفهمد که شما واتساپ خود را قفل کرده‌اید، چون قفل بودن واتساپ را با نشان دادن یک پیغام خطای ساختگی پنهان می‌کند. علاوه بر این،‌ App Lock از خاموش شدن صفحه نمایش گوشی‌تان وقتی که در حال کار با آن هستید جلوگیری می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که این برنامه سریع، سبک و دارای ویژگی‌های بسیار را حتماً امتحان کنید.

App Lock-Fingerprint

Private App Lock

اپلیکیشن بعدی که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم، بهترین برنامه قفل‌گذاری واتساپ یعنی Private App Lock می‌باشد. با این برنامه نه تنها شما می‌توانید چت‌های واتساپ را قفل‌گذاری کنید بلکه برنامه‌های دیگری نظیر Facebook, WeChat, Line, Snapchat, Instagram و دیگر پیام‌رسان‌ها را نیز می‌توانید قفل کنید. همانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست، در هنگام ورود به برنامه قفل شده، افراد مزاحم با یک پیغام خطای ساختگی از سوی برنامه مواجه شده و به محض اینکه سعی کنند آن‌ را باز کنند از طریق دوربین سلفی از آن افراد عکس گرفته می‌شود. در واقع برای کسانی که بدنبال برنامه‌ای سبک با رابط کاربری راحت هستند که حافظه کمی هم اشغال کند، این برنامه کامل‌ترین گزینه خواهد بود.

Private App Lock

App Lock

این برنامه بدلیل تم‌های جالب و زیبایی که دارد در لیست برنامه‌های قفل واتساپ آورده شده است. علاوه بر این، این برنامه سطح بالای امنیت را برای شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ، فیسبوک، اینستاگرام و ... فراهم می‌کند،‌ بطوریکه هیچکس نمی‌تواند در چت‌های خصوصی شما سرک بکشد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، شما می‌توانید گالری، پیام‌ها، لیست مخاطبین و تماس‌های دریافتی را از دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کنید.

App Lock

DoMobile Lab’s App Lock

مشهور بودن این برنامه در بین تمامی کاربرانش بدلیل این است که App Lock از شرکت DoMobile قابلیت قفل‌گذاری تمام برنامه‌های اندرویدی را دارد. دلیل دیگری که این برنامه را در بین ۴۵۰ میلیون کاربر‌ش محبوب ساخته این است که برای قفل کردن فیلم‌ها و تصاویر داخل گوشی از یک محل جداگانه برای نگهداری آنها استفاده می‌کند بطوریکه هیچکس نمی‌تواند حدس بزند که شما از قفل در گوشی خود استفاده کرده‌اید. علاوه بر این، App Lock از الگوی قفل نامرئی استفاده می‌کند تا کسی نتواند پین وارد شده را ببیند.

DoMobile Lab’s App Lock

Vault – Hide Pics & Videos, App Lock, Free Backup

چیزی که این برنامه قفل‌گذار واتساپ را برای اندروید منحصر بفرد کرده که یکی از بهترین گزینه‌ها در این حوزه باشد، این است که این برنامه از طریق جعبه استعلام، تماس‌های دریافتی را جستجو می‌کند. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد که عکس‌های واتساپ را در محلی قرار داده بطوریکه فقط شخص شما بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

Vault – Hide Pics & Videos, App Lock, Free Backup

Perfect AppLock (App Protector)

عملکرد این برنامه همانند نامش بوده و ثابت می‌کند که یکی از برنامه‌های ایده‌آل برای قفل واتساپ می‌باشد. علاوه بر واتساپ به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های دیگر را هم بتوانید قفل کنید. اما چیزی که این اپلیکیشن را از برنامه‌های دیگر متمایز می‌کند، ویژگی‌های جالب زیر است:

پشتیبانی از Rotation Lock: از rotateهای ناخواسته در برنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

پشتیبانی از Screen Filter: روشنایی صفحه نمایش را در برنامه‌های خاص مدیریت می‌کند.

راه‌اندازی از راه دور: با استفاده از یک دستور در SMS، این برنامه از راه دور فعال می‌شود.

Perfect AppLock (App Protector)

Smart AppLock (App Protect)

این اپلیکیشن یک برنامه هوشمند بوده که به جهت مصرف کم حافظه و ویژگی‌های جالبی نظیر قفل مارکت‌های نرم‌افزاری و همچنین قفل تماس‌های ورودی، بعنوان بهترین برنامه قفل واتساپ در لیست برنامه‌های موجود در این دسته می‌باشد. علاوه بر این،‌ مانند تمامی برنامه‌های اندرویدی قفل واتساپ، این برنامه ویژگی‌های دیگری دارد که عبارتند از قفل کردن عکس‌های گالری،‌ نمایش هشدار در هنگام دسترسی افراد غیرمجاز به گوشی‌ و استفاده از ویژگی اثر انگشت برای قفل‌گشایی برنامه‌ها.

Smart AppLock (App Protect)

Norton App Lock

آنچه که این برنامه را به یکی از پرطرفدارترین برنامه قفل واتساپ تبدیل کرده این است که، در این برنامه یک لایه امنیتی اضافی در نظر گرفته شده برای زمانی که گوشی شما گم شود و یا به سرقت برود. علاوه بر این،‌ این برنامه قفل کننده واتساپ به گونه‌ای ست که می‌توان از راه دور به آن دسترسی داشت و همچنین به شما اجازه می‌دهد که هر برنامه‌ای را با یک پین‌کد ۴ رقمی قفل کنید.

Norton App Lock

اپلیکیشن‌های فوق جزء بهترین برنامه‌هایی هستند که در زمینه قفل واتساپ وجود دارند. این برنامه‌ها مطمئناً به شما کمک می‌کنند که اطلاعات شخصی خود را از دست مزاحمین، کودکان و هرکس دیگری که بخواهد بدون اجازه به گوشی شما دسترسی داشته باشد، محافظت کنید. بعد از خواندن این مطلب یکی از برنامه‌هایی که بیشتر با نیازهای شما سازگار است را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا با CM Security و یا App Lock-Fingerprint شروع کنید. از همراهی شما عزیزان بی‌نهایت سپاسگزاریم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟