13/02/1398 - 16:45
چگونه رمز کارت سوخت را بازیابی کنیم؟
با توجه به احتمال سهمیه‌بندی دوباره بنزین، بسیاری از افراد که کارت سوخت دارند رمز کارت سوخت خود را فراموش کردند. بازیابی رمز کارت سوخت بسیار ساده است.

1606683296_1_0.gif

تغییر رمز کارت سوخت برای تمام کارت‌ها

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نحوه بازیابی رمز کارت سوخت این گونه اعلام کرده که در حال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌های سوخت بازیابی شود.

چگونه رمز جدید برای کارت سوخت انتخاب کنیم؟

زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت سوخت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز برای کارت سوخت روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز کارت سوخت خود را انتخاب کند.


ثبت نام کارت سوخت برای آن دسته که کارت ندارند

مالکان خودرو و موتور سیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت 24 امشب 8 اردیبهشت به منظور دریافت کارت سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

ثبت نام کارت سوخت از طریق سایت خدمات دولت

 برای ثبت نام کارت سوخت از طریق سایت خدمات دولت با  مراجعه به سایت www.mob.gov.ir وارد بخش ثبت نام کارت سوخت شوید و ثبت نام خود را آغاز کنید.

ثبت نام کارت سوخت از طریق کد دستوری

 برای ثبت نام کارت سوخت از طریق کد دستوری، کد #4* را در بخش تماس گوشی خود شماره گیری کنید و گزینه کارت سوخت را انتخاب کنید.

ثبت نام کارت سوخت از طریق پلیس +10

آن دسته از مالكان محترم وسايل نقليه كه به هر دليل نتوانند اطلاعات خود را ارسال نمايند و یا تمایلی به ثبت‌نام غیرحضوری ندارند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشتركين پليس +10 و طبق ضوابط قبلی با ارائه مدارك قانونی لازم نسبت به اعلام و ثبت تقاضای خود برای صدور كارت المثنی سوخت اقدام نمايند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟