راه‌کارهای خروج از بن‌بست شغلی
اگر از شغل‌تان متنفر هستید؛ این ده مطلب را بخوانید!
گاهی اوقات افراد از کارشان خسته می‌شوند یا احساس می‌کنند از کاری که مشغول‌اش هستند، متنفراند. این افراد دوست دارند هرچه زودتر از این وضعیت خلاص شوند. خواندن مطالب کاربردی زیر کمک می‌کند در این مواقع بتوان تصمیم منطقی گرفت و از یک بن‌بست کاری خارج شد:

1606683296_1_0.gif

با دیدن این ۷ نشانه شغل خود را ترک کنید!

برخی‌ها به خاطر درآمد و پول بیشتر شغل خود را ترک می‌کنند و برخی دیگر برای یافتن فرصت‌های بهتر. این که به شغل فعلی خود قانع باشید، خوب است؛ اما باید مراقب بود که قانع بودن مانع پیشرفت و ایجاد حس رضایتمندی در شما نشود.

با دیدن این ۱۲ نشانه سریعا کار را متوقف و مرخصی بگیرید!

با وجود هشدارهای متعددی که در خصوص کار بیش از اندازه و مداوم داده می‌شود اما باز هم خیلی‌ها از رفتن به مرخصی و تعطیلات طفره می‌روند. در واقع طبق یک تحقیقات آماری که در سال 2015 توسط موسسه Glassdoor انجام شد؛ کارمندان آمریکایی فقط ۵۱ درصد از تعطیلی‌های با حقوق خود را استفاده می‌کنند.

با این ۸ کار دل مدیرتان را به دست بیاورید!

اگر مقاله چگونه یک رزومه‌ حرفه‌ای برای استخدام بنویسیم؟ را مطالعه کرده باشید، به یاد دارید که در آن مقاله به معرفی نکاتی پرداختیم که باعث می‌شوند، روزمه قدرتمندی را آماده کنید. اما در این مقاله در نظر داریم، نکاتی را برای شما تشریح کنیم که مورد توجه کارفرمایان است. 

سه توصیه به افرادی که از شغل‌شان متنفر اما به شرکت‌‌شان علاقه‌منداند!

با «نیک» آشنا می‌شویم. وی چند وقتی است به‌صورت جدی به ترک کار فعلی‌اش فکر می‌کند. برای مدت سه سال است که در این شرکت کار می‌کند و بعد از این مدت هنوز پست وی در شرکت تغییری نکرده به‌طوری‌که او از هر چیزی که پست کاری‌اش مربوط است؛ متنفر شده است. تنهای چیزی که باعث شده وی هم‌چنان ادامه بدهد این است که به‌شدت به این شرکت علاقه دارد.

داستان مردی که از کارش متنفر بود ولی حالا موفق‌ترین استارتاپ را دارد!

انگیزه در کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار است، همچنین می‌توان گفت انگیزه نقش مهمی در موفقیت ما دارد. اگر علاقه و انگیزه کافی برای شروع یک کار وجود داشته باشد، دستیابی به موفقیت آسان‌تر خواهد شد و عملکرد بهتری خواهیم داشت، حتی اگر این انگیزه برآمده از حس تنفر ما از شغل فعلی‌مان باشد.

۱۴ چیزی که لازم نیست همیشه به آن‌ها جواب مثبت بدهید

ما همیشه مجبور نیستم به تمام درخواست‌های دیگران یا چیزهایی که ما را وسوسه می‌کنند یا تمرکزمان را به هم می‌ریزند، بگوییم "بله". نه گفتن از جمله مهارت‌های زندگی است که آموختن آن می‌تواند در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

۵ سئوالی که هر فردی باید از مدیرش بپرسد

تا حالا به این فکر کرده‌اید که از مدیر خودتان سئوال بپرسید. شاید به‌نظرتان عجیب و تاحدی غیرمنطقی باشد؛ به هر حال مدیر یک شرکت جایگاه خاص خود را دارد و سئوال پرسیدن از او تا حدودی جرأت می‌خواهد. اگر خود شما در جایگاه مدیر باشید؛ چطور؟

چگونه انسان‌های باهوش با افرادی که دوست‌شان ندارند، کنار می‌آیند؟

ما در زندگی روزمره خود در اجتماع، محل کار یا در میان بستگان با افراد مختلفی در ارتباط هستیم که ممکن است برخی از آنان بسیار به دل ما بنشینند و برخی‌ها را اصلاً دوست نداشته باشیم. ویژگی شخصیتی افراد می‌تواند نقش مهمی در این موضوع داشته باشد.

۵ علامتی که نشان می‌دهند مدیر شما ضعیف است

از آن‌جایی که در بیست سال گذشته بسیاری از موسسات و شرکت‌ها بودجه مربوط به آموزش را کاهش داده‌اند، دوره‌های آموزشی که به طور خاص افراد را برای تصدی پست‌های رهبری تعلیم می‌دادند رو به نزول نهاده است. در نتیجه برگزاری چنین دوره‌هایی به کالایی کمیاب و البته ارزشمند تبدیل شده است. در نتیجه اگر مدیرانی چنین دوره‌های آموزشی را پشت سرگذرانده باشند، بدون شک افراد خوش شانسی هستند.

چرا هر کارمند باید مانند یک مدیرعامل فکر کند!

به احتمال زیاد شما هم این عبارت را شنیده‌اید که «نوآوری، یک درصد الهام است و 99 درصد عرق‌ریزی و سخت کوشی». علی‌رغم آنچه که اکثر بنیانگذاران باور دارند (محصولم شگفت‌انگیز است، مشتریانم به این محصول نیاز دارند، هیچ کس دیگری نمی‌تواند این مسئله را حل کند و چیزهایی از این دست)، بیشتر شرکت‌ها هم بر این عقیده‌اند که موفقیت در کسب و کار، «یک درصد ایده و 99 درصد اجرا» است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟