مژده به شاتلی‌ها
اینترنت رایگان برای خریداران سیمکارت شاتل موبایل
تا 29 اسفند وقت دارید که با خرید سیمکارت‌های شاتل موبایل، از مزایایی که شاتل برای خریداران این سیمکارت‌ها در نظر گرفته است بهره‌مند شوید.

1606683296_1_0.gif

اگر مشترک اینترنت ثابت شاتل هستید، می‌توانید با خرید سیمکارت‌های شاتل موبایل از مزایای جدیدی که شاتل برای خریداران در نظر گرفته است بهره‌مند شوید. اما این مزایا شامل چه چیزهایی است؟ شبکه پاسخ می‌دهد.

به صورت خلاصه، مزایایخرید سیمکارت شاتل موبایل برای دارندگان سرویس‌های ثابت شاتل عبارتند از: اینترنت همراه، مکالمه رایگان درون و برون شبکه، پیامک رایگان و حجم افزایشی به اینترنت ثابت (ADSL).

در حالت معمول، در صورتی که پس از خرید سیمکارت، بسته آغازین شماره 1 را با قیمت 18000 تومان خریداری کنید، به شما 1 گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه درون شبکه نامحدود، 100 دقیقه مکالمه برون شبکه و 1100 پیامک تعلق می‌گیرد؛ اما اگر مشترک اینترنت ثابت شاتل باشید، 10 گیگابایت اینترنت همراه شاتل برای 1 ماه و 1 گیگابایت اینترنت ثابت شاتل برای 7 روز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اما اگر بسته آغازین شماره 2 را با قیمت 25000 تومان انتخاب کرده باشید، در حالت معمول 2 گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه درون شبکه نامحدود، 100 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 2100 پیامک دریافت می‌کنید؛ اما در صورتی که مشترک ADSL شاتل باشید، 50 گیگابایت اینترنت همراه 1 ماهه ئ 2 گیگابایت اینترنت ثابت 7 روزه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

بسته شماره 3 با قیمت 40000 تومان هم گزینه دیگری است که در اختیار شما قرار خواهد دارد. در حالت معمول، این طرح شامل 3 گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه درون شبکه نامحدود، 300 دقیقه مکالمه برون شبکه و 3300 پیامک است؛ اما در صورتی که مشترک ADSL شاتل باشید، 100 گیگابایت اینترنت همراه 1 ماهه و 3 گیگابایت اینترنت ADSL در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تمام این بسته‌ها شامل سرویس انتقال دیتا، تعرفه ویژه مصرف آزاد، اشتراک یک ماهه نماوا و تخفیف یک ساله سایت نوار هستند.

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟