اینترنت همگرای شاتل چیست؟
معرفی طرح جدید شاتل: ADSL روی گوشی همراه
هم باید اینترنت خانه را شارژ کنید و هم برای گوشی خود بسته اینترنت تهیه کنید؟ در طرح جدید اینترنت همگرای شاتل ADSL را روی گوشی خود تجربه کنید.

1606683296_1_0.gif

شاتل اولین اوپراتور ایران است که تصمیم گرفته است طرح FMC را پیاده‌سازی کند. اما تعریف FMC چیست؟

FMC مخفف Fixed Mobile Covergence است که معنای آن پوشش ثابت و همراه است. خود این تعریف تا حد زیادی مفهوم این طرح را فاش می‌کند. اینترنت همگرای شاتل به شما اجازه می‌دهد که از دو بستر اینترنتی به صورت همزمان بهره ببرید و بتوانید از یک حجم مشخص، چه از طریف ADSL و چه از طریق اینترنت همراه استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید: ارزان‌ترین اینترنت ماهانه را انتخاب کنید! - بهمن 96
از آخرین تغییرات در تعرفه اینترنت باخبر شوید

نحوه ارائه سرویس FMC

این طرح به صورت یک اشتراک یک ساله ADSL2+ و یک سیمکارت شاتل موبایل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. اینترنت ADSL2+ این طرح ماهانه 4 گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین المللی است و آستانه مصرف داخلی آن نامحدود است. سیمکارت شاتل موبایل هم دارای 6 گیگابایت اینترنت سالانه (ماهیانه 500 مگابایت)، 60 هزار دقیقه مکالمه داخل شبکه (ماهیانه 5 هزار دقیقه) و 60 هزار پیامک داخل شبکه (ماهانه 5 هزار پیامک) است. کاربران می‌توانند با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان، از بسته ترافیک نامحدود شبانه این سرویس هم استفاده کنند.

کاربران می‌توانند با استفاده از یک دانگل مخصوص، از اینترنت شاتل موبایل خود بر روی لپ‌تاپ یا پی‌سی خود بهره‌مند شوند. البته ما امیدوار بودیم اوضاع دقیقا برعکس این حالت باشد تا بتوانیم از حجم اینترنت خانگی خود بر روی گوشی استفاده کنیم!

هزینه استفاده از این سرویس، سالانه 78 هزار تومان است که نشان می‌دهد هزینه ماهانه آن برابر با 6500 تومان می‌شود. البته به تمام هزینه‌های ثبت شده در این مطلب، مالیات نیز اضافه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سیاست این طرح با نیازهای شما همخوانی دارد؟

ایسوس

نظر شما چیست؟