دائمی شوید!
پیشنهاد ویژه برای رایتلی‌ها
تعرفه مکالمه اذیتتان نمی‌کند؟ مرا که حسابی کلافه کرده! اگر شما هم مثل من هستید و اگر قصد دارید ارزان‌ترین تعرفه مکالمه را داشته باشید، برایتان یک پیشنهاد داریم. با ما همراه باشید تا ببینید که رایتل برای شما چه چیزی تدارک دیده است.

1606683296_1_0.gif

رایتل در حال حاضر دارای پایین‌ترین تعرفه مکالمه است. البته این مسئله برای سیمکارت‌های دائمی این شرکت صدق می‌کند و صاحبان سیمکارت‌های اعتباری همچنان مبلغ گزافی را برای مکالمه می‌پردازند. پیشنهاد ما به شما مشترکان اعتباری رایتل این است که سیمکارت خود را دائمی کنید. قیمت سیمکارت دائم رایتل 120 هزار تومان است؛ اما این شرکت برای مشترکان اعتباری خود یک تخفیف قائل شده است و در ازای 60 هزار تومان، سیمکارت اعتباری شما را با حفظ شماره، دائمی می‌کند. 

تاثیر این کار بر هزینه‌ها چقدر است؟

تعرفه مکالمه درون شبکه با سیمکارت اعتباری رایتل برابر با 620 ریال و تعرفه مکالمه خارج شبکه با این سیمکارت‌ها برابر با 852 ریال است. با تغییر سیمکارت اعتباری به دائمی، هزینه تمام مکالمات شما، اعم از داخل شبکه و خارج شبکه، به 299 ریال کاهش پیدا می‌کند. همچنین، تعرفه پیامک انگلیسی هم از 230 به 169 و تعرفه پیامک فارسی از 99 به 98 ریال کاهش پیدا می‌کند. 

در بخش اینترنت آزاد هم شاهد کاهش چشمگیری هستیم. هر کیلوبایت دیتا در بستر اینترنت پرسرعت نسل 3 و 4، برای مشترکین اعتباری برابر با 0.60 ریال محاسبه می‌شود که در صورت تغییر سیمکارت خود به دائمی، این مقدار به 0.15 ریال خواهد رسید.

لازم به ذکر است که در زمان این تغییر اشتراک، اعتبار ریالی باقی‌مانده در سیمکارت اعتباری شما، به صورت بستانکاری وارد قبض سیمکارت دائمی می‌شود و ضرری متوجه شما نخواهد بود؛ اما اگر بسته اینترنتی فعالی داشته باشید، باقی‌مانده آن روی سیمکارت جدید قابل استفاده نیست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟