8 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی
چرا باید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی یکی از گزینه‌های خریدتان باشد!
هوآوی در ژوئن سال 2017 از گوشی جدیدی تحت عنوان نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) رونمایی کرد که کیفیت ساخت خوب و پتانسیل سخت‌افزاری بالایی دارد. این گوشی از نظر قیمت هم به نسبت ویژگی‌هایی که ارائه کرده مقرون به صرفه است. در ادامه این مطلب قصد داریم به دلایل قانع کننده‌ای اشاره کنیم که نشان می‌دهند چرا باید به فکر خرید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی باشید! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

هوآوی هم اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کننده اسمارتفون دنیاست و روز به روز هم در حال پیشرفت است. این شرکت چینی در ماه ژوئن سال 2017 از یک گوشی جدید تحت عنوان نوا 2 پلاس رونمایی کرد که به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت. اما به نظر شما چرا این گوشی از سوی کاربران مورد استقبال واقع شده است؟ اصلا آیا خرید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی ارزش دارد یا خیر؟

به نظر ما خرید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی یک انتخاب هوشمندانه است.این گوشی از کیفیت ساخت و قدرت سخت افزاری عالی و قیمت مقرون به صرفه‌ای بهره می‌برد که اصلی‌ترین موضوعاتی هستند که باید برای خرید یک گوشی در نظر گرفته شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت دقیق‌تر و جزئی‌تر مشخص کنیم که چرا خرید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی یک انتخاب درست است. با سایت شبکه همراه باشید.

دلیل اول: بدنه شیک و زیبای شیشه‌ای – آلومینیومی

هوآوی در طراحی نوا 2 پلاس دقت زیادی صرف کرده و این موضوع سبب شده که ظاهر گوشی بسیار شیک و چشم‌نواز باشد. این اولین نقطه قوتی است که ما آن را به نوا 2 پلاس هوآوی نسبت می‌دهیم. بدنه این اسمارتفون هم از شیشه و آلومینیوم ساخته شده و این موضوع زیبای آن را دو چندان می‌کند. به صورت کلی حسی که با در دست گرفتن گوشی نوا 2 پلاس هوآوی به شما منتقل می‌شود، حس بسیار خوبی خواهد بود که ناشی از طراحی خوش‌دست محصول است. فراموش نکنید که نوا 2 پلاس هوآوی در اصل یک گوشی میان رده محسوب می‌شود و داشتن ویژگی خوش‌دست بودن و زیبایی برای آن یک مزیت عمده خواهد بود.

دلیل دوم: قدرت پردازشی مناسب

مدعی نمی‌شویم که گوشی نوا 2 پلاس هوآوی از نظر قدرت پردازشی یک غول بی‌رقیب است، اما این گوشی با توجه به میان رده بودن، کیفیت عملکرد مطلوبی را ارائه می‌کند. بهره‌مندی گوشی از تراشه کرین 659 هوآوی با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 و رم 4 گیگابایتی سبب شده که نوا 2 پلاس از نظر قدرت سخت افزاری و پردازشی در بین محصولات هم رده خودش جایگاه عالی داشته باشد. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط قوت اصلی گوشی نوا 2 پلاس هوآوی است.

دلیل سوم: بهره‌مندی از حافظه پیش‌فرض 64 گیگابایتی

مثل اغلب گوشی‌های اندرویدی دیگر، نوا 2 پلاس هوآوی هم از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند اما نکته جالبی که این گوشی دارد مربوط به ظریف پیش‌فرضی می‌شود که برای ذخیره‌سازی اطلاعات ارائه کرده است. حافظه داخلی نسخه پایه‌ای هوآوی نوا 2 پلاس ظرفیت 64 گیگابایتی دارد که ظرفیت بسیار خوبی برای نسخه پایه‌ای یک گوشی میان رده محسوب می‌شود. ضمنا نسخه برتر این گوشی هم از حافظه داخلی پیش‌فرض 128 گیگابایتی بهره می‌برد.

دلیل چهارم: دوربین اصلی دوگانه با کیفیت

به جرئت می‌توانیم مدعی شویم که از نظر کیفیت عملکرد دوربین اصلی، گوشی نوا 2 پلاس هوآوی یکی از بهترین اسمارتفون‌های میان برده موجود است. دوربین اصلی این اسمارتفون از دو لنز 21 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که کیفیت بسیار مطلوبی دارند. اگرچه دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را ندارد، اما با این حال در بین گوشی‌های هم رده خودش بسیار با کیفیت عمل می‌کند.

دلیل پنجم: دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی!

شاید چشم‌گیرترین ویژگی گوشی نوا 2 پلاس هوآوی را از سایر گوشی‌های هم رده متمایز می‌کند مربوط به دوربین سلفی آن شود که از یک لنز 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این موضوع سبب شده که عکسبرداری سلفی با گوشی هوآوی نوا 2 پلاس بسیار لذت‌بخش‌تر از آن چیزی شود که تصور می‌کنید. بنابراین اگر از علاقمندان به عکس‌برداری سلفی هستید، هوآوی نوا 2 پلاس برایتان یک انتخاب عالی خواهد بود.

دلیل ششم: بهره‌مند از اسکنر انگشت با کیفیت

شاید بهره‌مندی اسکنر انگشت را نتوان برای گوشی هوآوی نوا 2 پلاس یک مزیت به شمار آورد، اما کیفیت بالای عملکرد این اسکنر بدون تردید یکی از نقاط قوت اسمارتفون مذکور به شمار می‌رود. شاید خیلی از گوشی‌های هم رده نوا 2 پلاس از اسکنر انگشت بهره‌مند باشند، اما مطمئن باشید که اسکنر انگشت نوا 2 پلاس در مقایسه با اغلب آن‌ها عملکرد بهتر ، پایدارتر و بادوام‌تری را ارائه می‌کند.

دلیل هفتم: باتری 3340 میلی آمپر ساعتی

هوآوی گوشی نوا 2 پلاس را به یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که به راحتی انرژی مورد نیاز دستگاه را برای مدت زمان 1.5 روز تأمین می‌کند. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط قوت طراحی هوآوی نوا 2 پلاس محسوب می‌شود.

دلیل هشتم: قیمت مناسب

دلیل آخری که عنوان می‌کنیم مربوط به قیمت گوشی نوا 2 پلاس هوآوی می‌شود. نسخه مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی (نسخه پایه) این گوشی هم اکنون با قیمتی در حدود 1،300،000 تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد که قیمت بسیار مناسب برای یک گوشی با کیفیت و هم رده نوا 2 پلاس است.

جمع‌بندی

هشت دلیل فوق اصلی‌ترین دلایلی هستند که می‌توان آن‌ها را دلایل قانع کننده‌ای برای خرید گوشی هوآوی نوا 2 پلاس محسوب کرد. امیدوار هستیم که از این مقاله اختصاصی استفاده کرده باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟