اگر دنبال خرید یک گوشی مناسب با بودجه خود هستید
بهترین گوشی‌های رده‌بالا و مقرون به‌صرفه هواوی در سال 2018
چه دنبال یک گوشی پرچم‌دار باشید و چه دنبال یک گوشی ارزان قیمت، شرکت هواوی برای هر بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید یک محصول دارد. در این مقاله به‌برخی از بهترین گوشی‌های هواوی نگاهی می‌اندازیم.

1606683296_1_0.gif

نمی‌توان از هواوی چشم‌پوشی کرد. این شرکت چینی با افزایش تعداد اسمارت‌فون‌های رده‌ بالای خود در بازار، رقابت شدیدی را با سامسونگ، ال‌جی و سونی در پیش گرفته است. در واقع، هواوی موفق شده از نظر فروش در بازار جهانی اپل را پشت سر بگذارد.

این شرکت با معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خود از خانواده‌های "پی" و "میت" بهترین گوشی‌ها را در بازار دارد. سری پی تقریبا همه گروه‌ها را مدنظر دارد در حالی‌که سری میت بیشتر به‌عنوان یک فبلت با هدف عکاسی مطرح شده است. 

اما لازم نیست حتما دنبال گوشی‌های آخرین مدل هواوی در بازار باشید. مدل‌های قدیمی‌تر P10 هم‌چنان جزء بهترین‌های این حوزه هستند، حتی گوشی P20 هم فوق‌العاده است.

مدل "پی اسمارت" در دنیای هواوی مدل ارزان‌تر محسوب می‌شود. حتی اگر قصد ندارید برای خرید گوشی هزینه زیادی بکنید می‌توانید یکی از گوشی‌های قدیمی‌تر سری P را مدنظر داشته باشید. البته بستگی دارد که به‌پوسته EMUI اندروید شرکت هواوی علاقه دارید یا نه. زیرا این پوسته به‌طور کامل تجربه جدیدی برای شما خواهد بود.

حالا نگاهی می‌کنیم به‌بهترین گوشی‌های هواوی که می‌توانید در سال 2018 بخرید.

1- هواوی P20 Pro

این گوشی یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط هواوی است که به‌جرأت می‌توان گفت در کنار گوشی‌های سامسونگ گلکسی S9 و آیفون X در یک گروه قرار می‌گیرد. البته که نقطه ضعف‌هایی هم دارد مانند عدم ثبات در زمان پخش فیلم‌های 4K، عدم وجود جک هدفون و هم‌چنین عدم پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس. اما اگر هدف شما عکاسی با گوشی است بدون شک P20 Pro شما را مأیوس نخواهد کرد.

در کنار این مسئله باید عمر بالای باتری، دو سیم کارته بودن و هم‌چنین یک نمایشگر عالی را هم به‌آن اضافه کرد. پس با یکی از بهترین گوشی‌های سال 2018 روبرو هستیم.

قیمت این گوشی چیزی در حدود هراز و 37 دلار است.

2- هواوی P20

این گوشی با قیمت تقریبی 799 دلار با این‌که فاقد جک هدفون و استاندارد ضد آب است، اما می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های سال جاری محسوب شود.

دوربین فوق‌العاده، عمر عالی باتری و زیبایی بی‌نظیر باعث شده تا با یکی از بهترین گوشی‌های سال 2018 روبرو باشیم. این گوشی را می‌توان با سامسونگ گلکسی S9 در یک رده قرار داد.

3- هواوی Mate 10 Pro

بدون شک وقتی صحبت از بهترین گوشی‌های سال 2018 به‌میان می‌آید Mate 10 Pro یکی از گزینه‌ها است. دوربین دو گانه در پشت گوشی عکس‌های پرتره فوق‌العاده‌ای را به‌کاربر ارائه می‌دهد. هرچند که این عکس‌ها به‌پای عکس‌های پیکسل 2XL نمی‌رسند اما این مدل گوشی هواوی در مقایسه با گوشی گوگل نمایشگر بهتری دارد، عمر باتری آن بیشتر است و قدرت پردازشی آن هم با گوگل در یک رده قرار دارد.

به‌روزرسانی‌های اخیر EMUI ویژگی‌های جدیدی را با خود به‌همراه آورده که تا پیش از این فقط به مدل P20 Pro اختصاص داشت. بنابراین این گوشی با این قیمت انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

4- هواوی P10 پلاس

گوشی P10 پلاس یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های خوب هواوی است که با طراحی بسیار جذاب، سخت‌افزار پیشرفته و نرم‌افزاری که به‌شدت بهینه شده یکی از انتخاب‌های خوب برای خرید محسوب می‌شود. هرچند که نسبت به‌رقبای خود چند نقطه ضعف هم دارد مانند ضد آب نبودن و عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس.

این گوشی چیزی در حدود 882 دلار قیمت دارد.

5- هواوی P10

این گوشی 880 دلاری یک هیولای حیرت‌انگیز است. زیبایی، قدرت و دوربین‌های دو گانه باعث برتری قابل توجه آن نسبت به پرچم‌دار سال 2016 یعنی مدل P9 شده است. مد پرتره بهتر از آن چیزی که تصور می‌شد عمل می‌کند، عکس‌ها بهتر هستند و جزئیات بیشتری را شامل می‌شوند و حتی دوربین سلفی هم به‌طور قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است.

یکی از مورد بحث‌ترین تغییراتی که هواوی در اندروید ایجاد کرده EMUI است. اما P10 پلاس نسبت به مدل‌های پیش از خود بسیار بهتر شده و با در اختیار داشتن الگوریتم‌های یادگیری ماشین سرعت گوشی را بالا برده است.

عمر باتری این گوشی آن‌چنان خوب نیست، ولی قیمت آن با توجه به این‌که الان یک گوشی قدیمی به‌حساب می‌آید چیزی در حدود 453 دلار شده که منطقی به‌نظر می‌رسد.

6- هواوی میت 9

میت 9 در زمان خود بهترین گوشی هواوی حساب می‌شد. نمایشگر بزرگ، ویژگی‌های عالی و جک هدفون چیزهایی هستند که حتی مدل جدیدتر Mate 10 Pro هم فاقد آن‌ها است.

نسبت به‌ گوشی‌های باریک‌تر 18:9 این گوشی کمی بزرگ است اما اگر به‌فکر پس‌انداز هستید گزینه خوبی است. ظرفیت باتری این گوشی هم فوق‌العاده است. قیمت آن‌هم چیزی حدود 778 دلار است.

7- هواوی Nova 2i

این گوشی 390 دلاری با قیمت مناسب و ظاهر زیبای خود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید یک گوشی مقرون به‌صرفه در سال 2018 باشد.

نمایشگر فول اچ‌دی بزرگ با حداقل لبه، دوربین‌های دوگانه در جلو و پشت گوشی و هم‌چنین ضخامت باریک بیشتر از یک گوشی مقرون به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. کارایی و قدرت آن هم رده با گوشی‌هایی است که در این محدوده قیمتی قرار دارند.

8- هواوی پی اسمارت

نمایشگر عالی 18:9 باعث شده تا این گوشی یک انتخاب زیبا برای کسانی باشد که دنبال یک گوشی ارزان هستند. قیمت 298 دلاری این گوشی که شباهت زیادی به هانر 9 لایت دارد باعث شده تا کمتر کسی آن‌را پیشنهاد کند. نقطه ضعف‌های این مدل عدم پشتیبانی از دو سیم کارت و نداشتن دوربین دوم در جلو است.

9- هواوی میت 20 لایت

میت 20 لایت که حدود 500 دلار قیمت دارد را نمی‌توان در هیچ دسته‌ای قرار داد. قدرت متوسط این گوشی باعث شده تا نسبت به مدل‌های دیگر درخواست کمتری داشته باشد. 

با این وجود این گوشی با داشتن دوربین سلفی دو گانه 24 مگاپیکسل یکی از بهترین‌ها در این زمینه به‌شمار می‌رود طوری که هواوی آن‌را انتخاب ایده‌آل برای عاشقان سلفی می‌داند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟