با یک جایگزین عالی برای آیفون 7 پلاس آشنا شوید!
چرا باید به جای آیفون 7 پلاس گوشی وان‌پلاس 5 تی را بخرید؟
اگر قصد خرید آیفون 7 پلاس اپل را دارید، توصیه می‌کنیم عجله نکرده و حداقل یک بار هم که شده با ذهن باز این مقاله اختصاصی را مطالعه کنید. در این مقاله به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا باید به جای آیفون 7 پلاس اپل، گوشی وان‌پلاس 5 تی را خریداری کنید! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

آیفون 7 پلاس اپل هم اکنون یکی از پرفروش‌ترین آیفون‌های سال 2017 بوده است و احتمالا این روند در آینده هم ادامه پیدا می‌کند. با توجه به این مسئله، احتمال دارد که بسیاری از شما عزیزان هم در فکر خرید آیفون 7 پلاس اپل باشید. اما آیا پیش از خرید این گوشی نه چندان ارزان قیمت به اندازه کافی تحقیق کرده‌اید؟ آیا با بهترین جایگزین‌های این اسمارتفون آشنا هستید؟

در دنیای اندروید جایگزین‌های زیادی برای آیفون 7 پلاس اپل وجود دارند، اما در بین تمام آن‌ها گوشی وان‌پلاس 5 تی یک غول اندرویدی بی‌قید و شرط است! اگر قصد خرید آیفون 7 پلاس اپل را دارید، توصیه می‌کنیم این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا باید به جای آیفون 7 پلاس اپل، گوشی وان‌پلاس 5 تی را خریداری کنید! با سایت شبکه همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟
دلایل قانع‌کننده برای خرید گلکسی اس 8 به جای آیفون 7

دلیل اول: نسبت تصویر به بدنه بهتر

شرکت وان‌پلاس صفحه نمایش گوشی وان‌پلاس 5 تی را منطبق با معیارهای مدرن طراحی کرده است. نمایشگر این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و تقریبا 80 درصد از مساحت پنل جلوی گوشی را در بر گرفته است. اما متاسفانه آیفون 7 پلاس اپل از این نظر چندان مدرن طراحی نشده است! حاشیه‌های صفحه نمایش این گوشی ضخیم هستند. این مسئله سبب شده که نمایشگر گوشی تقریبا 67.7 درصد از مساحت پنل جلو را در بر بگیرد. بنابراین اگر به دنبال صفحه نمایش کم حاشیه و نسبت تصویر به بدنه بالا هستید، وان‌پلاس 5 تی به مراتب طراحی مدرن‌تر و بهتری را در مقایسه با آیفون 7 پلاس ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی

۱۰ نشانه اعتیاد به گوشی و ۴ راه مقابله با آن

دلیل دوم: ابعاد کوچک‌تر و وزن کمتر

وان‌پلاس 5 تی در مقایسه با آیفون 7 پلاس ابعاد بدنه کوچک‌تر و وزن کمتری دارد که این مسئله ظرافت طراحی این اسمارتفون را به تصویر می‌کشد. اگرچه تفاوت ابعاد مابین این دو گوشی ناچیز است، اما در هر حال می‌تواند موضوع حائز اهمیتی باشد. وزن وان‌پلاس 5 تی هم چیزی در حدود 26 گرم از آیفون 7 پلاس اپل کمتر است که این عدد رقم جالب توجهی محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌ها در حوزه‌های مختلف کدامند؟
راهنمای خرید: آیا بهترین گوشی بازار بهترین انتخاب برای شماست؟

دلیل سوم: صفحه نمایش بزرگ‌تر و پنل اپتیک آمولد

صفحه نمایش آیفون 7 پلاس از نوع IPS LCD بوده و با چراغ‌های LED تغذیه می‌شود، اما شرکت وان‌پلاس گوشی وان‌پلاس 5 تی را به پنل اپتیک آمولد (Optic AMOLED) مجهز کرده که به مراتب تکنولوژی قوی‌تر و جدیدتری را ارائه می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه صفحه نمایش وان‌پلاس 5 تی علیرغم اینکه گوشی ابعاد کوچک‌تری در مقایسه با آیفون 7 پلاس دارد، بزرگ‌تر از نمایشگر آیفون 7 پلاس است! صفحه نمایش این گوشی 6.01 اینچی در نظر بوده و نمایشگر آیفون 7 پلاس اپل 5.5 اینچی است! پس اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ هستید، وان‌پلاس 5 تی برایتان انتخاب بهتری خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

10 گوشی برتر سال 2017 از نظر شارژدهی باتری + عکس
بهترین گوشی‌ها از نظر توان شارژدهی باتری کدامند؟

دلیل چهارم:  وضوح تصویر بهتر

صفحه نمایش وان‌پلاس 5 تی وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند که اصطلاحا به آن وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس گفته می‌شود، اما در سمت مقابل نمایشگر 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس اپل وضوح تصویر فول اچ‌دی یا 1920 در 1080 پیکسلی را به همراه دارد.

دلیل پنجم: رم با ظرفیت بیشتر

اگر بخواهیم نسخه پایه‌ای هر دو گوشی مورد نظر را با هم مقایسه کنیم، متوجه تفاوت بین ظرفیت رم آن‌ها خواهیم شد. رم نسخه پایه‌ای وان‌پلاس 5 تی دو برابر ظرفیت رم آیفون 7 پلاس را به همراه دارد و 6 گیگابایتی است! این ظرفیت در نسخه برتر گوشی مذکور به 8 گیگابایت هم می‌رسد که عدد بسیار جالب توجهی است. مطمئن باشید رم 6 گیگابایتی وان‌پلاس 5 تی در حین مولتی‌تسکینگ بسیار کارآمد خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

چرا هوآوی پی 10 می‌تواند از آیفون 7 بهتر باشد؟ + عکس
مروری بر برتری‌های پرچمدار هوآوی نسبت به آیفون 7 اپل

دلیل ششم: حافظه داخلی بیشتر (مخصوص نسخه پایه‌ای)

اگر باز هم نسخه پایه‌ای دو گوشی مورد نظر را با هم مقایسه کنیم، متوجه بیشتر بودن فضای ذخیره‌سازی اطلاعات گوشی وان‌پلاس 5 تی در مقایسه با آیفون 7 پلاس اپل خواهیم شد. نسخه پایه‌ای آیفون 7 پلاس اپل حافظه داخلی 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند، اما حافظه داخلی نسخه پایه‌ای گوشی وان‌پلاس 5 تی ظرفیت 64 گیگابایتی دارد.

مطلب پیشنهادی

به جای آیفون 7 پلاس، شیائومی می میکس بخرید!
چرا شیائومی می میکس از آیفون 7 پلاس اپل بهتر است؟

دلیل هفتم: وضوح بهتر دوربین اصلی و سلفی

هر دو گوشی وان‌پلاس 5 تی و آیفون 7 پلاس به دوربین اصلی و سلفی قدرتمندی مجهز هستند، اما به نظر ما دوربین اصلی و سلفی وان‌پلاس 5 تی از آیفون 8 پلاس بهتر عمل می‌کند و این مسئله از اعداد و ارقام مربوط به وضوح دوربین این محصولات هم مشخص است. دوربین اصلی هر دو گوشی ساختار دوگانه دارد. در آیفون 7 پلاس اپل از دو لنز 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی گوشی استفاده شده، اما وان‌پلاس 5 تی از دو لنز 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خود بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی آیفون 7 پلاس 7 مگاپیکسلی است، اما دوربین سلفی وان‌پلاس 5 تی از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود!

مطلب پیشنهادی

چگونه صفحه‌کلید کامپیوتر را به گوشی اندرویدی متصل کنیم؟
تایپ ساده و راحت ایمیل‌ها و پیام‌ها

دلیل هشتم: باتری با ظرفیت بیشتر

ظرفیت باتری گوشی وان‌پلاس 5 تی هم از آیفون 7 پلاس اپل بهره است. باتری این گوشی ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند، اما باتری آیفون 7 پلاس اپل ظرفیت 2900 میلی آمپر ساعتی دارد.

مطلب پیشنهادی

چگونه با اسمارت‌فون گذرواژه‌های شبکه وای‌فای را پیدا کنیم؟
روش‌های ساده برای دسترسی به گذرواژه وای‌فای در آندروید و iOS

دلیل نهم: قیمت بسیار مناسب

شما برای خرید نسخه پایه‌ای آیفون 7 پلاس باید هزینه‌ای در حدود 3 میلیون تومان را صرف کنید، اما نسخه پایه‌ای گوشی وان‌پلاس 5 تی فقط با 2 میلیون و 300 هزار تومان قابل خرید است! بنابراین کمی عجیب به نظر می‌رسد که با وجود تمام صحبت‌هایی که کردیم و اختلاف قیمت مابین دو گوشی مورد نظر، باز هم آیفون 7 پلاس اپل را به وان‌پلاس 5 تی ترجیح دهید!

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 9 دلیل قانع کننده پرداختیم که نشان می‌دهند چرا خرید وان‌پلاس 5 تی از خرید آیفون 7 پلاس اپل انتخاب بهتری است. امیدوار هستیم که از این مقاله لذت برده باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟