گلکسی جی 7 مدل 2017: بهترین گوشی زیر 800 تومان بازار!
راهنمای خرید: چرا باید با ۸۰۰ هزار تومان گلکسی جی۷ جدید را بخرید؟
اگر بودجه‌ای در حدود 800،000 تومان دارید و در پی خرید یک گوشی میان رده هستید، گزینه‌های متنوعی پیش رویتان قرار دارند. یکی از این گزینه‌ها گوشی گلکسی جی 7 سال 2017 سامسونگ (Samsung Galaxy J7 2017) محسوب می‌شود. ما در این مقاله به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا این اسمارتفون بهترین گوشی در رده قیمتی خود است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

اگر به خاطر داشته باشید در ماه مهر مقاله‌ای اختصاصی با عنوان "راهنمای خرید بهترین گوشی‌های 500 تا 800 تومان (مهر 96)" را خدمتتان ارائه کردیم و به موجب این مقاله 12 گوشی برتر با قیمت مابین 500 الی 800 تومان را به شما عزیزان معرفی نمودیم. لازم است بدانید که تمام گوشی‌های موجود در این رده قیمتی محصولات میان رده‌ای هستند. اما کدامیک زا 12 گوشی نام برده شده، بهترین گزینه برای خرید محسوب می‌شوند؟

به نظر ما نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ بهترین گوشی است که در این لیست وجود دارد! به بیان دیگر ما عقیده داریم با بودجه‌ای در حدود 800،000 تومان، گوشی گلکسی جی 7 مدل 2017 سامسونگ بهترین انتخاب پیش رویتان یا حداقل یکی از برترین انتخاب‌های پیش رویتان خواهد بود. در ادامه این مطلب به دلایلی اشاره خواهیم کرد که این ادعا را اثبات می‌کنند. با سایت شبکه همراه باشید.

بدنه با کیفیت و فلزی شیشه‌ای

سری محصولات گلکسی جی سامسونگ گوشی‌های میان رده‌ای هستند که در طراحی آن‌ها بیشتر به مقرون به صرفه‌ بودنشان اهمیت داده می‌شود. از اینرو سامسونگ تا سال 2016 این سری از اسمارتفون‌هایش را به بدنه‌ای پلاستیکی مجهز می‌کرد. برای مثال بخش اصلی بدنه گلکسی جی 7 مدل 2016 پلاستیکی بود و قاب آن از آلومینیوم تشکیل می‌شد، اما طراحی گلکسی جی 7 مدل 2017 متفاوت است. این گوشی از بدنه‌ای فلزی شیشه‌ای بهره می‌برد و عضو پلاستیکی ندارد. این موضوع سبب شده که مقاومت آن نسبت به گذشته و اغلب رقیب‌هایش هم رده‌اش بهتر شود.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های ارزان بازار کدامند؟
بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه بازار تا آذر ماه 1396

صفحه نمایش با کیفیت

دلیل بعدی که گلکسی جی 7 را به بهترین انتخاب پیش رویتان تبدیل می‌کند، مربوط به نمایشگر این گوشی می‌شود. صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده و برخلاف نسل قبل از وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی) بهره می‌برد. این موضوع سبب شده که تراکم پیکسلی 406 پیکسل در هر اینچ برای نمایشگر این اسمارتفون به ارمغان آورده شود. ضمنا صفحه نمایش گلکسی جی 7 مدل 2017 از قابلیت "نمایشگر همیشه روشن" یا "Always On Display" هم پشتیبانی می‌کند که یک ویژگی کاربردی و جالب است.

مطلب پیشنهادی

10 گوشی برتر سال 2017 از نظر شارژدهی باتری + عکس
بهترین گوشی‌ها از نظر توان شارژدهی باتری کدامند؟

بهره‌مندی از اندروید 7 نوقا

از آنجایی که نسخه مورد نظر گوشی گلکسی جی 7 سامسونگ در سال 2017 عرضه شده، جای تعجبی ندارد که به صورت پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا بهره‌مند باشد. اگر به آپدیت بودن سیستم عامل گوشی اهمیت می‌دهید، گلکسی جی 7 مدل 2017 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌ها در حوزه‌های مختلف کدامند؟
راهنمای خرید: آیا بهترین گوشی بازار بهترین انتخاب برای شماست؟

دوربین اصلی و سلفی با کیفیت

یکی از نقاط قوت مدل 2016 گوشی گلکسی جی 7 سامسونگ مربوط به دوربین اصلی و سلفی با کیفیت آن می‌شد. خوشبختانه این روند برای نسخه 2017 این گوشی هم حفظ شده و حتی شاهد یک پیشرفت چشمگیر در رابطه با دوربین سلفی این گوشی هستیم. دوربین سلفی گلکسی جی 7 مدل 2017 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت تشکیل شده است و چراغ فلش LED اختصاصی هم دارد. همچنین دوربین اصلی این گوشی هم به یک سنسور 13 مگاپیکسلی دیگر مجهز است که کیفیت عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی

با این خودکار زیبا گوشی‌تان را شارژ کنید
بهترین هدیه برای دوستان نزدیک

اسکنر انگشت با کیفیت

اغلب گوشی‌های مدرن به اسکنر انگشت مجهز هستند. از آنجایی که گلکسی جی 7 جدید سامسونگ هم در سال 2017 عرضه شده، جای تعجبی ندارد که از اسکنر انگشت بهره‌مند باشد. اسکنر انگشت این گوشی با دکمه هوم آن یکپارچه‌‌سازی شده و در زیر نمایشگر گوشی واقع شده است. این مسئله هم می‌تواند یکی دیگر از نقاط قوت گوشی  گلکسی جی 7 مدل 2017 سامسونگ در مقایسه با سایر محصولات هم رده باشد.

قدرت پردازشی خوب

سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 خود را به تراشه خوب و با کیفیت اگزینوس 7870 مجهز کرده و رم آن را هم 3 گیگابابتی در نظر گرفته است. این ترکیب سبب شده تا قدرت پردازشی گوشی مذکور در مقایسه با اغلب اسمارتفون‌های میان رده مشابه به مراتب بهتر باشد. بنابراین قدرت پردازشی مطلوب هم از دیگر نقاط قوت و برتری‌های گوشی گلکسی جی 7 مدل 2017 در مقایسه با سایر محصولات مشابه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

بررسی پیام رسان سروش، یکی از گزینه‌های جانشینی تلگرام

شارژدهی خوب باتری

باتری گلکسی جی 7 مدل 2017 در مقایسه با اغلب محصولات هم رده خود ظرفیت بیشتری دارد و توان شارژدهی بالاتری را هم ارائه می‌کند. باتری این گوشی 3600 میلی آمپر ساعتی است و تقریبا یک و نیم روز انرژی مورد نیاز گوشی را در شرایط استفاده عادی از آن تأمین می‌کند.

نتیجه‌گیری

موارد فوق اصلی‌ترین نقاط قوت گوشی گلکسی جی 7 مدل 2017 محسوب می‌شوند که به نظر ما منجر شده‌اند این اسمارتفون در مقایسه با سایر محصولات هم رده انتخاب بهتری باشد. نسخه 2017 گوشی گلکسی جی 7 سامسونگ هم اکنون با قیمتی در حدود 800،000 تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟