اسنپدراگون 626 و رم 2 گیگابایتی
12/03/1396 - 23:25
مشخصات نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ فاش شد
به‌تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی گوشی هوشمندی با کد SM-J727X از سوی سایت GFXBench بودیم. با توجه به این کد مشخص است که اسمارت‌فون مذکور نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ خواهد بود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و جزئیات این گوشی داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

سری محصولات گلکسی جی سامسونگ (Samsung Galaxy J) از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های میان رده غول کره‌ای صنعت موبایل محسوب می‌شوند. استقبال کاربران ایرانی هم از این سری گوشی‌های میان رده سامسونگ جالب توجه بوده است. نسخه اصلی و ابتدایی سری محصولات گلکسی جی در سال 2015 معرفی شد. با استقبالی که از این اسمارت‌فون‌های میان رده صورت گرفت، شرکت سامسونگ در سال 2016 نسخه جدید آن‌ها را روانه بازار کرد.

مطلب پیشنهادی

ایسوس از سه تبلت، یک گیمینگ لپ‌تاپ و یک کروم‌بوک جدید رونمایی کرد!

سری محصولات گلکسی جی شامل اسمارت‌فون‌های مختلفی از جمله گلکسی جی 5 و گلکسی جی 7 می‌شوند. گوشی هوشمند گلکسی جی 7 یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ در این خانواده از اسمارت‌فون‌ها به شمار می‌رود. طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت GFXBench منتشر شده، به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد معرفی نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ خواهیم بود!

به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی گوشی هوشمندی با کد SM-J727X از سوی سایت GFXBench بودیم. کد نام برده شده به وضوح نشان می‌دهد که محصول نسخه 2017 گوشی هوشمند گلکسی جی 7 سامسونگ است. طبق اطلاعات ارائه شده، احتمالا گلکسی جی 7 سال 2017 به سیستم روی چیپ (SoC0 اسنپدراگون 626 کوالکام مجهز می‌شود. این تراشه از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز بهره‌مند است.

لازم به اشاره است که تراشه اسنپدراگون 626 کوالکام هم اکنون در دو گوشی گلکسی سی 5 پرو و گلکسی سی 7 پرو سامسونگ به‌کاررفته و بازده مناسبی داشته است. این تراشه از پردازنده گرافیکی آدرنو 506 هم بهره می‌برد که تا حد زیادی از پس اجرای بازی‌های سنگین و پرگرافیک بر خواهد آمد. در کنار این مسائل باید به بهینه بودن تراشه اسنپدراگون 626 هم توجه داشته باشیم که مطمئنا منجر به افزایش توان شارژدهی باتری نسخه 2017 گلکسی جی 7 می‌شود.

طبق گزارش به دست آمده، گوشی مذکور از سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند خواهد شد. صفحه‌نمایش آن 5.5 اینچی بوده و وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی را ارائه می‌کند. بهره‌مندی از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 16 گیگابایتی هم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که به نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ نسبت داده شده‌اند. پیش‌بینی می‌کنیم که این گوشی هم مانند نسخه 2016 خود از اتصال حافظه جانبی و رم مایکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل آورد.

با توجه به سایر اطلاعاتی که از سوی سایت GFXBench منتشر شده، می‌توان دریافت که گوشی هوشمند مورد نظر به سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دوربین سری محصولات گلکسی جی سامسونگ و به ویژه گلکسی جی 7 همواره باکیفیت بوده است، بنابراین، انتظار داریم که در نسخه 2017 این محصول هم روند مشابه حفظ شود. لازم به اشاره است که چندی پیش اطلاعاتی در مورد همین گوشی منتشر شده بود که از تجهیز به آن رم 3 گیگابایتی و تراشه اگزینوس 7870 خبر می‌داد!

پیش‌بینی می‌کنیم که تناقض مابین این گزارش‌ها با نسخه‌های مختلف نسخه 2017 گلکسی جی 7 سامسونگ ارتباط داشته باشد. شاید سامسونگ نسخه جهانی این اسمارت‌فون که در بازارهای کشورمان هم عرضه می‌شود را با تجهیز به رم 3 گیگابایتی و تراشه اگزینوس 7870 روانه بازار کند. نظر شما در رابطه با این گوشی چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟