بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه بازار تا آذر ماه 1396
راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های ارزان بازار کدامند؟
اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه را دارید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین گوشی‌های ارزان بازار را در اختیارتان قرار دهیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

برخلاف برخی از افرادی که همیشه به دنبال خرید گوشی‌های پرچمدار و البته گران قیمت هستند، اغلب افراد همیشه سعی می‌کنند گوشی‌های مقرون به صرفه و ارزان قیمت را خریداری کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم که در یک مقاله اختصاصی به معرفی بهترین گوشی‌های ارزان بازار تا آذر ماه 96 بپردازیم.

گوشی‌های هوشمندی که در این مقاله معرفی می‌شوند همگی کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند. مقرون به صرفه بودن این گوشی‌ها بدان معناست که قیمت آن‌ها در مقابل قابلیت‌هایی که ارائه کرده‌اند به مراتب ارزان است. بنابراین اگر از طرفداران گوشی‌های مقرون به صرفه  ارزان قیمت هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید.

موتورولا موتو ای 2015 (Motorola Moto E 2015): قیمت در حدود 560 هزار تومان

گوشی هوشمند موتورولا موتو ای 2015 یا همان نسل دوم سری گوشی‌های موتوی شرکت موتورولا بدون تردید یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه یا ارزان قیمتی است که قادر به خرید آن خواهید بود. این گوشی از نمایشگری 4.5 اینچی با وضوح تصویر 960 در 540 پیکسل بهره می‌برد و رم 1 گیگابایتی دارد. تراشه اسنپدراگون 200 در آن بکار رفته و باتری گوشی ظرفیت 2390 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هم به ترتیب از سنسورهایی 5 مگاپیکسلی و VGA تشکیل شده‌اند.

مطلب پیشنهادی

موتور زد 2018 رسما معرفی شد + عکس
با پرچمدار جدید موتورولا آشنا شوید

موتورولا موتو جی 4 (Motorola Moto G4): قیمت در حدود 650 هزار تومان

 اگرچه این گوشی چندان ارزان نیست، اما یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه بازار محسوب می‌شود چراکه ویژگی‌های سخت افزاری آن به مراتب ارزشی بیشتر از قیمت آن دارند. گوشی مذکور از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) بهره می‌برد. دوربین اصلی و سلفی آن از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام در آن بکار رفته و رم گوشی 2 گیگابایتی است. باتری موتو جی 4 موتورولا هم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

مطلب پیشنهادی

10 گوشی برتر سال 2017 از نظر شارژدهی باتری + عکس
بهترین گوشی‌ها از نظر توان شارژدهی باتری کدامند؟

موتورولا موتو ای 4 پلاس (Motorola Moto E4 Plus): قیمت در حدود 720 هزار تومان 

گوشی موتو ای 4 پلاس هم یکی دیگر از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌هایی است که قادر به خرید آن خواهید بود. این گوشی هوشمند از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد و تراشه MT6737 مدیاتک در قلب آن بکار رفته است. رم گوشی 3 گیگابایتی بوده و باتری دستگاه ظرفیت عالی 5000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند! دوربین اصلی و سلفی موتو ای 4 پلاس موتورولا هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند.

مطلب پیشنهادی

بررسی پیام رسان سروش، یکی از گزینه‌های جانشینی تلگرام

نوکیا 6 (Nokia 6): قیمت در حدود 970 هزار تومان

نوبت به یک گوشی 1 میلیون تومانی می‌رسد! نوکیا 6 بدون تردید یکی از گوشی‌ای هوشمندی که با کیفیت ساخت خوبی که دارد ارزشی به مراتب بالاتر از قیمتش را ارائه کرده است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصور فول اچ‌دی بهره‌مند بوده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. تراشه بکار رفته در این گوشی اسنپدراگون 430 کوالکام بوده و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی دارد.

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌ها در حوزه‌های مختلف کدامند؟
راهنمای خرید: آیا بهترین گوشی بازار بهترین انتخاب برای شماست؟

موتورولا موتو جی 5 (Motorola Moto G5): قیمت در حدود 730 هزار تومان

. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. باتری آن 2800 میلی آمپر ساعتی است و تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام با رم 3 گیگابایتی در آن بکار رفته‌اند. دوربین اصلی و سلفی این اسمارتفون هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند.

مطلب پیشنهادی

آنر 7 ایکس با دوربین دوگانه معرفی شد + عکس
یک اسمارتفون با کیفیت و میان رده

آنر 6 ای (Honor 6A): قیمت در حدود 750 هزار تومان

یکی دیگر از گوشی‌های مقرون به صرفه برتری که هم اکنون قادر به خرید آن هستید، گوشی آنر 6 ای هوآوی است. این گوشی از نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی بهره می‌برد. باتری آن 3020 میلی آمپر ساعتی است و دوربین اصلی و سلفی دستگاه به ترتیب از سنسورهایی 13 و 8 مگاپیکسلی و باکیفیت تشکیل می‌شوند. تراشه اسنپدراگون 430 و رم 2 گیگابایتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور هستند. 

مطلب پیشنهادی

هوآوی از گوشی آنر 9 با تراشه کرین 960 رونمایی کرد + عکس
دوربین دوگانه و نمایشگر 5.15 اینچی

آنر 6 ایکس (Honor 6X): قیمت در حدود 800 هزار تومان

اگر می‌خواهید یک گوشی باکیفیت و مقرون به صرفه بخرید، آنر 6 ایکس یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی به مراتب عالی هستند. صفحه نمایش آن 5.5 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. رم 3 گیگابایتی و تراشه کرین 655 در آن بکار رفته‌اند و باتری دستگاه ظرفیت 3340 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین اصلی گوشی دوگانه است و از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی دستگاه هم یک لنز 8 مگاپیکسلی دارد.

مطلب پیشنهادی

میزو ام 5 اس رسما معرفی شد + عکس
دوربین 13 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای

گوشی میزو ام 5 (Meizu M5): قیمت در حدود 650 هزار تومان

میز ام 5 هم یکی دیگر از بهترین گوشی‌های ارزان قیمتی است که می‌توانید با صرف هزینه‌ای در حدود 650،000 تومان آن را خریداری کنید. نمایشگر این گوشی 5.2 اینچی بوده و وضوح تصویر اچ‌دی را ارائه می‌کند. تراشه MT6750 مدیاتک در آن بکار رفته و رم گوشی ظرفیت 2 گیگابایتی دارد. باتری 3070 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون خوش قیمت محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی

با این خودکار زیبا گوشی‌تان را شارژ کنید
بهترین هدیه برای دوستان نزدیک

 گوشی آنر 5 ایکس (Honor 5X): قیمت در حدود 620 هزار تومان

آنر 5 ایکس هوآوی هم یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت است که با صرف هزینه‌ای در حدود 620،000 تومان قادر به خرید آن هستید. این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و اسکنر انگشت دارد. رم آن 2 گیگابیتی بوده و تراشه اسنپدراگون 616 در این گوشی بکار گرفته شده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی اسمارتفون مذکور به شمار می‌روند.

جمع‌بندی

گوشی‌های فوق از بهترین اسمارتفون‌های مقرون به صرفه  ارزن قیمتی هستند که می‌توانید خریداری کنید. فراموش نکنید که مقرون به صرفه بودن یک گوشی همیشه به معنای ارزان بودن آن نیست و همیشه بهترین گوشی برای هر کاربر با توجه به نیازها و معیارهای شخصی خودش تعیین می‌شود. بنابراین ممکن است خیلی از گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای که در لیست ما جای نداشتند، برای شما گوشی مناسبی باشند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
محمد

سلام من هر دو گوشیه هانر پنج ایکس و هانر شیش ایکس رو دارم و باید خدمتتون عرض کنم رم گوشی هانر پنج ایکس دو است که شما به اشتباه سه نوشتید و صفحه نمایش هانر شیش ایکس هم پنج و پنج دهم است که شما پنج و دو دهم نوشتید ممنون میشم اگه اصلاح کنید با تشکر از سایت خویتون