آخر هفته پاییزی با شبکه
گالری عکس: تور ویلای ۵۹ میلیون دلاری تام کروز در کلرادوی آمریکا که برای فروش گذشته شده
ویلای 59 میلیون دلاری تام کروز تنها 12 دقیقه با شهر تاریخی Telluride فاصله دارد. این مخفی‌گاه 298 هکتار مساحت دارد و اطراف آن توسط تپه‌های زیبا پوشیده شده و شامل مسیرهای زیبای مخصوص پیاده روی در جنگل، اصطبل‌های متعدد و حتی یک هلی‌پد شخصی می‌شود.

1606683296_1_0.gif

نام تام کروز به‌عنوان یکی از مشهورترین بازیگران و تهیه کنندگان دنیای فیلم و سینما برای همه شناخته شده است. بازیگری که او را با "جوئل گودسن" در فیلم "کسب‌وکار پرخطر"، ماوریک در "تاپ گان" و البته نقش اول سری فیلم‌های "مأموریت غیر ممکن" می‌شناسید. این هنرپیشه بسیار پر کار با سه نامزدی در جوایز اسکار و سه جایزه گلدن گلوب اکنون تصمیم گرفته تا عمارت خود به‌نام Telluride Estate را به‌فروش برساند. اما اشتباه نکنید. وی مشکل مالی ندارد بلکه از آنجایی که نتوانسته در طی چند سال گذشته از این ویلای فوق‌العاده زیبا استفاده کند قصد فروش آن‌را گرفته است.

کار ساخت این ویلا چندین سال طول کشید. در ساخت آن که با نظارت خود تام کروز انجام شد از سنگ و چوب درخت سرو استفاده شده است. این ویلا در اعماق جنگل و در فاصله 12 دقیقه‌ای از شهر تاریخی Telluride در کلرادو واقع شده است. این مکان برای آن‌هایی که به‌دنبال یک فضای پر از آرامش، به‌دور از هیاهو، با مناظر زیبا و چشم‌نواز هستند فوق‌العاده است.

این ویلا به‌مساحت 930 متر مربع با چهار اتاق خواب، شش سرویس بهداشتی، یک اتاق مخصوص بازی و تفریح، یک کتابخانه و یک سالن ورزش در سال 1994 تکمیل شد. علاوه بر این، یک فضای 148 متر مربعی با سه اتاق خواب و سه سرویس حمام و سرویس بهداشتی برای پذیرایی از میهمانان درنظر گرفته شده است.

منظره کوه‌های اطراف این ویلا بسیار زیباست. علاوه بر این، ویلای تام کروز دارای زمین مخصوص برای هاکی روی یخ، تنیس و بسکتبال است. مسیر مربوط به خودرو از دروازه ورودی تا درِ ویلا حدود 1.6 کیلومتر است.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: طبیعت عصبانی و  عکاسان ماجراجو

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟