آخر هفته با شبکه
گالری عکس: تصاویر فوق‌العاده از حیرت‌انگیزترین رودخانه دنیا که تا به‌حال اسم آن‌را نشنیده‌اید
رودخانه‌های زیبا در این دنیا کم نیستند. اما رودخانه‌ای در کشور کلمبیا وجود دارد که رنگ آن قرمز است و به‌واقع حیرت‌انگیزترین و شگفت‌آورترین رودخانه دنیا به‌شمار می‌رود. برای دیدن عکس‌های فوق‌العاده این رودخانه زیبا با ما همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

رودخانه Rio Cano Cristales معمولا با نام "رودخانه‌ای با پنج رنگ" عنوان می‌شود. این رودخانه در پارک ملی ماکارنا در کلمبیا قرار دارد و یکی دیگر از نام‌های آن "رودخانه رنگین‌کمان" است. به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی، این رود تا سال 2009 به‌روی گردشگران و مسافران بسته بود. اما، این رودخانه فوق‌العاده تماشایی دوباره بازگشایی شده تا همه از دیدن آن لذت ببرند و عکس‌های زیبا و حیرت‌انگیز بگیرند.

رنگ زیبای قرمزی که در این رود دیده می‌شود و از بسیاری از آبشارهای آن سرازیر می‌شود در واقع گیاهی به‌نام macarenia clavigera است. این گیاه مختص همین منطقه است. گیاه ماکارنیا با چسبیدن و آویزان شدن از صخره‌ها باعث شده تا همه جا سایه جالبی از رنگ قرمز دیده شود.

البته سفر به این پارک کار ساده‌ای نیست. گردشگران ابتدا باید کوه‌نودری کنند و بعد از آن سوار اسب شده و به این پارک زیبا بیایند. هرچند که وقتی این گالری شگفت‌آور را مشاهده کنید حتما با من هم‌عقیده خواهید بود که این پارک واقعا ارزش چالش رسیدن به‌آن را دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟