آخر هفته با شبکه
گالری عکس: اگر قلب سالمی دارید، عجیب‌ترین هتل‌های لوکس دنیا را ببینید
اگر اهل گردش و سفر باشید می‌توانید چندین روز با پای پیاده حرکت کنید تا به یک مکان دوررست برسید، چادر بزنید و با دور شدن از هیاهوی شهر از زندگی خود لذت ببرید. اما اگر جایی که می‌روید دارای زیبایی‌های طبیعی باشد به‌احتمال خیلی زیاد در اطراف آن یک هتل زیبا و لوکس هم پیدا می‌کنید. از کلبه اسکیموها در فنلاند گرفته تا اتاق خواب‌های زیر دریا در سواحل آفریقا. گالری عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید شما را به‌برخی از دوردست‌ترین هتل‌های ساخته شده در این جهان می‌برد.

1606683296_1_0.gif

فرض کنید چند شب را در صحرا بگذرانید. می‌توانید یک هتل 5 ستاره در وسط Liwa و تپه‌های شنی خارج از ابوظبی پیدا کنید. آیا دوست دارید در یک هتل معلق که از صخره آویزان است  و برای رسیدن به‌آن باید از کوه بالا بروید اقامت کنید؟ یا شاید دوست دارید در Mongolia Ger در وسط صحرای Gobi که چند ساعت با نزدیک‌ترین شهر فاصله دارد اقامت داشته باشید؟ اشتباه نکنید! درست است که این هتل‌ها در مناطق دوردست و دورافتاده قرار دارند اما از نظر لاکچری چیزی کمتر از هتل‌های 5 ستاره وسط شهر ندارند.

با گالری ما و در این آخر هفته زمستانی و سرد سفری داشته باشید به انتهای زمین و از دیدن این هتل‌های دورافتاده و فوق‌العاده زیبا لذت ببرید.

 

جزیره "پِمبا" یک جزیره دورافتاده در شرق آفریقا و متعلق به‌کشور تانزانیا است که فقط از طریق هواپیمای دریایی یا شناور قابل دسترسی است. این جزیره شناور سه طبقه دارد و اتاق خواب آن کاملا زیر آب قرار دارد.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: کبوتر با کبوتر سگ با جغد!

این هتل که در شمال دایره قطبی در لاپلند فنلاند واقع شده یک سرویس فوق‌العاده راحت شامل کلبه‌های شیشه‌ای اسکیمویی است که مسافران می‌توانند نورهای شمالی یا شفق قطبی را از داخل آن ببینند.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: تور کهکشان‌گردی با مجموعه‌ای از عکس‌های خارق‌العاده

در قسمت یخچال‌های جنوبی Mount Elbrus در نواحی کوهستانی روسیه این هتل دورافتاده زیبا بنا شده است. این هتل 3 هزار و 912 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و از نظر مصرف انرژی کاملا کارآمد و بهینه شده است.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: سردترین روستای جهان با دمای 62- درجه!

این کابین‌های شفاف از لبه‌های کوهی در کشور پرو آویزان هستند و برای کسانی است که دوست دارند شب خود را در داخل لانه پرنده بگذرانند. مسافران برای رسیدن به این هتل باید چیزی حدود 400 متر از کوه بالا بروند.

این خانه با داشتن کم‌ترین میزان تأثیر روی محیط زیست Andrere Amellal نام دارد و وسط صحرای مصر قرار گرفته است. این هتل فاقد الکتریسیته است و مسافران حق استفاده از تلفن همراه را ندارند.

مطلب پیشنهادی

عکس‌های شگفت‌انگیز و فوق‌العاده از فضا و ستاره‌شناسی در سال 2017 - گالری عکس
آخر هفته با شبکه: سال 2017، سال بهترین عکس‌های گرفته از فضا

با دو ساعت سفر در صحرای "لیوا" خارج از ابوظبی به منطقه‌ای به‌نام "قصر السراب" می‌رسید. چشم‌انداز این هتل‌ها به‌قدری برای عکاسی و فیلم‌برداری زیبا است که فیلم The Force Awakens از سری فیلم‌های جنگ ستارگان در تپه‌های شنی نزدیک آن فیلم‌برداری شده است.

مطلب پیشنهادی

وقتی آبشار نیاگارا یخ می‌بندد
آخر هفته با شبکه: سرمای شدید در آمریکای شمالی

در مرکز استرالیا یک مکان نمادین و عظیم به‌نام Uluru قرار دارد و در مقابل آن هتل لاکچری Longitude 131 ساخته شده است. برای سفر به این هتل می‌توان از هلیکوپتر هم استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: جالب‌ترین عکس‌های حیات وحش سال 2017 معرفی شدند
آخر هفته با شبکه: عکس‌هایی که روزتان را می‌سازند

در اعماق جنگل‌های کاستاریکا و نزدیک به کوه آتشفشانی و فعال Arenal منطقه‌ای به‌نام Nayara Resort واقع شده است. راه‌های رسیدن به‌آن یک سفر دو ساعت و نیمه با خودرو یا یک سفر نیم ساعته با هواپیمای شخصی است.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: خانه‌های فوتوشاپی از جنس لذت!

جزیره "فوگو" به‌عنوان یکی از چهار گوشه کره زمین شناخته می‌شود. اگر زمین را به‌صورت یک سطح صاف درنظر بگیریم گفته می‌شود که این جزیره در شرقی ترین نقطه قاره آمریکای شمالی قرار دارد. برای رسیدن به این جزیره باید چندین بار هواپیما عوض کنید و در نهایت با قایق به آن‌جا برسید.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: بهترین عکس‌های سال 2017 به‌انتخاب بیزنس اینسایدر
آخر هفته با شبکه: در آستانه سال نوی میلادی

در کشور مغولستان و در صحرای Gobi منطقه‌ای به‌نام Three Camel Lodge قرار دارد. تنها راه ممکن برای سفر به آن یک سفر 90 دقیقه‌ای با آف‌رود 4X4 از اولان‌باتور است.

 

 

 

 

اگر سی دقیقه با هواپیمای آب‌نشین پرواز کنید به جزیره Conrad Maldives در کشور مالدیو می‌رسید و می‌توانید از رستوران زیر آب آن لذت ببرید.

مرتفع‌ترین منطقه توریستی نروژ به‌نام Fannarakhytta در بالاترین نقطه کوه قرار دارد. برای رسیدن به آن باید 5 تا 6 ساعت کوه‌نوردی کنید.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: منتخبی از بهترین عکس‌های هوایی عکاسان رویترز در سال 2017
آخر هفته با شبکه: تصاویری زیبا، تأمل برانگیز و حتی هشدار دهنده برای آینده

هتل ION Adventure فقط یک ساعت از شهر ریکیاویک فاصله دارد. امکان دیدن شفق قطبی یکی از جاذبه‌های توریستی این هتل است.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: برگزیدگان جشنواره طراحی "اینساید 2017" معرفی شدند
آخر هفته با شبکه: زیباترین طراحی‌های داخلی در سال 2017

هتل آرکتیک در گرینلند، شمالی‌ترین هتل کره زمین است. اتاق‌های این هتل به‌شکل کلبه‌های اسکیمویی آلومینیومی بسیار عجیب است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟