بهترین گوشی‌های سال برای فیلمبرداری کدامند؟
10 گوشی برتر سال 2017 برای فیلمبرداری + عکس
اگر از آن دسته افرادی هستید که به شدت علاقمندان ضبط فیلم ویدئو با دوربین گوشی هستند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 گوشی برتر سال 2017 بپردازیم که برای فیلمبرداری بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌کنند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

دوربین گوشی‌های هوشمند طی چند سال اخیر به شدت پیشرفت کرده و هم اکنون بسیاری از افراد عکسبرداری و ضبط فیلم با دوربین گوشی را به حمل و نقل دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی ترجیح می‌دهند. هر سال کیفیت ضبط تصویر دوربین گوشی‌ها از سال گذشته بهتر می‌شود و این امر بدون تردید در سال 2018 و با گوشی‌های جدید این سال ادامه پیدا می‌کند.

اما به نظر شما کدامیک از گوشی‌های هوشمند سال 2017 از نظر کیفیت فیلمبرداری بهترین محصولات موجود هستند؟ ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ داده و لیستی از 10 گوشی برتر سال 2017 ارائه کنیم که به منظور ضبط ویدئو قدرت و کیفیت عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با سایت شبکه همراه باشید.

ال‌جی وی 30 (LG V30): قیمت در حدود 900 یورو (قیمت بازار ایران متغیر)

دوربین اصلی گوشی ال‌جی وی 30 بسیار کیفیت عالی دارد. دوربین این گوشی از دو لنز 16 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلبت‌های OIS و EIS (در وضوح فول اچ‌دی) پشتیبانی به عمل می‌آورد. با استفاده از دوربین اصلی این گوشی می‌توانید به ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر 4K و نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه بپردازید. همچنین دوربین اصلی این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن با نرخ فریمی 240 فریم در هر ثانیه وضوح تصویر اچ‌دی را دارد. بنابراین ال‌جی وی 30 برای فیلمبرداری یکی از بهترین گوشی‌های سال 2017 است.

مطلب پیشنهادی

چرا ال‌جی وی 30 از آیفون 10 (ایکس) بهتر است؟ + عکس
به جای آیفون ایکس گوشی ال‌جی وی 30 را بخرید!

اکسپریا ایکس زد 1 سونی (Sony Xperia XZ1): قیمت در حدود 2.5 میلیون

اکسپریا ایکس زد 1 سونی هم یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سال 2017 برای ضبط ویدئو محسوب می‌شود. دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 19 مگاپیکسلی تشکیل شده است که قابلیت EIS در نرخ 4K پشتیبانی به عمل می‌آورد اما مجموعه دوربین این گوشی از قابلیت OIS پشتیبانی نمی‌کند. با دوربین اصلی اکسپریا ایکس زد 1 سونی می‌توانید به ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم در هر ثانیه و همچنین ویدئوهای اسلوموشن اچ‌دی با نرخ 960 فریم در هر ثانیه بپردازید.

مطلب پیشنهادی

کدام گوشی ساخت 2017 بیشترین عمر باتری را دارد؟
با پنج گوشی دارای باتری قدرتمند آشنا شوید

آیفون 8 پلاس اپل (Apple iPhone 8 Plus): قیمت در حدود 4.5 میلیون

دوربین آیفون 8 پلاس اپل به واقع قدرتمند بوده و یک شاهکار است. دوربین اصلی این گوشی از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کند. قابلیت EIS هم در وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌شود و ضبط ویدئوهای 4K هم با نرخ فریمی 60 فریم در هر ثانیه توسط دوربین آیفون 8 پلاس اپل امکانپذیر خواهد بود. همچنین دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن فول اچ‌دی با نرخ 240 فریم در هر ثانیه را هم دارد.

مطلب پیشنهادی

نقد و بررسی آیفون 8 پلاس اپل + عکس
آیفون 8 پلاس چه نقاط قوت و ضعفی دارد؟

گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL): قیمت در حدود 5 میلیون تومان

دوربین اصلی گوشی پیکسل 2 ایکس ال از یک لنز 12.2 مگاپیکسلی تشکیل شد که از قابلیت OIS و EIS در نرخ فریمی 4K پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه را دارد و از ضبط ویدئوهای اسلوموشن با وضوح تصویر فول اچ‌دی و نرخ 120 فریم در هر ثانیه هم پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ها برای عکسبرداری سلفی + عکس
بهترین گوشی‌های با دوربین سلفی قدرتمند را بشناسید!

گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8): قیمت در حدود 3.5 میلیون

گوشی بعدی لیست گلکسی نوت 8 نام دارد که از یک دوربین دوگانه متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم در هر ثانیه را داراست و از قابلیت OIS و EIS در وضوح 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین اصلی گلکسی نوت 8 سامسونگ قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن با وضوح تصویر اچ‌دی و نرخ 240 فریم در هر ثانیه را دارد.

مطلب پیشنهادی

همه چیز در باره گلکسی نوت 8 سامسونگ + عکس
فبلت جدید سامسونگ چه مشخصه‌های جدیدی دارد؟

اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus): قیمت در حدود 3 میلیون

دوربین اصلی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس از یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این سنسور دوربین اصلی ضبط ویدئوهای 4K با نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های OIS و EIS در حال فول اچ‌دی را ارائه خواهد کرد. با استفاده از دوربین اصلی گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 پلاس قادر به ضبط ویدئوهای اسلوموشن فول اچ‌دی با نرخ فریمی 120 فریم در هر ثانیه هم خواهید بود.

مطلب پیشنهادی

مقایسه‌ی قیمت طرح‌های اینترنت همراه سه اپراتور اصلی ایران
راهنمای خرید: استفاده از بسته‌های کدام اپراتور مقرون به صرفه‌تر است؟ همراه اول، ایرانسل یا رایتل؟

هوآوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro): قیمت در حدود 3 میلیون

گوشی هوآوی میت 10 پرو هم از نظر کیفیت ضبط ویدئو یکی از بهترین‌های سال 2017 است. دوربین اصلی این گوشی از دو لنز 12 و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده که از ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی از قابلیت OIS و EIS در وضوح فول اچ‌دی بهره‌مند بوده و قابلیت ضبط ویدئوهای اچ‌دی با نرخ 240 فریم در هر ثانیه را هم دارد.

مطلب پیشنهادی

چرا گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی اندرویدی بازار است؟
مطمئن باشید شما هم قانع می‌شوید!

شیائومی می ای 1 (Xiamo Mi A1): قیمت در حدود 20 یورو (قیمت بازار ایران نامشخص)

شاید تعجب کنید اما دوربین شیائومی می ای 1 هم از نظر سایت جی‌اس‌ام‌آرنا یکی از بهترین‌های سال 2017 برای فیلمبرداری است. دوربین اصلی این گوشی از دو لنز 12 مگاپیکسلی باکیفیت تشکیل شده که از فیلمبرداری 4K با نرخ فریم 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین گوشی از قابلیت OIS و EIS پشتیبانی به عمل نمی‌آورد اما قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن اچ‌دی با نرخ فریمی 120 فریم در هر ثانیه را دارد.

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌ها در حوزه‌های مختلف کدامند؟
راهنمای خرید: آیا بهترین گوشی بازار بهترین انتخاب برای شماست؟

موتورولا موتو زد 2 فورس (Motorola Moto Z 2 Force): قیمت در حدود 3.5 میلیون

گوشی هوشمند موتو زد 2 فورس موتورولا هم در لیست بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2017 برای فیلمبرداری قرار دارد. دوربین اصلی این اسمارتفون از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است که از EIS در وضوح 4K پشتیبانی می‌کند اما از OIS پشتیبانی به عمل نمی‌آورد. همچنین دوربین این گوشی ضبط ویدئوهای 4K با نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه را امکانپذیر خواهد کرد و از قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن اچ‌دی با نرخ فریمی 240 فریم در هر ثانیه هم پشتیبانی می‌کند.

مطلب پیشنهادی

یک پلاس و این همه غوغا؟ مقایسه‌ آیفون 8 و 8 پلاس

وان‌پلاس 5 تی (OnePlus 5T): قیمت در حدود 2.4 میلیون

دوربین اصلی گوشی وان‌پلاس 5 تی از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است که قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ فریمی 30 فریم در هر ثانیه را ارائه می‌کند. دوربین این گوشی از قابلیت OIS پشتیبانی به عمل نمی‌آورد اما قابلیت EIS را در وضوح 4K ارائه خواهد کرد. همچنین دوربین گوشی مذکور قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن اچ‌دی با نرخ فریمی 120 فریم در هر ثانیه را هم دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟