بهترین گوشی‌های با دوربین سلفی قدرتمند را بشناسید!
راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ها برای عکسبرداری سلفی + عکس
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به عکسبرداری سلفی علاقه زیادی دارند، توصیه می‌کنیم این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های هوشمند فعلی موجود در بازار با دوربین سلفی قدرتمند را خدمتتان معرفی کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

با افزایش استقبال کاربران از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام که مبتنی بر اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو هستند، توجه کاربران به کیفیت دوربین گوشی‌ها و به ویژه دوربین سلفی این محصولات به شدت افزایش یافته است. اگر شما هم از فعالان شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام باشید، بدون شک این مسئله را درک خواهید کرد و کیفیت دوربین سلفی گوشی برای شما به یکی از اصلی‌ترین معیارهایی تبدیل می‌شود که در حین خرید یک گوشی نو به آن توجه می‌کنید.

اما به نظر شما کدام گوشی‌های هوشمند فعلی موجود در بازار از نظر دوربین سلفی محصولات قدرتمند و با کیفیتی هستند؟ به بیان دیگر بهترین گوشی‌های موجود از نظر عملکرد دوربین سلفی کدامند؟ در ادامه این مطلب  قصد داریم بهترین گوشی‌های موجود با ویژگی مذکور را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس: قیمت در حدود 2.8 و 3.1 میلیون تومان

شک نداشته باشید که دوربین سلفی دو پرچمدار قدرتمند سامسونگ شما را شگفت‌زده می‌کند. دوربین سلفی هر دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ از یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که به واقع کیفیت مطلوبی دارد. لازم به اشاره نیست که هر دو گوشی نام برده شده از نظر قدرت عملکرد، زیبایی و کیفیت ساخت هم از بهترین اسمارتفون‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی

موتور زد 2018 رسما معرفی شد + عکس
با پرچمدار جدید موتورولا آشنا شوید

لکسی نوت 8: قیمت در حدود 3.6 میلیون تومان

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ هم به دوربین سلفی بسیار قدرتمندی مجهز شده است که کیفیت عالی را برایتان به ارمغان می‌آورد. دوربین سلفی این گوشی از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود که در شرایط مختلف عملکرد عالی دارد. نمایشگر 6.3 اینچی 2960 در 1440 پیکسلی، رم 6 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این فبلت محسوب می‌شوند.

اکسپریا ایکس ای 1 اولترا: قیمت در حدود 1.4 میلیون تومان

یکی دیگر از گوشی‌هایی که دوربین سلفی آن بدون تردید شما را شگفت زده می‌کند، گوشی اکسپریا ایکس ای 1 اولترا سونی است. دوربین سلفی این گوشی از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و کیفیت عالی دارد. از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون می‌توان به نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، رم 4 گیگابایتی، تراشه MT6757 (هلیو پی 20) و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

مطلب پیشنهادی

10 گوشی برتر سال 2017 از نظر شارژدهی باتری + عکس
بهترین گوشی‌ها از نظر توان شارژدهی باتری کدامند؟

یفون 8 و 8 پلاس اپل: قیمت در حدود 3.6 و 4.3 میلیون تومان

دوربین سلفی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بسیار قدرتمند هستند و به جرئت می‌توانیم بگوییم که از بهترین‌های لیست محسوب می‌شوند. دوربین اصلی این دو گوشی هم از قدرت بالایی برخوردار خواهد بود. آیفون 8 از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی واحدی بهره می‌برد، اما آیفون 8 پلاس به دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز است. دو آیفون نام برده شده به جرئت از قدرتمندترین گوشی‌های فعلی موجود در بازار هم محسوب می‌شوند.

آیفون 10 اپل: قیمت در حدود 6.7 میلیون تومان

آیفون 10 اپل اگرچه قیمتی نجومی دارد اما بدون شک یک غول بی‌رقیب خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی از سنسوری 7 مگاپیکسلی تشکیل شده اما کیفیت عملکرد آن بسیار بالاست. دوربین سلفی آیفون10 به وضوح نشان می‌دهد که عدد مربوط به وضوح لنز دوربین صرفا توجیه مناسبی برای کیفیت آن نخواهد بود. از دیگر مشخصات آیفون 10 می‌توان به نمایشگر 5.8 اینچی بدون حاشیه، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی، تراشه فوق قدرتمند A11 Bionic و باتری 2716 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

مطلب پیشنهادی

بررسی پیام رسان سروش، یکی از گزینه‌های جانشینی تلگرام

وگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2: قیمت در حدود 4.5 و 5 میلیون تومان

دوربین سلفی هر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال گوگل از سنسوری 8 مگاپیکسلی و قدرتمند تشکیل شده‌اند. متاسفانه این دو گوشی در بازار کشورمان قیمت‌های چندان دقیق و مشخصی ندارند. ضمنا هر دو گوشی نام برده شده از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، رم 4 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره‌مند هستند.

وان‌پلاس 5: قیمت در حدود 2.4 میلیون تومان

وان‌پلاس 5 از یک سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد که کیفیت عملکرد بسیار عالی دارد. این گوشی یک محصول مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت است که خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم. از دیگر ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس 5 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی، رم 6 گیگابایتی (در نسخه پایه)، تراشه اسنپدراگون 835، دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو لنز 16 و 20 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

مطلب پیشنهادی

آنر 7 ایکس با دوربین دوگانه معرفی شد + عکس
یک اسمارتفون با کیفیت و میان رده

ان‌پلاس 5 تی: قیمت در حدود 2.5 میلیون تومان

پرچمدار سال 2017 شرکت وان‌پلاس یعنی گوشی وان‌پلاس 5 تی هم به دوربین سلفی بسیار قدرتمندی مجهز است. دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی قدرتمند تشکیل شده که در شرایط مختلف کیفیت عملکرد عالی دارد. صفحه نمایش آن 6.01 اینچی بوده و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. رم 8 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 835 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون قدرتمند محسوب می‌شوند.

اچ‌تی‌سی یو 11: قیمت در حدود 2.3 میلیون تومان

اچ‌تی‌سی یو 11 یا بهتر بگوییم پرچمدار سال 2017 شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت بهره می‌برد. بنابراین این امر سبب شده که گوشی مذکور هم در لیست بهترین اسمارتفون‌های ما جا بگیرد. صفحه نمایش این گوش 5.5 اینچی و با وضوح تصویر QHD است. تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در آن به کار رفته و رم دستگاه ظرفیت 4 گیگابایتی را (در نسخه پایه) ارائه می‌کند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی

میزو ام 5 اس رسما معرفی شد + عکس
دوربین 13 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای

ل‌جی وی 30: قیمت نامشخص (830 دلار)

گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 هم یکی دیگر از بهترین گوشی‌های فعلی موجود با دوربین سلفی بسیار قدرتمند است. دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده اما کیفیت آن بسیار بالاتر از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید. از دیگر مشخصات فنی گوشی مذکور می‌توان به صفحه نمایش 6 اینچی QHD، رم 4 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 835، دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو لنز 16 و 13 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اکسپریا ایکس زد وان: قیمت در حدود 2.4 میلیون تومان

دوربین سلفی گوشی اکسپریا ایکس زد وان سونی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که در شرایط مختلف عملکرد عالی دارد و می‌تواند تمام نیازهای علاقمندان به عکسبرداری سلفی را برطرف سازد. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی بوده تراشه اسنپدراگون 835 در آن بکار رفته است. 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات گوشی مذکور به شمار می‌روند.

مطلب پیشنهادی

با این خودکار زیبا گوشی‌تان را شارژ کنید
بهترین هدیه برای دوستان نزدیک

نر 9 هوآوی: قیمت در حدود 1.9 میلیون تومان

آخرین گوشی در لیست ما قرار گرفته گوشی آنر 9 هوآوی است که از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت بهره می‌برد. دوربین اصلی این اسمارتفون هم از دو لنز 20 و 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. صفحه نمایش آن 5.15 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. تراشه کرین 960، رم 4 گیگابایتی (در نسخه پایه) و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی آنر 9 هوآوی محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

بنابراین 12 گوشی نام برده شده از نظر کیفیت عملکرد دوربین سلفی جزو بهترین اسمارتفون‌های فعلی موجود در بازار هستند. البته بدون شک گوش‌های قدیمی دیگری همچون آیفون 7 پلاس، آیفون 7، گلکسی اس 7 و غیره را هم می‌توانستیم به لیست اضافه کنیم، اما ترجیح داده شد تا بیشتر بر روی مدل‌های مدرن‌تر اسمارتفون‌ها مانور داده شود. نظر شما در رابطه با گوشی‌های معرفی شده چگونه است؟ 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟