نصب ساده و ظاهری زیبا
با وای‌فای ایرو از سرعت بالاتر اینترنت لذت ببرید
مش وای‌فای "ایرو" برای کمک به خانواده‌هایی است که با اینترنت و کامپیوتر رابطه چندانی ندارند. ایرو، یک نوع سیستم وای‌فای است که سرعت اینترنت را بالاتر می‌برد، مدیریت را ساده‌تر می‌کند و ظاهر آن‌هم قابل قبول است.

1606683296_1_0.gif

داستان شکل‌گیری استارت‌آپ "ایرو" در نوع خود جالب و شنیدنی است: «نیک ویور»، مدیرعامل این مجموعه به‌دلیل اینکه والدین‌اش مرتبا او را صدا می‌کردند تا مشکل وای‌فای را برطرف کند، تصمیم گرفت وسیله‌ای درست کند که حتی کار با آن برای آن‌ها هم ساده و آسان باشد.

نتیجه این کار، معرفی "ایرو" بود. ایرو، یک نوع سیستم وای‌فای است که سرعت اینترنت را بالاتر می‌برد، مدیریت را ساده‌تر می‌کند و ظاهر آن‌هم قابل قبول است.

مطلب پیشنهادی

آندروید اوریو و iOS 11 چه تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند؟
مقایسه دو سیستم‌عامل مهم اسمارت‌فون‌ها پیش از عرضه نسخه اصلی

در واقع، ایرو سیستم مش وای‌فای است، پس به‌جای یک روتر، چندین ایستگاه ایرو در اختیار شماست. این ایستگاه‌ها با همکاری یکدیگر تمام فضای خانه شما را پوشش می‌دهند.

ایستگاه‌های ایرو شباهت زیادی به نخستین مصحول اپل دارند: رنگ سفید، تمیز و بسیار زیباتر از روتر بزرگ و حجیم با آنتن‌های زشت که هم‌اکنون در اتاق شما جاخوش کرده است. راه‌اندازی آن فوق‌العاده ساده است و اپلیکیشنی که روی گوشی‌تان نصب است به مدیریت اتصال و استفاده اسمارت‌فون از اینترنت کمک می‌کند.

برای این کار، تنها به دو چیز احتیاج دارید: مودم و اسمارت‌فون. حتی ایرو به‌طور خودکار آپدیت‌های منتشر شده را دانلود و نصب می‌کند. قیمت این محصول 460 دلار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟