22/06/1396 - 18:39
گالری عکس: آیفون 8 جدیدترین پرچمدار اپل
اپل طی کنفرانس اختصاصی خود رسما از آیفون‌های جدیدش رونمایی کرد. در ادامه تصاویر جدیدترین گوشی اپل، آیفون 8 را تماشا کنید.

1606683296_1_0.gif

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از نظر ظاهر و طراحی چندان تفاوتی با آیفون‌های پیشین این شرکت ندارند.
آیفون 8 از صفحه نمایشی 4.7 اینچی بهره‌مند است و آیفون 8 پلاس به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز می‌باشد. در هر دو محصول نام برده شده از تراشه اختصاصی A11 Bionic اپل استفاده شده که پردازنده مرکزی شش هسته‌ای دارد. همچنین این تراشه از پردازنده گرافیکی اختصاصی خود اپل هم بهره می‌برد که در مقایسه با پردازنده گرافیکی بکار رفته در تراشه A10 تا 30 درصد سریع‌تر عمل می‌کند. 


دوربین اصلی آیفون 8 از یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است اما آیفون 8 پلاس از دوربین دوگانه و پیشرفته‌تری بهره می‌برد. دوربین آیفون 8 پلاس به قابلیتی تحت عنوان Portrait مجهز است که به موجب آن کاربر می‌تواند تصاویر خود را از نظر نورگیری و جهت تابش نور ویرایش کند. 


بدنه آیفون‌های جدید اپل از شیشه تشکیل شده و بدین سبب قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم را ارائه می‌کند. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی می‌شوند. قیمت نسخه مجهز به حافظه 64 گیگابایتی دو گوشی نام برده شده به ترتیب 699 دلار و 799 دلار عنوان شدند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟