روتری ویژه گیمرها
ایسوس با روتر فوق سریع RT-AX88U مجهز به 802.11ax به ایفا 2017 آمد
مهم‌ترین شاخصه نمایشگاه آیفا آلمان این است که برای سلایق مختلف خبرهای متنوعی دارد. بدون شک دوستداران محصولات شبکه در انتظار خبرهای شبکه‌ای از این نمایشگاه هستند. در این میان ایسوس با روترهای RT-AX88U و RT-AC86U به نمایشگاه فوق وارد شد.

1606683296_1_0.gif

ایسوس یکی از بازیگران اصلی دنیای روترها به شمار می‌رود. این شرکت به طور مستمر سعی می‌کند روترهایی با ظاهر بهتر و کارایی بالاتر را به بازار عرضه کند. آخرین محصول این شرکت که جزء محصولات رده بالای این حوزه شناخته می‌شود از این قاعده مستثنا نیست. RT-AX88U اولین روتر شرکت ایسوس است که به استاندارد 802.11ax تجهیز شده است. روتری که قول داده است حداکثر سرعت ترکیبی انتقال داده‌ها روی سیگنال‌ وای‌فای را به 5.962 مگابیت بر ثانیه برساند. روتری که به چهار آنتن‌ عظیم، لبه‌های تیز  و حاشیه‌های طلایی تجهیز شده است. اما RT-AX88U تنها روتری نیست که ایسوس با خود به نمایشگاه ایفا آورده است. این شرکت همچنین از روتر RT-AC86U نیز رونمایی کرد. کاملا مشخص است که هدف ایسوس از عرضه این روترها علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای بوده است. به ویژه آن‌که روتر RT-AC86U به یک شتاب‌دهنده داخلی برای بهینه‌سازی ارتباط با سرورهای بازی تجهیز شده است. اما اجازه دهید به روتر RT-AC88U باز گردیم.

همان‌گونه که در پاراگراف قبل به آن اشاره کردیم این روتر نوید دستیابی به حداکثر سرعت ترکیبی 5.962 گیگابیت را می‌دهد. به عبارت دقیق‌تر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز سرعت 1.148 مگابیت بر ثانیه و روی فرکانس 5 گیگاهرتز سرعت 4.804 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌کند. دستیابی به چنین سرعتی واقعا چشم‌گیر است. ایسوس همچنین مدعی شده است که توان خروجی این روتر در مقایسه با 802.11ac چهار برابر بیشتر شده و همچنین از نرخ انتقال بالاتر همزمان داده‌ها پشتیبانی می‌کند. RT-AC86U همچنین از فناوری قدیمی 802.11ac نیز استفاده می‌کند. فناوری که همراه با روتر AC2900 عرضه شد و به کاربر اجازه می‌داد تا روی وای‌فای به حداکثر سرعت 2.6 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. ایسوس گفته است روتر RT-AC86U همراه با فناوری AIProtection در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. فناوری که شرکت ترندمیکرو آن‌را آماده کرده است. درباره قیمت این روترها اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه به آن‌که جزء محصولات شاخص بازار به شمار می‌روند احتمالا قیمت معقولی خواهند داشت. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟