با محصول جدید سامسونگ از تماشای فیلم در سینما لذت ببرید
سامسونگ از نخستین سینما ال‌ای‌دی دنیا رونمایی کرد
سامسونگ به‌عنوان پیشرو و سردمدار بازار نمایشگرها از نخستین صفحه‌نمایش "سینما ال‌ای‌دی" (Cinema LED) رونمایی کرد. برج جهانی سینمایی Lotte در کره جنوبی جایی است که این نمایشگر در آن نصب شده است.

1606683296_1_0.gif

محصول جدید سامسونگ از یک صفحه سینمایی سازگار با HDR بهره می‌برد. سامسونگ در تشریح نمایشگر جدید خود می‌گوید که صفحه‌نمایش سینما ال‌ای‌دی به‌دلیل استفاده از کیفیت تصویر نسل آینده و قابلیت‌های صوتی پیشرفته که نتیجه همکاری بین تیم‌های "راه‌کارهای حرفه‌ای هارمان" و "آزمایشگاه صوتی سامسونگ" است یک تجربه فوق‌العاده و بی‌نظیر را برای بیننده رقم می‌زند.

«اچ‌اس کیم»، مدیر کسب‌و‌کار نمایشگر بصری شرکت سامسونگ درباره این محصول خاص می‌گوید: "ما موفق شدیم با ساخت صفحه‌نمایش سینما ال‌ای‌دی و با به‌کارگیری رنگ‌های شفاف‌تر و واقعی‌تر، ویژگی‌های حرفه‌ای‌تر صدا و یک ارائه فوق‌العاده این حس را به بیننده منتقل کنیم که خودش را بخشی از تصویر ببیند."

نمایشگر جدید سامسونگ 10.3 متر عرض دارد و قادر است از تنظیمات متنوع سینمایی استفاده کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول پشتیبانی از High Dynamic Range در رزولوشن 4K و اوج میزان شفافیت 146fL است که تقریبا 10 برابر بیشتر از فناوری‌هایی است که در پروژکتورهای فعلی دیده می‌شود.

سامسونگ برای این‌که یک تجربه بی‌نظیر صوتی را برای بیننده بسازد، در کنار تصویر شگفت‌انگیز از فناوری‌های صوتی JBL از هارمان استفاده کرده است. قرار گرفتن اسپیکرها در لبه نمایشگر، فناوری پیشرفته پردازش صدا و سیستم Sculpted Sorround از شرکت JBL باعث می‌شود تا بیننده در یک فضای صوتی غیرقابل تصور غوطه‌ور شود و تجربه بی‌نظیری داشته باشد.

امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استفاده از نمایشگرهای سینما ال‌ای‌دی سامسونگ در سینماهای سراسر دنیا باشیم تا بیشتر از گذشته از این صنعت سرگرم کننده لذت ببریم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟